Kaukoreikin ennakkoajastus

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kaukoreikin ennakkoajastus

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 11 Syys 2011, 12:58

Moi,

en heti äkkiseltään löytänyt aihealueita selaamalla keskustelua siitä, miten ennakkoajastus kaukohoitoon tehdään. Olen aiemmin lähettänyt kaukohoitoa joko itse aktiivisesti kaukohoidossa mukana ollen tai sitten "laiskan miehen kaukohoidolla" eli kynttilän avulla, mutta aiemmin ei ole tullut vielä ajastuspyyntöä eteen. Nyt lupasin laittaa ajastuksella tuttavalleni reikiä erääseen hankalaan tilanteeseen (no joo, puhutaan asioista oikealla nimellä, siis kivuliaaseen hammaslääkärikäyntiin :lol: ) ja kyseinen tapahtuma on aikana jolloin en itse pysty toimimaan aktiivisena lähettäjänä. Jotuisin tekemään siis ajastuksen edellisenä iltana seuraavaksi aamuksi. Miten toimin? Pyydänkö reikioppailta reikiä kohdehenkilölle tiettynä kellonaikana? Vai annanko itse vaikka puoli tuntia kaukolähetystä ja pyydän että se menee perille tietyllä viiveellä? Muistelen että reiki 2 -kurssilla tästä ei kovin syvällisesti puhuttu, taisi oppimateriaalissa vain lukea että "lähetyksen voi pyytää ajastettuna tiettyyn ajankohtaan". Kun nyt sitten vielä joku kertoisi että keneltä pyydetään ja millä sanoilla? big>3luv

Joo, onnistuuhan se toki omalla vapaalla tyylilläkin varmasti, mutta kysäistään nyt konkareilta kuitenkin!

Terv. Leppis
leppäkerttu
 
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Elo 2011, 10:17

Re: Kaukoreikin ennakkoajastus

ViestiKirjoittaja Rose » 11 Syys 2011, 13:21

Sanon ääneen minne ja milloin, ihan päivämäärän, kellon ajan. Koko litania 3 x >>33>>
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Kaukoreikin ennakkoajastus

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 11 Syys 2011, 13:42

Kiitos! Eipä se siis sen vaikeampaa ollutkaan! big>3luv

T:Leppis
leppäkerttu
 
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Elo 2011, 10:17

Re: Kaukoreikin ennakkoajastus

ViestiKirjoittaja sara » 11 Syys 2011, 17:27

Mites se mahtaa olla tuon ajastuksen kanssa, saakohan ajastuksella lähettää reikiä esim. leikkauksiin? Nimittäin reaaliaikaista reikiähän ei saa lähettää leikkausten aikana, koska nukutusaineen vaikutus saattaa muuttua reikin seurauksena. Tietääkö kukaan?
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Kaukoreikin ennakkoajastus

ViestiKirjoittaja Rose » 11 Syys 2011, 19:36

Hei, Sara >>33>>

Kertoisitko tarkemmin tästä leikkausjutusta?

Minun mielestäni Reikiä voi lähettää ihan minne vaan ilman rajoituksia, koska se menee kuitenkin aina Korkeimman tahdon mukaisesti juuri niin kuin pitääkin <333
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Kaukoreikin ennakkoajastus

ViestiKirjoittaja sara » 11 Syys 2011, 21:13

Juu, tutkin netistä vähän tästä ja espanjankielisen wikipedian mukaan molempaa katsantokantaa näyttää olevan olemassa (englannin- tai suomenkielinen taas ei mainitse rajoituksista mitään) eli että reikiä ei pitäisi välittää leikkaussalissa olevaan henkilöön siitä syystä että reiki vaurioita korjaavana energiana saattaa aiheuttaa jossain leikkaustilanteessa ei-toivottuja vaikutuksia kuten verenvuodon tyrehtymisen, kirurgin tekemän viillon verenvuodon tai ongelmia haavan puhdistuksessa (esim. jos verenvuoto ei tyrehdy). Samoin kuin jos leikkauspotilas on nukutettu, reiki saattaisi edistää nukutusaineen (koska kyseessä on toksiini) poistumista kehosta josta syystä potilas saattaisi herätä ennen aikojaan.

Toinen wikipediassa mainittu tilanne koskee murtumia, joissa reiki saattaa nopeuttaa luunmurtumissa luiden toisiinsa kiinnittymistä, josta syystä reikiä suositellaan luunmurtumiin vasta sen jälkeen kun luut ovat oikeilla paikoillaan ja kipsattu (siis ettei luutumisprosessi ala ennen kuin luut on asetettu takaisin paikalleen).

Sitten sanotaan että jotkut suunnat pitävät reikiä turvallisena näissäkin tapauksissa siitä syystä että energia menee sinne minne sen pitää.

Itse olen saanut kahdelta reikimasterilta nuo em. rajoitukset. En osaa kyllä sanoa mihin ne perustuvat koska en löydä sitä tietoa, onko tästä jotain kokemuksia vai mistä nämä ohjeet ovat peräisin. Juuri tästä syystä tarvitsisimme tieteellistä tutkimusta reikistä!!! >>33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Kaukoreikin ennakkoajastus

ViestiKirjoittaja Rose » 12 Syys 2011, 04:37

Olen käynyt todella perinteisen, yksinkertaisen Reikikurssin. Suuresti aina hämmästyn, millaisia ongelmia Reikin käytöstä saattaa toisille tulla :mrgreen:

Se, mitä minä tiedän Reikistä... Minusta tälläistä ongelmaa ei oikeasti ole ollenkaan.

Reiki on minusta "älyenergiaa", se toimii täysin itsenäisesti, ohjautuu juuri niin kuin pitääkin. Tärkeää on vaan olla mahdollisimman puhdas kanava. Se, miten se vaikuttaa ja mitä tästä energiasta seuraa... Minun aivoillani ei kapasiteetti riitä sitä ymmärtämään.

Olisi hienoa, jos Reikiä voisi tutkia tieteelisesti >>33>> Mutta Reiki on itse elämänenergia, tutkimuksen pitäisi kattaa valtavasti asioita.

Nämä on ihan minun omia ajatuksia, näin tunnen Reikin <333
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Kaukoreikin ennakkoajastus

ViestiKirjoittaja Chevy » 12 Syys 2011, 08:25

Ajastukseen vielä täydennys:
jos lähetät eri aikavyöhykkeelle, missä itse olet, mainitse, minkä valtion aikaan haluat lähetyksen menevän perille, jos kellonajan kanssa on tarkkaa.

Itse pyysin kerran kavereita lähettämään itselleni "asialle x" ja mainitsin puolihuolimattomasti olevani vastaanottohetkellä "naapurimaassa". Tulos: lähetyksiä tuli 3 kpl, yksi Suomen aikaan, toinen Ruotsin aikaan ja kolmas Venäjän aikaan. Olin Ruotsissa... :mrgreen:
Teho oli mainio, eikä asiasta ollut tietenkään mitään haittaa. Hauska yksityiskohta.
>33>>

PS. Osiossa Energia- ja hoitomuodot löytyy erilaisia tekniikkajuttuja, myös Reikiin liittyviä, kuten Reikiboxi jne.
big>3luv
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kaukoreikin ennakkoajastus

ViestiKirjoittaja Pompula » 12 Syys 2011, 08:35

Minulle myös on opetettu ettei Reikiä saa lähettää leikkaukseen, siis siihen leikkaustilanteeseen suoraan, mutta voi lähettää vaikka lääkärille ja muulle henkilökunnalle, että osaavat tehdä viisaita päätöksiä kaikkien asianosaisten Korkeimmaksi Parhaaksi. Leikkauksen jälkeen heti saa ja on hyväksi.
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17

Re: Kaukoreikin ennakkoajastus

ViestiKirjoittaja Chevy » 12 Syys 2011, 08:56

Loin luunmurtumia ja leikkausjuttuja varten eri ketjun, koska tällä foorumilla on vähän heikot hakuominaisuudet...
:mrgreen:
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Seuraava

Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron