Reiki ja "pahat henget"?

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Reiki ja "pahat henget"?

ViestiKirjoittaja Pompula » 11 Syys 2011, 12:03

Chevy kirjoittaa niin viisaasti big>3luv

Yksi toinenkin juttu mikä tuli mieleen, on se, että Reikipolkua (tai muutakin polkua ) kulkiessa, on läheisen helpompi pysyä matkassa jos hänet otetaan mukaan asioihin. Enkä nyt tarkoita sitä että läheisen on välttämättä myös osallistuttava kursseille jne, vaan että hänet otetaan mukaan kertomalla uusista polulla eteen tulleista oivalluksista, kertomalla tunteista mitä asiaan liittyy, kertomalla ihan vaikka mitä ne ovat ne shakrat josta puhut, kertomalla miten kiittäminen vaikuttaa elämää jne jne. Eli otetaan se rakas ja läheinen mukaan siihen tielle mitä etenet. Näin hän pysyy koko ajan kuulolla ja tuntumalla mikä sinua vie eteenpäin, ja miten se sinuun vaikuttaa. Miksi teet jotain ja miksi et tee enää jotain mitä ennen jne. Tällöin tästä uudesta Reikistä tulee hänellekkin tuttu ja turvallinen, eikä mikään pelottava, elämää sotkeva omituisuus. Ja seläheinen huomaa ettei se Reiki varasta sinua mihinkään, vaan haluat yhä jakaa elämääsi ja tunteitasi hänen kanssaan. Se taas voi puolestaan vaikuttaa siihen, että se läheinen osaa suhtautua sinun muuttumiseesti ymmärtäen ja arvoistaen ja iloiten kanssasi, eikä mustasukkaisesti tai vihaisesti (koska pelkää kun ei ymmärrä). Ja että kun itse toivomme läheiseltä ymmärrystä meidän muutokseemme, niin samanaikaisesti meidän pitäisi samalla tavalla antaa heille aikaa ja mahdollisuus ymmärtää, kertomalla ja puhumalla ja rakastamalla. >33>>
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17

Re: Reiki ja "pahat henget"?

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 11 Syys 2011, 12:53

Hei,

ja kiitos kovasti kaikille vastauksista, tästä tuli todella hyvä keskusteluketju. Ainakin omaa mieltäni nämä muiden kokemukset ovat rauhoittaneet kummasti, ei siis sillä että hetkeäkään epäilisin reikiä itseään, mutta ehkä vielä jokin (ehkä alitajuinen uskonnon tuputtama) pieni pelko henkimaailman entiteettejä kohtaan on. Nämä asiathan ovat viime kädessä - kuten jo aiemmin kirjoitinkin - loppupeleissä asioita joista yksilön pitää ns. keskustella jumalan kanssa jos kokee että keskusteltavaa on. Itse olen jonkinlaisen keskustelun nyt käynyt ja reikioppaat ovat tervetulleita mukaan hoitosessioihini. Sen lisäksi pyysin että jos muita olentoja joskus on "tulollaan" niin toivon että ne tulevat kehitysasteeni mukaisesti sellaisessa olomuodossa jotka kestän ottaa vastaan, ja että he ovat jumalan hyvyydestä lähtöisin. Tällä kestämisellä tarkoitan siis sitä että en kyllä vielä olisi valmis siihen että joku alkaisi verhon tuolta puolen suoraan juttelemaan tai näyttäytymään. Sen sijaan henkioppaiden muut keinot (viestit unissa, alitajunnassa, vihjeet, sattumat jne) ovat toki tervetulleita.

Ilmeisesti jokaisella siis on henkiopas tai useampikin, mutta kaikkihan eivät ota suoraa kontaktia heihin koskaan (eivätkä edes tiedä välttämättä heidän olemassaolostaan). Itse olen alkanut miettimään että unissani usein näkemäni viisikympinen mieshenkilö (ihan outo siis elävässä elämässä) saattaa kenties vaikka olla sellainen, sillä hän esiintyy usein unissa joissa on joku ongelma, hätä tai pelkotila, ja ikäänkuin tulee apuun tai antamaan neuvoa oikeaan tilanteeseen. Unissa esiintyessä tämä ei ole ollenkaan pelottavaa, päinvastoin, ja jos nyt kyse henkioppaasta olisikin niin tämänkaltainen "ulostulo" on mielestäni suorastaan toivottavaa ja tervetullutta.

Varsinaisen uskonlahkolaisten väitteen siitä että "reiki on saatanasta" olin jo hylännytkin empimättä, ja uskoisin että johtopäätelmäni ovat sitä rataa että "pahat hengetkään" eivät reikin välityksellä sivutuotteena hyökkää, jos niitä ei erikseen kutsu, maanittele tai halua mukaan. Reiki itsessään on mielestäni niin puhdasta - rakkautta ja hyvyyttä - että sen sivutuotteena tuskin mitään ei-toivottavaa tulee.

Kiitos kovasti keskustelijoille ja rakkaudentäyteisiä reikihetkiä!

T:Leppis <333
leppäkerttu
 
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Elo 2011, 10:17

Re: Reiki ja "pahat henget"?

ViestiKirjoittaja poka » 11 Syys 2011, 13:26

Pompula kirjoitti:Chevy kirjoittaa niin viisaasti big>3luv

Yksi toinenkin juttu mikä tuli mieleen, on se, että Reikipolkua (tai muutakin polkua ) kulkiessa, on läheisen helpompi pysyä matkassa jos hänet otetaan mukaan asioihin. Enkä nyt tarkoita sitä että läheisen on välttämättä myös osallistuttava kursseille jne, vaan että hänet otetaan mukaan kertomalla uusista polulla eteen tulleista oivalluksista, kertomalla tunteista mitä asiaan liittyy, kertomalla ihan vaikka mitä ne ovat ne shakrat josta puhut, kertomalla miten kiittäminen vaikuttaa elämää jne jne. Eli otetaan se rakas ja läheinen mukaan siihen tielle mitä etenet. Näin hän pysyy koko ajan kuulolla ja tuntumalla mikä sinua vie eteenpäin, ja miten se sinuun vaikuttaa. Miksi teet jotain ja miksi et tee enää jotain mitä ennen jne. Tällöin tästä uudesta Reikistä tulee hänellekkin tuttu ja turvallinen, eikä mikään pelottava, elämää sotkeva omituisuus. Ja seläheinen huomaa ettei se Reiki varasta sinua mihinkään, vaan haluat yhä jakaa elämääsi ja tunteitasi hänen kanssaan. Se taas voi puolestaan vaikuttaa siihen, että se läheinen osaa suhtautua sinun muuttumiseesti ymmärtäen ja arvoistaen ja iloiten kanssasi, eikä mustasukkaisesti tai vihaisesti (koska pelkää kun ei ymmärrä). Ja että kun itse toivomme läheiseltä ymmärrystä meidän muutokseemme, niin samanaikaisesti meidän pitäisi samalla tavalla antaa heille aikaa ja mahdollisuus ymmärtää, kertomalla ja puhumalla ja rakastamalla. >33>>


Näin minäkin ajattelin aluksi, kun aikoinaan parisuhteemme meni aivan palasiksi henkisen maailman lähestyessä minua.
Minä 110% ateistina ihmisenä mikä ei uskonut ollenkaan näihin juttuhin aloin yllätäen puhua näistä asiosta ja kokemuksista mikä
aiheutti sen että puolisoni meni täysin tolaltaan ja passitti minut psykiatrille, missä onneksi kaikki oli kohdallaan, mutta puolisoa se oikein siltikään vakuuttanut. On tuntenut minut melkein koko elämänsä ja oli sitä mieltä että ihminen ei muutu noin ellei jotain ole
pahasti vialla. Monia taisteluja käytiin, monia päiviä mökötettiin puhumatta toisilleen.Kunnes sitten joskus paljon paljon myöhemmin yritimme taas puhua asiasta, mutta tuloksena aina se että mitä enemmän yritin selvittää asiaa sen apaattisemmaksi puolisoni meni ja vetäytyi omiin oloihinsa. Sitten teimme eräänä päivänä päätöksen että kumpikaan ei sekaannu toistensa asioihin
kummallakin omat omat uskomukset ja kumpikin kulkee omia polkujaan.Minä tutkien henkistä maailmaa ja puolisoni ollen sitä mieltä että mitään semmoista ei ole olemassa.

Semmoinen outous liittyy tähänkin että loppuaikoina kun käytiin keskusteluja tuntui aina välillä siltä että antamani selvitykset eivät olisi tulleet puhtaasti omasta mielestä, koska olivat jotenkin niin rakkaudella muotoiltuja että jälkeenpäin jäin miettimään että taisin saada apuja yläkerralta mitä sanoa, koska minun normaaliin sen hetken sanavarastoon eivät kuuluneet kaikki nuo ihanat rakkauden sanat joita viljelin.

Nyt elämämme on ollut taas oikein ihanaa, emme juurikaan sekaannu toistemme polkuihin ja olen toistannut sitä että vaikka kuinka uskon näihin asioihin ja tongin niitä se ei muuta minun rakkauttani puolisooni.

Ja itseasiassa yksi iso asia mikä selvisi yhdessä keskustelussa ja avasi isoja solmuja oli se että en ymmärtänyt alussa että kaikki "kertomani ja etsimäni todisteet henkimaailmasta" puolisoni koki kuin yrittäisin aivopestä häntä uskomaan minun ajatuksia ja kokemuksiin.

