Törmäsin tuttuun (jonka kanssa tähän mennessä juteltu lähinnä Kaunis ilma tänään -juttuja), ja jotenkin jutustelu kääntyi hänen kipeisiin hartioihinsa ja mun heittämään kommenttiin, että multa saa sitten Reiki-hoitoa, jos tykkää
Hän tiesi heti, mistä on kyse, ja lupasi joskus tullakin, MUTTA.. Samaan hengenvetoon hän kysyi, että haluaisinko häneltä vähän käytetyn hierontapöydän, kannettevan, ilmaiseksi!! Saisi vain pois nurkistaan..
TUolla pikku kamarissa, jossa joskus ajattelin hoidettavia ottaa vastaan, se pöytä nyt sitten on! Punainen, vahvaa nahkaa, AIVAN UPEA!!
Meinasin sellainen joskus ostaa, mutta tämä hoitotyö ei mielestäni vielä olisi ajankohtainen, ja asian oikeastaan olin jo vähän unohtanutkin. Nyt sitten vain annettiin joltain muulta taholta vauhtia mun unelmille
Toisaalta sanotaan, että unelmien eteen pitää tehdä töitä, mutta toisaalta tuntuu, että jos jonkin asian on tarkoitettu tapahtuvan, niin se tapahtuu kyllä itsekseen. Katsotaanpa nyt sitten, miten homma etenee
Muutamille kavereille olen nyt vähän vihjaillut, että tervetuloa hoitoon, mutta en sen enempää ole mainostellut. Ihan rauhassa siis edetään.
Iloista viikkoa teille kaikille!