Kysely: Oletko saanut parannettua oman tai vieraan päänsäryn

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kysely: Oletko saanut parannettua oman tai vieraan päänsäryn reikin avulla.

Kyllä hyvin usein.
31
54%
Kyllä joskus olen onnistunut siinä.
13
23%
En.
4
7%
En, mutta helpotusta olen saanut aikaan.
3
5%
En ole vielä ehtinyt/ kokeillut antaa em. hoitoa.
6
11%
 
Ääniä yhteensä : 57

Re: Kysely: Oletko saanut parannettua oman tai vieraan pääns

ViestiKirjoittaja Augusta » 21 Syys 2011, 10:14

sara kirjoitti:Augusta,

Oletko koskaan tarkkaillut mistä mahdollisesti edeltävistä tilanteista/mielentiloista migreenikohtaus puhkeaa, tunnettuahan on että migreenikohtaukseen on usein syynä joku laukaiseva tilanne. Jonkun tutkimuksen mukaan migreenistä kärsivien luonteenpiirteitä ovat voimakas itsekriittisyys tai vaativuus itseään kohtaan, pikkutarkkuus ja masennustaipumus tai surumielisyys. Jos tunnistat itsestäsi jonkin noista piirteistä, saattaisi niihin pureutumisesta olla hyötyä. Itse kun olen saanut jonkun oireen (esim. allergian) olen yrittänyt jäljittää sen alkusyytä (melkein kaikkien ellei kaikkien (!) sairauksien syy kun on tunnepuolella), siis niin että olen yrittänyt muistella mikä tunne (tai juttu mikä tunteen aiheutti) edelsi allergiakohtausta. Näin olen saanut vähitellen allergian parantumaan hu<g hu<g hu<g <333


Juu on näistä tunne ja muista ajatusmaiilman syistä kuultu ja mietitty!Ne ei nyt kuitenkaan aina ole syynä! Hormonaalinen migreeni alkaa kuukautisiin liittyvän hormoonitoiminnan myötä...jotkut ruoka aineet lisäävät migreenin mahdollista alkamista.Esim raaka omena illalla syötynä varmasti aamusta särkee :) Kummallinen ja mystinen on koko migreeni yksi vanhimpia sairauksia.Tietysti masennus voi tulla jatkuvan kroonisen kiputilan myötä ja myös siitä kärsii sosiaalinen elämä kierre on valmis!Mikä vaan hoito kelpaa ei ole väliä tänne kunhan auttaa oli se sitten reikin tai ajatuksen voima ja ajattelun muutos tai kunnon lääkkeet! >>33>>
Augusta
 
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 17:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Kysely: Oletko saanut parannettua oman tai vieraan pääns

ViestiKirjoittaja poka » 23 Syys 2011, 12:52

Vihdoinkin uskalsin yrittää tarjota apua puolisoni päänsärkyyn, mutta pettymyksekseni siitä ei tuntunut olevan mitään apua. :cry:

Myöhemmin kanavoidessani ja oppaaltani kysyessäni, että miksiköhän hoito ei onnistunut,
kerrottiin minulle energian kyllä virtaavan mutta tällä kertaa sitä ohjattiin muihin tärkeimpiin paikkoihin...
hmmm. mitähän tähän nyt oikein sanoisi, muuta kuin että mystistä :)

Iloa hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Kysely: Oletko saanut parannettua oman tai vieraan pääns

ViestiKirjoittaja sara » 23 Syys 2011, 13:32

Säryt kertovat meille yleensä asioita... jos tuon säryn takana on jotain, mitä puolisosi ei osaa tai halua ottaa sitä tietoa vastaan, sinä et ehkä voi asialle mitään. Kyseessä saattaapi olla opetustilanne teille molemmille... "Normaali"päänsärky kyllä lähtee helposti pois jos puolisosi vain rentoutuu hoidossa. >>33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Kysely: Oletko saanut parannettua oman tai vieraan pääns

ViestiKirjoittaja Chevy » 25 Syys 2011, 06:11

poka kirjoitti:Vihdoinkin uskalsin yrittää tarjota apua puolisoni päänsärkyyn, mutta pettymyksekseni siitä ei tuntunut olevan mitään apua. :cry:

Myöhemmin kanavoidessani ja oppaaltani kysyessäni, että miksiköhän hoito ei onnistunut,
kerrottiin minulle energian kyllä virtaavan mutta tällä kertaa sitä ohjattiin muihin tärkeimpiin paikkoihin...
hmmm. mitähän tähän nyt oikein sanoisi, muuta kuin että mystistä :)

Iloa hu<g
Poka

Heh, ei mitenkään mystistä - huolimatta siitä, että päänsärky tietysti on inhottava ja tuskallinen, tällä kertaa oli siis jotain muuta ns. ensisijaista hoidettavaa. Asia järjestynee, kun hoitoja toistetaan. Eli hoito onnistui energeettisesti ajatellen vaikka päänsärky ei häipynyt.

Pikakäsiasennot päänsärkyyn: sivulta päin toinen tassu hoidettavan otsalle, toinen niskan/kallon alareunan päälle.
Tämä tehoaa myös stressitilanteissa, useimmiten myös liennyttää, jos on järkyttynyt, vihainen, poissa raiteiltaan muuten.
<333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kysely: Oletko saanut parannettua oman tai vieraan pääns

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 26 Syys 2011, 10:07

poka kirjoitti:ohjattiin muihin tärkeimpiin paikkoihin...
hmmm.
Poka


kyllä on tärkeää muuta jos ehtymättömästä energiasta ei kipuihin jouda sääteleen mutta jutteluun kyllä riittää aikaa :shock: :lol: :shock:
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Kysely: Oletko saanut parannettua oman tai vieraan pääns

ViestiKirjoittaja poka » 26 Syys 2011, 10:34

Jakke77 kirjoitti:
poka kirjoitti:ohjattiin muihin tärkeimpiin paikkoihin...
hmmm.
Poka


kyllä on tärkeää muuta jos ehtymättömästä energiasta ei kipuihin jouda sääteleen mutta jutteluun kyllä riittää aikaa :shock: :lol: :shock:


Juu, en minä noviisina näistä tiedä mittään.Tosin en ehtinyt antaa hoitoa kun 15 - 20min
kunnes puolisoni päätti että riittää jo hoidot ja muutenkin pyöri ja hyöri ja ei ollut oikein rentona. :roll:

Ehkäpä asian laita on niin kuin Sara totesi että jos puolisoni ei ollut valmis ottamaan hoitoa vastaan
varauksetta, niin ehkä se ei tehonnut, mutta ilmeisesti sitä ei edes sitten loppujen lopuksi ohjattu edes päänsäryn hoitoon. Mene ja tiedä.

Sinänsä viittaamiesi "jutteluiden" kanssa asialla ei ole mitään tekemistä, koska "juttelut" on vaan ihan tavallisia kanavointeja mitkä tapahtuu siis ihan eri ajankohdissa eikä siis ollenkaan hoidon aikana. Vaikka voisihan sitäkin joskus kokeilla että pystyisiköhän sitä kanavoimaan ajatuksia samaan aikaan kun antaa hoitoa.

Minulle on myös kerrottu että Reiki ei varsinaisesti liity minun "polkuuni", mutta että tietysti voin käyttää sitä niin paljon kuin haluan.

Iloa ja voimia hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Edellinen

Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron