Arkkienkeli Jophiel kertoo: Raivaa roinat pois, puhdista ympärilläsi oleva energia, ja käytä feng shuita.
Tarkempi viesti:
Koti- ja työympäristösi vaikuttavat sinuun monilla tavoin. Roina voi kuluttaa energiaasi, luovuuttasi ja hyvinvointiasi. Minä autan sinua löytämään aikaa ja motivaatiota poistaaksesi kaikki häiriötekijät fyysisestä ympäristöstäsi. Yhdessä vapautamme sinut kaikesta, mikä ei palvele sinua. Lahjoitamme, kierrätämme tai heitämme pois käyttämättömät tavarat. Avaamme ikkunat ja päästämme raikkaan ilman kiertämään huoneissa. Ja minä saatan matalat energiat pois. Tämän ponnistuksen tuloksena huomaat huimia parannuksia kaikilla elämänalueillasi.
Työskentely Arkkienkeli Jophielin kanssa:
Jophielin aura on syvä ruusunpunainen, mikä kuvastaa hänen kaunista, rakastavaa ja huolehtivaa luonnettaan. Tumman pinkin väriset kristallit, kuten esimerkiksi pinkki rubelliitti, on yhdistetty Jophielin energioihin. Aina kun olet tekemisissä remontoinnin tai kevätsiivouksen kanssa, kutsu Jophiel apuun. On kuin sinulla olisi käytössäsi oma henkinen sisustussuunnittelija ja feng shui konsultti!

Nostaisitko minulle Arkkienkeli- kortin?