Ilmaista reiki/energiahoitoa kesällä (13.6.?)

Täällä keskustellaan kesä- ja talvitapaamisten ym. järjestelyistä ja sen sellaisesta

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Ilmaista reiki/energiahoitoa kesällä (13.6.?)

ViestiKirjoittaja RubyRedDragon » 13 Kesä 2010, 11:31

Sataa, sataa, ropisee, pili pili pom... taitaa meidän reikiaikomukset vetää puoleensa sadetta :mrgreen: No, turha varmaan mennä seisokelemaan märkään puistoon, kun ei omista sadehousuja että voisi istua :lol: MIhinkäs viikonloppuun me seuraavkasi taiotaan sadetta?
hu<g RubyRed
RubyRedDragon
 
Viestit: 40
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 14:36

Re: Ilmaista reiki/energiahoitoa kesällä (13.6.?)

ViestiKirjoittaja Minna » 13 Kesä 2010, 13:20

Juu ei tosiaan viitti sateeseen lähteä kun poikakin vähän räkäinen. Saatetaan kyl piipahtaa alpparissa palloilemassa muuten vaan jos sää lämpenee.

Mulle käy periaattessa kaikki viikonloput ja arkipäivät yhtä lailla.

Kyl tää vielä onnistuu >33>>
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna
 
Viestit: 246
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 17:35

Re: Ilmaista reiki/energiahoitoa kesällä (13.6.?)

ViestiKirjoittaja RubyRedDragon » 14 Kesä 2010, 10:18

Nyt alkaa käydä niin, että tulee taukoa - minun puolestani siis vain toki :) Meikä jää lomalle juhannukselta ja lomahan on muuten mitä parasta aikaa tehdä näitä juttuja, mutta kun lähdetään maalle kauas Helsingistä :)

Elokuussa viimeistään palaamme pikalähettämään cityhyttysiä tunnelin valoisaan päähän. Jos maalaishyttyset uhkaavat viedä erävoiton, tulemme varmaan aikaisemmin :mrgreen: Palaan sateentekoon - eiku reikihoitoihin sitten.

Halein RuupyReeti hu<g
RubyRedDragon
 
Viestit: 40
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 14:36

Re: Ilmaista reiki/energiahoitoa kesällä (13.6.?)

ViestiKirjoittaja Minna » 14 Kesä 2010, 19:59

Oikein ihanaa lomaa teille. hu<g <333
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna
 
Viestit: 246
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 17:35

Re: Ilmaista reiki/energiahoitoa kesällä (13.6.?)

ViestiKirjoittaja Minna » 17 Kesä 2010, 13:02

Mä lähden nyt kaverin ja pienen kyltin kanssa alppariin kokeilemaan mitä tapahtuu, seuraan saa liittyä, varmaan pari tuntia hengaillaan siel jos sää sallii. Palailen raportoimaan miten meni, lähetelkäähän mulle ja asialle kuljettavaa energiaa ja valoisia ajatuksia. hu<g
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna
 
Viestit: 246
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 17:35

Re: Ilmaista reiki/energiahoitoa kesällä (13.6.?)

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 17 Kesä 2010, 13:15

http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki viikonloppuna näyttäs olevan ihan kelpo ilmoja big>3luv :ugeek:
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Ilmaista reiki/energiahoitoa kesällä (13.6.?)

ViestiKirjoittaja Minna » 17 Kesä 2010, 16:35

Ei kukaan sit uskaltautunut meidän hoidettavaksi, paitsi yksi pieni koira. Hoidettiin sit kaverin kanssa toisiamme ja energisoitiin paikkaa ja hienot virtaukset oli. :) Sit lähdettiinkin sadetta karkuun ja nyt kun tulin kotiin alkoi taas paistaa.

Kieltämättä vessan ja käsienpesumahdollisuuden puute on hankalaa puistossa, samoin voi olla tylsää jos on äänekkäitä juominkiporukoita liikkeellä, pari tuntia menee alpparissakin kyllä ihan hyvin.

Entäs se kivinokan virkistysalue? Siellä ois esim. uimaranta jonka lähellä on wc, vesipiste ja kahvio. Rannalta löytyy myös tilava katettu lava jos sade yllättää. Ennen tai jälkeen voidaan myös grillata meidän mökillä jos halutaan. Tästä olisi hyvä varmaan infota etukäteen että saataisiin paikalle niitä hoidettaviakin. big>3luv Mä voisin organisoida tän heinäkuun puolelle jos tuntuu hyvältä, muitakin ideoita otetaan vastaan.
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna
 
Viestit: 246
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 17:35

Re: Ilmaista reiki/energiahoitoa kesällä (13.6.?)

ViestiKirjoittaja Chevy » 17 Kesä 2010, 20:41

En ole koskaan käynyt Kivinokassa, mutta aluetta on minulle kehuttu joskus aikoinaan.

Se olisi sitten ehkä enemmän kylätapahtuman tyyppinen juttu, vai?

Olin muutama vuosi sitten eräässä eteläsuomalaisessa pikkukaupungissa käymässä, kun siellä oli
paikallinen kulttuuritapahtuma meneillään. Samana päivänä oli pari nuorta reikihoitajaa
ottanut yksinkertaisesti keittiötuolin puiston laitaan, telineen, jossa oli monisteita siitä, mitä reiki on
ja kyltin, jossa tarjottiin reikihoitoa. Se maksoi jotakin, mutta oli kyse pienestä maksusta.
Tämä oli minusta aika hauska tapa tarttua asiaan. Ajanvarauslistalla oli useita nimiä.

Yksin on hankala siinä mielessä, että on vaikea samalla tehdä hoitoja ja vastailla ihmisten kysymyksiin.
Näitä oli kaksi, joten homma sujui näppärästi.
Siinäkin oli hiukan matkaa vessaan ja käsienpesupaikalle, mutta sää oli kaunis ja puisto vehreän
tunnelmallinen, kuin kaariholvi kattona tuolin yllä. Kiva juttu.
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmaista reiki/energiahoitoa kesällä (13.6.?)

ViestiKirjoittaja Elena » 27 Heinä 2010, 06:32

Kävelimme tässä pari viikkoa sitten J.:n kanssa Hesan Ruttopuiston läpi ja ... hups .... siellä oli valkoinen katos ja kyltti "Healing" ja ihmisiä keräämässä kamojansa (kello oli jo silloin lähes 8 iltaa), ilmeisesti olivat tekemässä hoitoja. Nyt vähän kadutta että en mennyt kyselemään "mitä ja miten", mutta .... vähän kyllä "kirveli" tyyliin "toiset yhä puhuvat ja toiset ovat jo tekemässä" ...
Elämä on tanssija ja minä olen Tanssi
Elena
 
Viestit: 76
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 14:59
Paikkakunta: Kaarina

Re: Ilmaista reiki/energiahoitoa kesällä (13.6.?)

ViestiKirjoittaja Chevy » 02 Elo 2010, 18:28

Joopasten...niinhän se on.
Ovat ehkä lukeneet idean täältä??? :mrgreen:
Kello kahdeksan onkin tällaisilla säillä mainio aika tehdä yleensäkin jotain.
Olen nyt vähäksi aikaa jättänyt kaikki suuremmat tekemiset, koska kärsin niin pahasti kuumuudesta.
Asia ei ole silti unohtunut.... >33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Tapaamisten infot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron