Energiat ja levottomat jalat.

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja poka » 15 Syys 2011, 10:06

Kiitos lähetyksestä hu<g >33>>

Tuo toinen asia onkin sitten jo jotain mikä menee oman pienen ymmärryksen yli totaalisesti :D :D
Mutta avoimena seikkailijana olen tietty aina valmis kokeilemaan kaikkea uutta....
Tehdäänkö tämmöisiä puhdistuksia jossain... ?

Ja itse asiassa kun nyt mainitsit, niin muistinkin että kerran yksi selvännäkijä kertoi minulle edellisistä elämistäni ja eräässä niissä olin
lapsi kenellä oli kuulemma "noitamaisia" kykyjä ja vanhemmat pelkäsivät puolestani ja sijoittivat minut luostariin munkkien suojelukseen.
Tämä sijoittui muistaakseni jonnekin 1400 luvun Ranskaan.

Noh nämä toimii toistaiseksi minulle täysin fantasia tarinoina, mutta mistäpäs sitä koskaan tietää.Universumi on niin ihmeellinen paikka ja aika isokin... :D :D :D

Jalkoihin saadut energiat eivät valitettavasti auttaneet. 2 vaikeaa (lääketöntä) yötä takana.
Tarvii varmaan ottaa lääkkeet uudestaan käyttöön. Tosin joku ihmeellinen visio tuli viimeyönä mikä liittyi venyttelyyn,
ja kokeeksi viimeyönä joskus 2 aikaa aloin tekemään kunnon venytyksiä jalkoihin ja sääriin ja selkään ja jalat viileni muutamaksi tunniksi aika kivasti
mutta lämpenivät takas kylläkin, mutta tarvii jatkaa näitäkin kokeiluja josko niistä irtoisi jotain pitemällä harjoittelulla.

Kiitos & Iloa hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja poka » 15 Syys 2011, 10:23

Voi ei... miten olinkin unohtanut tämän yhden asian kokonaan. :?
Kerrompa senkin nyt josko sillä voisi olla jotain merkitystä näissä energia asioissa.

Joskus 2 vuotta sitten kävin ns bio energia hoidossa, missä hoitaja tasapainotti energioitani ja samalla kertoi että kehoni ulkopuolella
oli irrallisia energioita jotka kuuluivat minulle, mutta eivät olleet ilmeisesti tästä elämästä ja kysyi että haluanko että hän kytkee ne minuun takaisin kiinni.

Sanoin että ilman muuta jos se on turvallista ja jos ovat kerta minun ja siitä hoidosta eteenpäin otsan kutina & paine aktiivisuus nousi aivan toisiin lukemiin.
ja ovat pysytelleet samantyyppisinä nyt jo 2vuotta.

Minun pieni ymmärrys näistä asioista ei paljoa minulle kerro, että mitähän tuossa oikein tapahtui.
Mutta sanoisiko tämä jotain jollekkin, voisiko tämä olla osasyynä siihen että energiat tuntuu niin kovasti kehossani.?

Iloa hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja sara » 15 Syys 2011, 11:01

Itselläni oli reikiä saadessani kerran valtavan voimakas kokemus tuosta kylmästä, silloin se huokui 3. chakran kohdalta jäätävänä sisälläni tuntuvana kylmyytenä, jonka reikittäjäkin oli havainnut. Sanoi että oli siirrettävä käsiä kauemmaksi... Yhdistimme sen vihan purkautumiseen, silloin olin hoidattamassa kohtuni myoomaa... >>33>>

Tosin saattoihan tuo jalkojen kylmeneminen olla universumin vitsi Pokalle (tästäpä saat kuumajalka!!!) ;)

Taisit valita tuossa mainitsemassasi hoidossa tämän nykyisen tiesi eli tietämättäsi päätit jatkaa "itsesi parantamista", sitähän tällä tiellä pitkälti olemme tekemässä...! Jos olisit vastannut ei, ehkä ne energiat jotka olivat sinusta irrallaan (entiset elämät?) olisivat poistuneet jonnekin kauemmalle alitajuntaasi (mutta tulleet sitten taas aikanaan uudelleen vastaan, joten hyvä valinta, varmasti). Kaikki oireet ja sairaudet ovat yleensä meille merkkejä jostain (siitä missä tarvitsemme toisenlaista ajattelun tapaa, muutosta tai vain pientä siirtoliikettä elämässämme). Opetuksia ne ovat myös koska olemme ennenkaikkea oppimassa tässä elämässä, joten on hyvä myös suhtautua niihin niin (helpottaa sietämistä, hih).

Vielä sen verran lääkkeistä, että joskushan ne ovat tarpeellisia, mutta jotain nuo jalkasi nähtävästi sulle haluavat viestittää ja koska lääkkeet päin vastoin peittävät sen alkusyyn (koska parantavat seurausta mutta eivät syytä), niin ehkä kannattaa jatkaa venyttelykokeiluja (intuitio ohjaa, niin kuin sulle yöllä tapahtui!!) ja miksei vaikka enemmänkin liikuntaa ennen nukkumaan menoa. Nimimerkillä "Itse itseään parannellut" :lol:
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja Chevy » 16 Syys 2011, 07:46

Toteutetun kaukohoidon aikana en muuten nähnyt mitään erityistä. >>33>>
Kuonokoppasyndrooma lävähti voimakkaana päälle - eli kyse on kolmannen silmän ja kurkkuchakran aktivoitumisesta.

Aila Norlamon käännöstekstissä saksan kielestä mainitaan jalkaongelmien syyksi se, että ei halua astua eteenpäin elämässä. Onko tässä sitten kysymys siitä, että entisten elämien kauhut sitovat sinua niin vahvasti, että siitä syntyvät nämä oireet....vai se, että tarvitset puhtaasti tässä hetkessä ja nyt lisää erottelukykyä, ehkä tyyneyttä ja lisävoimia etenemiseen....?

Entisiä elämiä voi tarkastella ja siivoilla mm. chakranpuhdistussessioissa.
Muutkin energiahoitajat kuin reikihoitajat tekevät niitä.
Myös Esko Jalkasen luonnonvoimat-yhdistyksen kautta voidaan lieventää menneisyyden kauhuja tai poistaa niiden vaikutuksia. Puhdistuksissa ei aina näe tai koe vanhoja tapahtumia uudelleen.
Menneitä voi päästä näkemään toisinaan meditaatiossa, kun niitä keskittyen pyytää - pyyntöön kannattaa tällöin sisällyttää kohta "mikäli se on tarpeellista tulevan kehityksen kannalta" tai jotain vastaavaa. Yleisesti ottaen entisten elämien tarkkailu ja avaaminen voi olla tilannetta selventävää.
Niihin ei kuitenkaan kannata jäädä kiinni eikä "käyttää seuraleikkinä".

Osalla reikioppilaista energeettinen myllerrys käynnistyy erityisesti 2.virityksen jälkeen, eli kun kolmas silmä aktivoituu.
Toisilla taas ei.
Henkilökohtaisesti olin ko. ajankohdan jälkeen vajaan vuoden vahvasti kosketuksissa entisiä elämiä koskeviin aistimuksiin, joista lopuksi kehkeytyi tuttujen ihmisten ja ystävien ryhmää koskeva, 1800-luvulle sijoittuva elämäntarina. Mitään valtavan radikaalia juttuun ei sisältynyt, se vain paljasti erinäisiä oivalluksia ja henkilöiden erilaisia kosketuskohtia menneisyydestä.
Kun tarina oli "valmis", ts. sen päähenkilöiden kohtalo oli selvitetty, aistimusketju päättyi.
Voi myös olla, että jotkut entisten elämien kohtalot ovat suljettuja siksi, että niiden kohtaamiseen ei ole [vielä] voimia ja oikea aika.
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja poka » 16 Syys 2011, 13:56

Kiitos Sara & Chevy & muut loistavista selvityksistä. hu<g
Taas opin vähän lisää ja sain lisää ajatteleimisen aihetta. >33>>

Tuosta entisestä elämä asiasta nousee jotain kysymyksiä, jos joku uskaltaa ottaa kantaa asiaan.
Onkohan mahdollista että entiset elämät vaikuttaa jotenkin nykyiseen elämään ?

Eli että jos on vaikka kokenut jotain hirmu pahaa tai järkyttävää edellisissä elämissään
niin voiko em. kauhu kokemukset nousta esiin tavalla tai toisella nykyisessä elämässä ja jotenkin sekoittaa sitä
tuotamalla esim jotain painajaisia & tuntemuksia tms. niistä. ?

En usko että kohdallani olisi kyse mistään semmoisesta, koska jalka vaivat ovat olleet minulla niinkauan kuin muistan.
Tai no mistä sitä tietää, olenhan saattanut olla aina herkkä ja nyt viimeaikoina vasta kunnolla herkistynyt.
Jos tuommoinen scenaario olisi ylipäänsä mahdollinen...

Kiitos & iloa hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja Chevy » 17 Syys 2011, 09:24

Useat energeettisellä sektorilla työskentelevät henkilöt ovat kysyessäni vastanneet, että entisten elämien kauhut ovat vaikuttaneet ihmisten tähän elämään.
Kauhujen poistamiseksi on Esko Jalkasen kirjassa IV osassa oma menettelytapakin.
Niitä voi lieventää myös kaukohoidolla lähettämällä energiaa fobian syntyajankohtaan.

Esimerkki taas omalta kohdaltani:
minulla on korkean paikan kammo.
Entisessä elämässäni olen ollut mukana Normandian maihinnousussa brittiläisessä airborne-joukossa ja kuollut maahanlaskuoperaatiossa Ranskan rannikolla.
Lapsena tässä elämässä olen pudonnut kiviportaissa ja loukannut mm. pääni.
Voidaan tietysti pohtia, kummasta tapauksesta fobia johtuu...vai johtuuko kummastakaan.
Menneitä kauhuja on joka tapauksessa jonkin verran hoidettu, ja fobia on lieventynyt.

Reikihoitajana havaittu esimerkki: henkilö, jolla on olkapäässä kipuja ja oireita, joita ei lääketiede ole pystynyt selvittämään eikä hoitamaan poiskaan. Menneistä elämistä löytyi miekanisku olkapäähän. Varhaisemmista elämistä periytyvät fyysiset vaivat tai vammat ovat usein mukana henkilössä jo lapsesta saakka.

Useat ihmiset uskovat, että heidän elämässään on tai on ollut henkilö, joka on ollut mukana jossain roolissa aiemmissakin elämissä. Naisten ja miesten roolit vaihtuvat tällöin, samoin vanhempien ja lasten. Täällä forumillakin on jossain entisiä elämiä koskeva ketju, siellä on erilaisia esimerkkejä.
Omakohtainen esimerkki: rakastettuni on ollut mukana menneissä elämissä useita kertoja. Välillämme on jotain, jollaista ei ole kummankaan missään muussa ihmissuhteessa.
ESP-herkkä henkilö havaitsee sellaisen usein tavatessaan henkilön ensimmäistä kertaa:täysin vieras ihminen on tuttu, hänen eleensä, äänensä tai erityisesti silmänsä ovat tutut.

Viittauksina menneisiin on usein voimakas, selittämätön mielihyvän tai pelon tunne jotain asiaa tai henkilöä kohtaan. Perustelematon inho, viha tai mielenkiinto vaikkapa johonkin maahan tai kieleen nähden tms.,
mikä on kuitenkin eri juttu kuin esim. useiden ihmisten tuntema vaistomainen inho käärmeitä kohtaan.
Voit tuntea olevasi kuin kotona jossain paikassa, joka on sinulle täysin uusi ja outo.
- nämä kokemukset ovat kuitenkin eri asia kuin ns. deja-vu.

Eri elämissä toistuva jonkun tietyn ammatin omaksuminen on tavallista: esimerkiksi sotilas-, hoitaja- ja pappisammatti ovat jossain määrin "periytyviä". Jotkut tiedot ja taidotkin säilyvät ajan vaihtuessa.
Aiempien kohtaloiden "unohtaminen" on perusteltua: tässä elämässä on tarkoitus oppia jälleen jotain uutta, mikä on jäänyt aikaisemmin joko täysin kokematta tai riittämättömästi omaksutuksi.

Alla linkki vanhaan foorumiin ko asioihin:
http://www.setbb.com/reikifoorumi/viewt ... ikifoorumi
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja poka » 17 Syys 2011, 12:12

Kiitos Chevy jälleen kerran mahtavasta selvityksestä hu<g
Linkin takaa löytyikin mahtava määrä luettavaa, taitaa siinä viikonloppu vierähtää :D

Erikoinen juttu (minun ymmärrykseni tasolla) tapahtui taas illalla kun menin nukkumaan.
Kuulin ajatuksen missä minulta kysyttiin (englanniksi) jossa viesti kulki "suunnilleen tähän tyyliin"

Saammeko puhua sinulle
Toki
Olet viimeaikoina pohtinut edellisen elämän vaikutuksia nykyiseen elämään
Pitää paikkansa
Haluaisimme yrittää auttaa sinua ymmärtämään asiaa.
Oletko oppaani
En
Oletko Opas
Olen
Kiitos mielelläni otan kaiken avun vastaan.
just relax..

Siinä sitten makoilin sängyssä ja en huomannut mitään sen kummempaa tapahtuvan, kunnes yhtä-äkkiä
havahduin jostain hyvin selkeistä mielikuvista (ajatuksista), mutta samalla kun havahduin kaikki siihen liittyvä
katosi mielestäni "puf", siis ei mitään ei yhtään mitään muistikuvaa, muuta kuin että jotain varsin mielenkiintoista siihen liittyi mutta en muista siitä yhtikäs mitään... ei voi olla totta... :x

Semmoinen extra positiivinen lisä mikä asiaan liittyy on se että olen huomannut että samaista asiaa on tapahtunut usein aikaisemminkin ja olen jo ehtinyt pohtimaan että tästäkö se muistin menetys alkaa, kun ei muista vastaavia asioita,
mutta nyt minulle alkaa kasvamaan vahva tunne että nämä tapaukset eivät olekkaan ihan tavallisia muistoja tai ajatuksia
mitkä katoaa vaan että saattavat olla jotain korkeamman tahon viestittelyä, mitkä eivät päivätajunnassa muistu enään mieleen.


Kiitos ja Iloa hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja Chevy » 18 Syys 2011, 07:29

Mielenkiintoista!
Mikä Opas lienee kyseessä, koska ei Sinun omasi.
Hmm.

Näissä energeettisissä piireissä on useilla kiinnostavia kokemuksia aistimuksista,
joita ei voi sanoa näyksi, ei kuulluksi, ei kosketuksen kautta välitetyksi, ei uneksikaan -
kutsun niitä siksi usein ESP:ksi eli aistien ulkopuoliseksi havainnoinniksi.
Olkoon sitten vaikka kuudes aistikin.
Monasti muuten henkisen polun kulkijoiden erityiset havainnot välittyvät juuri sen aistin kautta,
joka kullakin on vahvin. Eli visuaalisesti painottuneet henkilöt vastaanottavat enimmäkseen näkyjä,
auditiiviset kuuloaistimuksia. Tai sitten ei. Joillakuilla treenataan ja rasitetaan juuri sitä lahjakkuuden ja aistimisen lohkoa, joka on heikoimmin kehittynyt... :mrgreen:

Vanhalla foorumilla tuon edellä linkatun osion kirjoitusaikaan useat henkilöt tekivät entisten elämien selvityspyyntöjä eräälle energiahoitajalle, joka sitten maksua vastaan toimitti kasetin, jolle löydetyt havainnot oli saneltu. En itse kokeillut. Osa oli tyytyväisiä saamiinsa vastauksiin, osa ei.
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja poka » 18 Syys 2011, 11:00

Chevy kirjoitti:
Mielenkiintoista!
Mikä Opas lienee kyseessä, koska ei Sinun omasi.
Hmm.

>>33>>


Juu en tiedä näistä, monasti ilmoitetaan että toinen osapuoli on jonkun tason opas joka ei ole omani ja aikas usein mainitaan myös että vastapuoli on "opas oppilas", mitä se nyt tarkoittaakaan, ellei sitä miltä se juurikin kuulostaa.

Sinänsä en ole viimeaikoina niin hirveesti enään kiinnittänyt huomiota kuka on kyseessä,
kunhan on vain hyvätahtoinen & iloinen energia. En kysele juurikaan mitään semmoista mikä hirveästi vaikuttaisi
oman elämän päätöksiin tai ohjailisi niitä (tosin jotakin olen kysynytkin), vaan enempi chattailen niitä näitä ja nautin yhteyksistä ja siitä kun posket alkaa aina niin kivasti hehkua, syytä sille en tiedä, mutta koen sen iloisena ja positiivisena asiana. Illalla kanavoinissa alkanut hehkuma on yleinsä vielä aamullakin olemassa.

Uutena jännänä piirteenä on se että tosiaan yhä useampi yhteys käydään englanniksi....??
Syyksi on ilmoitettu että tulevaisuudessa tulen tarviamaan em. taitoa.... :?:
Eli kaipa minua koulutetaan sitten johonkin tehtävään....?

Iloa hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Energiat ja levottomat jalat.

ViestiKirjoittaja Shaolin » 19 Syys 2011, 09:46

Hei Poka ja kaikki muut,


Mielenkiintoinen aihe; tässä näkemys asiaan kiinalaisen lääketieteen ja perinnetaitojen perspektiivistä:


Syy jalkojen kuumotukseen, kutinaan ja levottomuuteen on tukos energiavirtauksessa. Se, onko aiheuttajana jalkojen rakenne, kundalinin nousu tai edelliset elämät on vain välillinen syy - olennaista on, että käsillä oleva tilanne on korjattavissa.


Lääkkeet voivat auttaa oireita, mutta ne eivät poista syytä.


Ongelma poistuu kun tukos avautuu ja energia virtaa taas harmonisesti. Tämä yksinkertainen menettely on koko kiinalaisen lääketieteen pohjimmainen päämäärä - terveyden ja hyvinvoinnin saavuttaminen palauttamalla harmoninen energian virtaus.

.

Itselläni ei ole merkittävää tietämystä esim. joogasta tai reikistä, mutta tiedän kokemukseni kautta että kiinalaiset perinnetaidot tarjoavat useita tehokkaita menetelmiä ongelmasi ratkaisuun. Tässä niistä pari:

- Jos haluat saada ongelman hoidettua puolestasi, aito, korkeatasoinen akupunktio on hyvä tapa avata tukoksia ja saavuttaa harmoninen energiavirtaus. Hyvällä akupunktioterapeutilla ei pitäisi olla ongelmia poistaa ongelmaasi.

- Jos haluat hoitaa ongelman itse, suosittelen lämpimästi harjoitusmuotoa nimeltä chi kung, joka on kiinalainen energian harjoittamisen taito (chi=energia, kung=taito). Oikean chi kung -harjoittelun kautta "levottomat jalat" ovat itse asiassa erittäin yksinkertainen asia ratkaista, ja menestyksekkään harjoittelun kautta saat monia muitakin hyötyjä.


Kumpaankin ylläolevaan vaihtoehtoon pätee sama ehto: Taidon pitää olla aitoa ja korkeatasoista.


Jos taito ei ole aitoa, et voi realistisesti odottaa hyötyjä jota akupunktion tai chi kungin tulisi tarjota.


Jos taito ei ole korkeatasoista, tulokset voivat olla niin pieniä että ne eivät riitä ongelmasi ratkaisemiseen.


Mistä tunnet aidon taidon? Käytännön tuloksista.

Jos esimerkiksi käyt akupunktiossa tai harjoittelet chi kungia muutaman kuukauden ajan, mutta et saa suuria hyötyjä tai apua vaivaasi, sinun on syytä olettaa että taito ei ole aitoa tai korkeatasoista.


Toivotan menestystä matkallasi!


Ystävällisin terveisin,

Markus
Markus Kahila - Ohjaaja, Shaolin Nordic Finland
www.shaolin-nordic.com

Kuva
Avatar
Shaolin
 
Viestit: 12
Liittynyt: 12 Elo 2011, 11:23

EdellinenSeuraava

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron