Tunnista oikea henkioppaasi.

Tänne voi kirjoitella kaikkea Taivaallisista ja Maallisista energioista

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Tunnista oikea henkioppaasi.

ViestiKirjoittaja Pompula » 30 Syys 2011, 07:59

Voi kurkata kirjasta tarkemmin vielä illemmalla, nyt ulkomuistista yritän muistella...

Olisikohan ollut niin että siinä opasta pyydettiin kertomaan jokin asia, mikä toteutuu muutaman päivän sisällä tai siis että opas kertoo lähitulevaisuudesta jonkun pikkujutun ja että mihin mennessä se tapahtuu. Samoin, miten ko oppaan voi tunnistaa muiden oppaiden/henkien joukosta. Onko jokin tietty väri/ääni tms kun tietty opas tulee paikalle ? Opas saattaa kertoa vaikka että tulet saamaan pilkullisen paidan lauantaina :D tai siis jotain hyvinkin arkista asiaa josta on helppo huomata pitääkö se paikkansa/tapahtuuko se. Ja periaatteena taisikin juuri olla se, että mikäli "perusjutut" eivät pidäkkään paikkaansa, on todennäköistä ettei muutkaan asiat pidä.

Mutta nyt kirjoitan ihan ulkomuistista, minä katson kotona tarkemmin tänään vielä niin etten puhu ihan höpöjä :D Palaan myöhemmin tänään vielä >>33>>
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17

Re: Tunnista oikea henkioppaasi.

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 30 Syys 2011, 14:45

Olisikohan ollut niin että siinä opasta pyydettiin kertomaan jokin asia, mikä toteutuu muutaman päivän sisällä tai siis että opas kertoo lähitulevaisuudesta jonkun pikkujutun ja että mihin mennessä se tapahtuu.


tuo nyt onnistuu moneltakin, saattaa opas olla kivakin muttei välttämättä vaikka oletatkin hänen olevan hyödyksi sinulle, samalla hän voi olla harmiksi jollekin toiselle.
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Tunnista oikea henkioppaasi.

ViestiKirjoittaja poka » 30 Syys 2011, 16:18

Heissan hu<g

Nythän aihe vasta mielenkiintoiseksi menee >33>>

Jos oppaat oikeasti tuollaisia kertovat, alan ymmärtämään että en todellakaan varmaan sitten ole ollut yhteydessä
"aitoihin" oppaisiin ...hmmm...

Olen saanut paljon kyllä yleismaailmallista infoa, asioita mitä ei tule välttämättä aina mieleen mutta mitkä varmaan pitävät paikkansa kylläkin, mutta että opas kertoisi tulevia tapahtumia jotka käyvät toteen, ei ole osunut koskaan kohdalleni.
Tosin en ole kyllä kysynytkään, joskus ihan alkuaikoina yritin jotain kysellä,mutta eivät ikinä osuneet kohdalleen ja lopetin
kysymisen ja keskityin kommunikoinnin parantamiseen.


Nyt on ihan pakko kysyä, kertovatko teidän "oppaanne" teille asioita jotka käyvät toteen ??
Näinköhän olen koskaan sitten edes tavannut aitoa opasta ...?

>>33>>
----------------

Mielenkiintoinen energiailmiö tapahtui eilen kun loikoilin soffalla illalla ja aloin tuntemaan kovaa kutinaa otsalla,
Siinä sitten kyselin huvikseni että onko kukaan seurassani ja tulihan sieltä heti vastaus. Kysyin että kosketatko otsaani mihin tuli
vastaus että kyllä. Pyysin huvikseni että koskettaisitko oikeata ohimoa ja tunsin kuinka kutina siirtyi sinne, sitten vasenta ja kutina siirtyi sinne ja sitten vielä pari kertaa edes takas ja kutina seuraisi. Täytyy myöntää että oli aikas säväyttävä kokemus ;)

Kyseessä ei varmasti ollut mikään opastason kokemus, mutta taas uusi lisäkokemus itselleni mikä todisti itselleni taas lisää jotain energioiden olemassa olosta. Tietenkin mikään ei sulje pois sitä että en itse aiheuttaisi näitä kutiamisefektejä itselleni jollain alitajuntaisella tasolla, mutta pakko myöntää että alan pikkuhiljaa uskomaan aiheeseen. :D

Sitä päivää odotellessa kun opas tai joku muu kertoo asioita mitkä pystyn todistamaan jotain toista kautta oikeaksi ... :D :D :D

Iloa ja voimia hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Tunnista oikea henkioppaasi.

ViestiKirjoittaja Rose » 30 Syys 2011, 17:55

Onpa mielenkiintoista tosiaan big>3luv

Minulle ei ole juksahtanut mieleenkään kysellä tulevia oppailta. Muutenkin kartan kaikenlaista ennustamista yms. tulevaisuuteen liittyvää, koska minusta tuntuu siltä, että tulevaisuudessa on jatkuvasti tarjolla monenlaisia mahdollisuuksia miten asiat etenevät. Jos joku luotailee tulevaan, hän vaan hahmottaa yhtä mahdollista vaihtoehtoa, mitä voi tapahtua, jos kaikki lähtökohdat on niin kuin juuri nykytilanteessa.

Jostain varmaan luin, että kun on yhteydessä henkimaailmaan, voi kysyä kolme kertaa peräkkäin "Oletko Valosta?" ja jos energia ei ole, se väistyy. Eli ei pysty valehtelemaan kolmea kertaa peräkkäin.

Henkimaailmasta olen saanut viestiä ihan vaan omaan tilaani koskien, olenko menossa oikeaan suuntaan yms., keposempia en ole pyrkinytkään juttelemaan. Mielenkiintoinen ajatus sinänsä sekin :D
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Tunnista oikea henkioppaasi.

ViestiKirjoittaja Portobello » 30 Syys 2011, 18:26

Jakke77 kirjoitti:
Olisikohan ollut niin että siinä opasta pyydettiin kertomaan jokin asia, mikä toteutuu muutaman päivän sisällä tai siis että opas kertoo lähitulevaisuudesta jonkun pikkujutun ja että mihin mennessä se tapahtuu.


tuo nyt onnistuu moneltakin, saattaa opas olla kivakin muttei välttämättä vaikka oletatkin hänen olevan hyödyksi sinulle, samalla hän voi olla harmiksi jollekin toiselle.


Huh! Juuri noin, Jakke.

Onko oikeasti jossain kirjassa noin tyhjänpäiväinen - tai oikeastaan vaarallinen - ohje?
"Mörrimöykyt" osaavat kyllä vastata tulevaisuuden tapahtumiin. Ihan samoin, kuin "selvännäkijät", jotka lukevat ihmisen auraa. Ja toisekseen tulevaisuuden näkeminen perustuu vain ja ainoastaan sen hetkiseen tilanteeseen. Kun ihminen tekee valintoja, tulevaisuus muuttuu. Ehkäpä juuri siksi kirjassa neuvotaan kysymään muutaman päivän päähän, homma ei toimisi muuten.

Kannattaa muistaa, että vastapuolen voimilla on samat taidot, kuin Valonpuolella olevilla. Henkimaailman opas,tai täällä maanpäällä elävä selvännäkijä, ennustaja, parantaja tai henkinen kouluttaja ei ole välttämättä oikealla asialla, vaikka osaisi kertoa meille näkymättömistä asioista ja maailmoista.

Voisiko asian ajatella niin, että oma värähtelymme ja sen hetkinen pyyntömme vetää puoleensa samoin värähteleviä oppaita? Jos olen kiukkuinen tai pelossani ja pyydän apua epämääräisesti "joltain oppaaltani", saan neuvojaksi hämärähemmon. Jos olen positiivinen ja pyydän apua Valon ja Rakkauden Hengiltä, saan apua oikeasta osoitteesta. Tämä ei tarkoita, että emme saisi pyytää apua ollessamme peloissamme tai muuten negatiivisia. Päinvastoin. Mutta pyyntö kannattaa muistaa yksilöidä Valon auttajille. Miksei aina voisi käyttää oppaista etuliitettä; Valon- tai Rakkaudenopas?

Ja vaikka yksilöisimme pyyntömme, kannattaa aina käyttää järkeä. Jokainen viesti tai apu pitää tutkia omalla järjellä ja sydämellä, vaikka vastauksen toisi itse Jeesus. Jeesuksestakin on liikkeellä ikäviä klooneja, jotka pölähtävät pois, kun niille lähettää Rakkautta ja Valoa.

Mielestäni on oikein kohteliasta tervehtiä Henkeä lähettämällä Rakkautta. Se testaa hengen aitouden. Henkimaailma arvostaa erottelukykyämme ja yhteytemme vahvistuu.
Portobello
 

Re: Tunnista oikea henkioppaasi.

ViestiKirjoittaja Portobello » 30 Syys 2011, 18:31

Rose kirjoitti:Onpa mielenkiintoista tosiaan big>3luv

Minulle ei ole juksahtanut mieleenkään kysellä tulevia oppailta. Muutenkin kartan kaikenlaista ennustamista yms. tulevaisuuteen liittyvää, koska minusta tuntuu siltä, että tulevaisuudessa on jatkuvasti tarjolla monenlaisia mahdollisuuksia miten asiat etenevät. Jos joku luotailee tulevaan, hän vaan hahmottaa yhtä mahdollista vaihtoehtoa, mitä voi tapahtua, jos kaikki lähtökohdat on niin kuin juuri nykytilanteessa.

Jostain varmaan luin, että kun on yhteydessä henkimaailmaan, voi kysyä kolme kertaa peräkkäin "Oletko Valosta?" ja jos energia ei ole, se väistyy. Eli ei pysty valehtelemaan kolmea kertaa peräkkäin.

Henkimaailmasta olen saanut viestiä ihan vaan omaan tilaani koskien, olenko menossa oikeaan suuntaan yms., keposempia en ole pyrkinytkään juttelemaan. Mielenkiintoinen ajatus sinänsä sekin :D


Rose olikin jo kirjoittanut henkien testaamisesta Valolla, sekä ennustamisesta. En lukenut ketjua loppuun, kun intouduin vastaamaan.
Olen Rosen kanssa siis aivan samoilla linjoilla >>33>>
Portobello
 

Re: Tunnista oikea henkioppaasi.

ViestiKirjoittaja mölli » 02 Loka 2011, 10:48

Hieno ketju kiitos siitä. :)

Olen samoilla linjoilla kuin Rose, Portobello ja Jakke.

Pokan asenne tuntuu kuitenkin olevan kohdallaan ja kun ei asioita ota turhan vakavasti ei ongelmiakaan esiinny juurikaan.

Kuitenkin meidän pitäisi elää elämäämme iloiten mahdollisimman paljon. :D

Ja sekös vaikeaa onkin välillä.

Tietty varovaisuus on kuitenkin paikallaan, eikä siitä turhaan varoitella. :)

Ja Leppäkertulle siitä heilurista.

Heiluria käytettäessä ei kuulukaan antaa kenenkään ulkopuolisen heilutella sitä.

Parhaimmillaan heiluri on omantietoisuutesi jatke, joka osoittaa fyysisellä likkeellä ne vastaukset kuin kulloinkin kykenet kehitystasollasi itse keräämään.

Heiluria voisi pikemminkin verrata vaikkapa auton mittaristoon ainakin jossain määrin. :D

Skeptikot väittävät, että heilurin käyttäjä itse heiluttaa heiluria, mikä tavallaan pitää paikkansakin.

Tosin "heilutus" ei tapahdu heiluttamalla käsin.

Toki on mahdollista, että jokin ulkopuolinen voima heiluttaa heiluria tai heilurin käyttäjä antaa osan kehostaan tai kokonaan, jonkin ulkopuolisen olennon haltuun.

En kuitenkaan suosittele näitä jälkimmäisiä vaihtoehtoja, siitäkään huolimatta, että lopulta olemme kaikki yhtä ja samaa energian värähtelyä.

:)
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Tunnista oikea henkioppaasi.

ViestiKirjoittaja Portobello » 02 Loka 2011, 15:18

mölli kirjoitti:Kuitenkin meidän pitäisi elää elämäämme iloiten mahdollisimman paljon. :D

Ja sekös vaikeaa onkin välillä.

Tietty varovaisuus on kuitenkin paikallaan, eikä siitä turhaan varoitella. :)



Tuossapa kaksi varsin hyvää ohjetta. Ilo nostaa värähtelyämme ja siten pääsemme automaattisesti oikealle kanavalle.
Varovainen pitää olla, mutta liika pelko vetää puoleensa matalampaa nergiaa, jolloin pääsemme mörrimöykky-taajuudelle.

Kaikki saatu tieto kannattaa aina miettiä järjellä ja sydämellä.

Minua kiellettiin jyrkästi käyttämästä heiluria raskauden aikana. Heilurin käyttö vetää kuulemma puoleensa juuri noita mörrejä, vaikka oma tarkoitusperä olisi hyvä. En muista tarkemmin, mutta innostus heilurin käyttöön lopahti saman tien.
Portobello
 

Re: Tunnista oikea henkioppaasi.

ViestiKirjoittaja mölli » 02 Loka 2011, 20:31

Portobello kirjoitti:Kaikki saatu tieto kannattaa aina miettiä järjellä ja sydämellä.

Minua kiellettiin jyrkästi käyttämästä heiluria raskauden aikana. Heilurin käyttö vetää kuulemma puoleensa juuri noita mörrejä, vaikka oma tarkoitusperä olisi hyvä. En muista tarkemmin, mutta innostus heilurin käyttöön lopahti saman tien.


No tuokin heiluri juttu lähti varmaan sen kertojan omista peloista, etenkin jos hän oli aiemmin antanut henkien heilutella heiluria ja tietämys pohjautui pääasiassa spiritismilauta tyyppisiin asioihin.

Nämä pelot sitten välitettynä eteenpäin urbaaneina legendoina, jotka ovat omiaan kuljettamaan myös mörrimöykky taajuuksia mukana lähinnä houkuttavat niitä mörrimöykkyjä, kun kuulija virittyy tahattomasti niihin.

Se heiluri ei sinänsä houkuttele niitä mörrimöykky taajuuksia, jos heiluri tietämys pohjautuu muuhunkin kuin niihin mörrimöykky taajuuksien tarinoille.

Toki heiluria voi käyttää korkeampien tajuuksien työskentelyyn, kuten myös mörrimöykky taajuuksilla.

Mutta niinhän voi toimia monen muunkin apuvälineen kohdalla. :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Tunnista oikea henkioppaasi.

ViestiKirjoittaja Portobello » 03 Loka 2011, 15:59

mölli kirjoitti:
Portobello kirjoitti:Kaikki saatu tieto kannattaa aina miettiä järjellä ja sydämellä.

Minua kiellettiin jyrkästi käyttämästä heiluria raskauden aikana. Heilurin käyttö vetää kuulemma puoleensa juuri noita mörrejä, vaikka oma tarkoitusperä olisi hyvä. En muista tarkemmin, mutta innostus heilurin käyttöön lopahti saman tien.


No tuokin heiluri juttu lähti varmaan sen kertojan omista peloista, etenkin jos hän oli aiemmin antanut henkien heilutella heiluria ja tietämys pohjautui pääasiassa spiritismilauta tyyppisiin asioihin.

Nämä pelot sitten välitettynä eteenpäin urbaaneina legendoina, jotka ovat omiaan kuljettamaan myös mörrimöykky taajuuksia mukana lähinnä houkuttavat niitä mörrimöykkyjä, kun kuulija virittyy tahattomasti niihin.

Se heiluri ei sinänsä houkuttele niitä mörrimöykky taajuuksia, jos heiluri tietämys pohjautuu muuhunkin kuin niihin mörrimöykky taajuuksien tarinoille.

Toki heiluria voi käyttää korkeampien tajuuksien työskentelyyn, kuten myös mörrimöykky taajuuksilla.

Mutta niinhän voi toimia monen muunkin apuvälineen kohdalla. :D


Niinpä. Kaikella voi päästä molempiin taajuuksiin. Eikä ole leipäveitsen syy, jos sillä tapetaan ihminen.
Keskivertoihmisellä taitaa taajudet vaihdella päivittäin moneen kertaan. Ainoastaan valaistuneet taitavat pysyä oikeissa taajuuksissa koko ajan. Vierastan heilurin käyttöä muutenkin, joten tuo ei ollut ainoa syy. Vaikkain kaikki tuollaiset auktoriteetin syvällä rintaäänellä lauotut varoitukset jäävät alitajuntaan.
Portobello
 

EdellinenSeuraava

Paluu Enkelit ja kivet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron