stressihermo

Kirjoita tänne tervehdyksesi Ystäville...

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

stressihermo

ViestiKirjoittaja hannele » 31 Loka 2010, 10:10

Hei pitkästä aikaa tässä on käyty kaikenlaisia asioita syksyn aikaa läpi entisiä kaivettu ja yritetty ymmärtää miksi kaikki on tapahtunut.
Pesulassa olen edelleen jotenkin vaan energiat ovat jumittuneet.
Tiedättekö stressihermosta ja miten sitä voisi reikillä parantaa sehän sijaitsee jossain rintaontelossa sehän liittyy tähän minun tapaukseeni jota en kyllä vieläkään ymmärrä miksi näin on käynyt. big>3luv
hannele

Re: stressihermo

ViestiKirjoittaja Minna » 31 Loka 2010, 10:59

Stressihermosta en tiedä, arvelisin että yleisesti rentouttava hoito voisi silti olla hyvä. Stressi kuitenkin vaikuttaa kehossa hirmu kokonaisvaltaisesti ja on monien tekijöiden summa. Itse teen niin että otan mukavan selinmakuuasennon ja lämpimän peiton, pyydän korkeamman minäni ja enkeleiden ohjausta ja annan käsien mennä mihin intuitio vie. Ja yleensä nukahdan :mrgreen:

Uskomatonta myllytystä on liikkeellä täälläkin enkä mäkään yleensä ymmärrä miksi. voimia rauhaa ja rentoutta täältä. <333
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna

ViestiKirjoittaja Chevy » 31 Loka 2010, 17:33

Onkohan tässä kysymys "sydänhermosta" eli ns. neurosis cordis.
Stressitilassa tulevista sydänhäiriöistä.

Rentouttavaa hoitoa joka tapauksessa kannattaisi kokeilla.
Rauhaa ja vanhasta luopumista,
rakkaudella >33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

ViestiKirjoittaja Larimar » 01 Marras 2010, 10:25

Ehkäpä suurin aiheuttaja tämän ajanjakson "mylläkkää" sekä energia- että fyysisellä tasolla tuntuviin on tuo 101010-energioiden vaikutus ja miten Yläkerta niiden ansiosta pystyy työstämään meitä kykenevimmiksi yhä korkeampiin energioihin ja suurempaan valomäärään olemuksessamme. On olennainen osa tätä ns. ihmiskunnan ja Maapallukan ylösnousemusprosessia. Ottakaa vastaan kiitoksin! KKK!!!

<333 <333 <333
Larimar

ViestiKirjoittaja sara » 01 Marras 2010, 11:33

Uudet energiat jylläävät nyt kovaa ja puhdistus sen mukaista...

Itselläni muutaman vuoden takaiset sydämen ylimääräiset systooliset lyönnit loppuivat aloitettuani joogan ja muutettuani elämäntapaa ja koko ajattelua stressittömämpään suuntaan...
hu<g hu<g hu<g
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara

ViestiKirjoittaja tira annuli » 13 Marras 2010, 00:01

Joku minulle joskus sanoi, että tätä ns. stressihermoa voisi stimuloida varovasti kaulan alueella. Siinä hermo tulee sen verran pintaan, että siihen pystyy fyysisellä kosketuksella vaikuttamaan (=rentouttamaan).
tira annuli

ViestiKirjoittaja hannele » 21 Marras 2010, 10:11

Niin tarkoitin juuri tuota stressihermoa .Tuo stressihermo aiheuttaa juuri punastumista jne. lääkärithän tekevät sitä salpaus leikkausta joka maksaa kaiken maailman .
Olen aina luullut,että kyseinen hermo olisi päässä mutta se onkin rintaontelossa.
Sitä voi siis yrittää stimuloida mitenköhän varovasti se kävisi noin ajallisesti jos sitä joka päivä vähän hoitaisi.Kaulan kohdalta siis onkohan se ylämpänä kuin kurkku charka? big>3luv big>3luv
hannele

ViestiKirjoittaja Urkki » 21 Marras 2010, 10:36

Jos et ole 110% varma mitä teet niin en menisi sisäisiä hermoja turhaan koskettelemaan.
Kaulan alueella muutenkin on alueita joita stimuloimalla sydämen lyöntitiheys ja verenpaine voivat päinvastoin kasvaa äkillisesti.
Suosittelen ammattitaitoiselle hoitajalle menemistä.
Urkki

ViestiKirjoittaja hannele » 21 Marras 2010, 15:22

Minä.kun olen luullut.että reiki ei tee vahinkoa jos kädet jonnekkin laittaa tässähän tulee ihan varovaiseksi käsien kanssa itsehoitoa tehdessä.
Kiva,kun joku tietää varoittaa reiki on sitten mitensen sanoisi liian voimallinen johonkin kohtaa ihmisruumista harmi juttu. :shock:
hannele

ViestiKirjoittaja mölli » 02 Joulu 2010, 22:40

tira annuli kirjoitti:Joku minulle joskus sanoi, että tätä ns. stressihermoa voisi stimuloida varovasti kaulan alueella. Siinä hermo tulee sen verran pintaan, että siihen pystyy fyysisellä kosketuksella vaikuttamaan (=rentouttamaan).

Tuossa stimuloinnilla lienee tarkoitettu muuta kuin reikin itsehoitoa. Kenties akuhierontaa, akupainantaa tai hermoratahierontaa tai jotain muuta.

No niissäkään ei kauhean helpolla tule oireita, jos käsissä ja sormissa on vähänkään tuntoa ja tolkkua siitä mitä tekee.

Omalla kohdallani en ole huomannut mitään ongelmia Reikihoidon itsehoidolla kaulan alueella, eli kämmenet kevyen rennosti kaulan eri kohtiin ja energia virtaamaan.

Muun tavat stimuloida kaulahermojen aluetta kannattaa jättää kuitenkin kokeneelle hoitajalle, jos ei tiedä mitä tekee.

No ehkäpä kaulansivun kevyttä rapsuttelua sormenpäillä tai semmoisella pehmeällä vauvaharjalla voi kokeilla, ilman ongelmia.

Silti sillä rapsuttelulla on yllättävän rentouttava vaikutus. Samalla sormilla rapsuttelun voi laajentaa koko pään alueelle, mutta toisen tekemänä tämäkin rapsuttelu tuntuu vieläkin mehukkaammalta.

:D

Kysykää vaikka keneltä tahansa kissalta tai koiralta rapsuttelun nautinnollisuudesta. ;)
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
mölli

Seuraava

Paluu Yleistä asiaa