Reikimittari - what??

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Reikimittari - what??

ViestiKirjoittaja Chevy » 13 Syys 2011, 20:49

Jep, tähän tapaan kävi minullekin. En vain muistanut, että se oli Henkimaailmaosiossa, ts. sellaisessa, mikä oli suljettu.
Minulla on kyllä ehkä jossain vanhat tunnarit jäljellä, mutta ilman niitähän sitä ei voi lukea.
Pitäisköhän ryhtyä uuteen juustokokeeseen.... :mrgreen:
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Reikimittari - what??

ViestiKirjoittaja Portobello » 14 Syys 2011, 18:28

Mietin myös, että sinähän voisit mitata varvulla jonkun kädessä olevan reikpallon? Siis joku kanavoi käsiensä väliin reikiä ja sinä sitten mittaat sen värähtelyn. Tai ihmisen värähtely ennen ja jälkeen reikihoidon?
Täällä saattaa olla muitakin varvun, heilurin tai muun menetelmän taitajia. Mnä voi lupautua tiettyyn kellonaikaan pyörittelemään reikipalloa käsissäni ja sitten vaan lukuja tulemaan.
Portobello
 

Re: Reikimittari - what??

ViestiKirjoittaja Lumienkeli » 14 Syys 2011, 22:27

Tuo "kuumemittari" juttu oli hyvä, kiitos Chevy. Nyt tuli mieleen, että voisi mitata vaikka verenpaineen ennen ja jälkeen itsehoidon :) Varvun käytössä olen aloittelija, joten pitää laittaa mietintään tuo värähtelyn mittaaminen sillä. Vaikka - onko sillä nyt sitten mitään merkitystä muuta kuin sen oman mielen todistelunhalun kannalta? Tosin harmitti kun se juustokoe jäi kesken >33>>
Lumienkeli
 
Viestit: 18
Liittynyt: 17 Touko 2010, 15:58

Re: Reikimittari - what??

ViestiKirjoittaja reikite » 14 Syys 2011, 23:30

Ai se wanha juustokoe... se meni pipariksi kun minulle tuli reissuun lähtö kesken testin. Vähän nolottikin kun siitä tulin julkisesti kirjoittaneeksi. En ole sitten viitsinyt palata siihen, asiahan on niinkin että ei sillä mitään näyttöarvoa olisi muutenkaan ollut. Muuttuvia tekijöitä sittenkin liikaa. Otantaa pitäisi olla paljon enemmän huin kaksi mozarellapalasta. Toisekseen menetin kiinnostukseni minkäänlaiseen todisteluun. Nyt myöhemminhän on jo tullut muuta kautta selkeitä todisteita siitä, että omila ajatuksillaan voi vaikuttaa fyysiseen elimistöönsä. Esimerkiksi meditaation avulla otsalohko ja aivorunko kehittyvät. Eli ajatus ohjaa energiaa.
Avatar
reikite
 
Viestit: 43
Liittynyt: 20 Touko 2010, 23:52

Re: Reikimittari - what??

ViestiKirjoittaja mölli » 15 Syys 2011, 20:17

Vaikkapa heilurilla.

Heh mielenkiintoinen linkki.

Numero arvot kuitenkin taitavat olla enemmänkin viitteellisiä ja viihteellisiä, sillä tokihan noihinkin vaikuttaa niin moni muuttuja jo pelkästään mittaajan taholta, saatikka ne asiat joita lähettäjä käyttää lähetyksessään.

:D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Reikimittari - what??

ViestiKirjoittaja Chevy » 08 Syys 2012, 05:03

Hohoi - onko kukaan tehnyt mitään tuoreita mittauskokeita?
Omalla sarallani olen valitettavasti ollut nukkuvien ryhmässä - ja mitä varputyöskentelyyn tulee, olen siinä niin aloittelija, että en pysty sitä tekniikkaa hyödyntämään.
Reissuja on riittänyt minullakin, joten en ole voinut aloittaa juustokokeitakaan...
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Reikimittari - what??

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 08 Syys 2012, 07:04

tässä teille muistoksi kuva noista juustoista :)

Kuva
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Reikimittari - what??

ViestiKirjoittaja Frangipani » 08 Syys 2012, 12:21

Hei,

En tarkalleen tieda puhunko nyt samasta asiasta, mutta meidan kursseilla, kun mennaan pidemmalle meille tehdaan eri virityksia (attaunment) ja mita pidemmalle menemme sen hienojakoisempaan energiaan 'paasemme kasiksi'. Ylemman tason energiat on pehmeampaa/tehokkaampaa jne....

Taman mittaamiseen ei tarvita mittareita vaan sen pystyy tuntemaan iholla.....Varmasti tulevaisuudessa tulee olemaan mittareita, jotka pystyvat tamankin mittaamaan...

<333
Frangipani
 
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Marras 2011, 01:22

Re: Reikimittari - what??

ViestiKirjoittaja poka » 08 Syys 2012, 12:38

Frangipani kirjoitti:Hei,

En tarkalleen tieda puhunko nyt samasta asiasta, mutta meidan kursseilla, kun mennaan pidemmalle meille tehdaan eri virityksia (attaunment) ja mita pidemmalle menemme sen hienojakoisempaan energiaan 'paasemme kasiksi'. Ylemman tason energiat on pehmeampaa/tehokkaampaa jne....

Taman mittaamiseen ei tarvita mittareita vaan sen pystyy tuntemaan iholla.....Varmasti tulevaisuudessa tulee olemaan mittareita, jotka pystyvat tamankin mittaamaan...

<333


Heippa,

Siitä onkin aikaa kun täällä viimeksi :)
Mutta tuosta kirjoituksesta tulikin mieleen yksi asia mitä olen ihmetellyt viimeiset 1/2 vuotta.
eli tuo tunteminen iholla...
Kun minulla on ollut jo pitkään semmoinen tunne iholla että ihon pinta ikaäänkuin väreilee.
Lähes aina kun annan reikiä tunnen semmoisen jännän väreilyn iholla, usein se tuntuu vähän joka paikassa.
Usein myös iltaisin kun heelaan itseäni tunnen. ko väreilyn hyvin voimakkaasti ja joskus vaikka en edes heelaa itseäni mitenkään
saatan havahtua voimakkaseen väreilyn tunteeseen iholla. Olen sitä aina joskus miettinyt että mitähän se mahtaa olla,
mutta todennut sitten vaan että kaipa se on jotain näitä juttui mitä ei ymmärrä ;)

Mutta nyt kun mainitsit tuon, alkoi minua kiinnostaa että voisiko kyseessä olla samainen ilmiö mistä puhut ?
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Reikimittari - what??

ViestiKirjoittaja Frangipani » 09 Syys 2012, 00:56

Hei Poka,

Kylla varmasti kyse on samasta asiasta. Saatat tuntea sen missa tahansa kehon osassasi, jopa kehon ulkopuolella:)). Pistely on hyvin tavanomainen tunne energian kulusta <333
Frangipani
 
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Marras 2011, 01:22

EdellinenSeuraava

Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron