Rose kirjoitti:Usuin asettama ikäraja on 4 vuotta, Aila Norlamon kirjan mukaan. Itse en ole törmännyt siihen, että lapsille olisi tehty varsinaisesti virityksiä. Ajattelen, että lapset toimivat vaistonvaraisesti. Ja itse virittäisin vasta isompana, yli 10-vuotiaana. Varmaan asia riippuu ihan jokaisesta lapsesta yksilönä, voihan tälläisiä asioita sydämessään ymmärtää jo pienempikin.
Omien lasten virittäminen ei ole ajankohtainen. Toinen lapsi haluaa ehdottomasti olla ihan tavallinen ja toinen on autisti. Mietin, voiko autistia kutsua reikilapseksi. En ole vielä saanut vastausta - mistään suunnasta
Miksi ei voisi kutsua?
Eihän autismi ymmärtääkseni estä reikilapsena oloa.
Autismi varmaankin liittyy siihen elämän tehtävään, joka hänellä on, mutta mielestäni se ei kuitenkaan vaikuta siihen, etteikö hän voisi olla samalla reikilapsi.
Myös reikilapsena olo voi johtua hänen elämäntehtävästään, vaikkemme juuri nyt tiedäkään, mitkä kaikki asiat liittyvät hänen elämäntehtäviinsä.
Kiitos mielenkiintoisesta ketjusta.

Välillä murrosiän tullen reiki ja muut henkisempään viittaavat pohdinnat jäivät nuorelta mieheltä, mutta nyt näyttää siltä, että henkinen aspekti ja opettajat ovat tulossa takaisin nuorukaisen elämään, josta olen kovin kiitollinen.
Lapseni on kiinnostunut erityisesti veden puhdistamisesta ja tuolloin reikikurssien aikoihin innostuikin Emoton kirjoista ja teki itse erilaisia testejä vedellä. Jotenkin ihana nähdä, että rankan murrosiän jälkeen hänen oma valoisa persoonallisuutensa alkaa loistaa ja nämä henkisemmät asiat jälleen kiinnostaa. Ehkäpä maailmalla on sittenkin toivoa.