Nykyään uskallan jo välillä hieman kertoa asioistakin mitä koen, mutta teen sen hyvin hyvin varovasti ja valikoidusti mitä kerron
ja mikä ihaninta, kun olen löytänyt tämän palstan, on minulla osoittaa että "katso en ollutkaan yksin tunteineeni"
muillakin on kihelmöintä otsalla tms., ehkä olenkin terve loppujen lopuksi :D :D :D

Nykyään ymmärrän että kyseessä on ollut puolisoni suuri huoli ja pelko minun voinnista, mutta alkuaikoina en nähnyt sitä niin
vaan koin sen jonkin sortin hyökkäyksenä mielenterveyttäni kohtaan.

Eli lyhyesti, että vaikka kompaankin Pompulaa, omalla kohdalla se ei toiminut.
Nyt kun asiasta alkaa olla kulunut jo pari vuotta, uskoisin että voisin alkaa varovasti taas kertomaan tunteistani,
mutta toisaalta miksi järkyttää toisen mielikuvia ja sekoittaa hänen polkunsa kulkemista tuputtamalla omia ajatuksia väkisin
hänen mieleensä.Henkinen polku avautuu hänelle sitten kun aika on kypsä ja silloin seison hänen rinnallaan valmiina kertomaan että ei ole mitään pelättävää.

Iloa ja voimia hu<g
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Reiki ja "pahat henget"?

ViestiKirjoittaja Pompula » 11 Syys 2011, 15:21

Poka hu<g >33>>

Juuri näin, jokainen kulkee omaa polkuaan omaa tahtiaan big>3luv Ja todellakin, kenellekkään ei saa tuputtaa asioita, ei näitä eikä muitakaan. Jokaisella on oma polku ja tahti kuten Poka sanoikin.

Olen lähipiirissäni nähnyt mitä se toi tullessaan kun toinen "syttyy" jollekkin muulle asialle (ei Reiki mutta se nyt ei ole oleellinen asia tässä) ja menee kurssilta ja retriitiltä jne toiseen ja kotiin jäänyt osapuoli on täydellisen hämmennyksen vallassa eikä ymmärrä edes enää mitä tapahtui yhteiselle ajalle ja arjelle tai mitä puoliso puhuu (eräänkin kerran palatessaan puhuu asioita ja termejä mitä toinen ei ole koskaan kuullutkaan, eikä ymmärrä mistä on kyse. Kotona ollut osapuoli töksähtää sitten kun ei enää ymmärrä kumppaniaan ja kumppani taas töksähtää kun toinen ei ymmärrä hänen kokemustaan). Saati sitten että "syttynyt" osapuoli muistaisi kysyä toisen osapuolen kuulumisia tai jaksamisia, lapsista puhumattakaan. Tässä tapauksessa se aiheutti nimenomaan sen kotiin jääneen osapuolen suunnattoman surun ja raivon ja se kohdistui nimenomaan näihin uusiin asioihin ("Jos se juttu ei olis tullu meidän elämään niin..." ). Ja ihan varmasti jos tältä osapuolelta olis siinä vaiheessa kysytty, niin tuo innostuksen kohteena oleva asia olis varmaan ollut riivattu ja pahasta.

poka kirjoitti:Semmoinen outous liittyy tähänkin että loppuaikoina kun käytiin keskusteluja tuntui aina välillä siltä että antamani selvitykset eivät olisi tulleet puhtaasti omasta mielestä, koska olivat jotenkin niin rakkaudella muotoiltuja että jälkeenpäin jäin miettimään että taisin saada apuja yläkerralta mitä sanoa, koska minun normaaliin sen hetken sanavarastoon eivät kuuluneet kaikki nuo ihanat rakkauden sanat joita viljelin.

Nyt elämämme on ollut taas oikein ihanaa, emme juurikaan sekaannu toistemme polkuihin ja olen toistannut sitä että vaikka kuinka uskon näihin asioihin ja tongin niitä se ei muuta minun rakkauttani puolisooni.



Toi on muuten jännä juttu toi yläkerran apu puhumisessa, tai ainakin mulla on ollut joskus ihan samoja fiiliksiä. Yleensä ne tulee silloin kun joku kysyy minulta jotain kinkkisempää asiaa liittyen Reikiin liittyen tai jotain ihan muuta henkimaailmaan liittyen, niin joskus tulee suusta ihan ihmeellisiä viisauksia ja lähinnä kuulee itsensä niitä puhuvan ja samanaikaisesti hämmästelee että Vau. :D Nimenomaan noin, että ihan kuin ne eivät olis olleet ihan puhtaasti omasta mielestä, vaan että joku antaa apuja. :D
hu<g >>33>>
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17

Re: Reiki ja "pahat henget"?

ViestiKirjoittaja Portobello » 11 Syys 2011, 16:30

Minulle opetettiin masterini Aila Norlamon kursseillä näin: reikivirityken alussa master pyytää Reikivalopilarin itsensä ja viritettävän ympärille. Viritettävälle neuvotaan, että hän voi halutessaan pyytää mukaan enkelinsä tai oppaansa. Tämä tuntuu rauhoittavan varsinkin niitä, joilla on kristillistä perua olevia pelkoja. Voi pyytää vaikkapa Jeesuksen suojauksen.
Portobello
 

Re: Reiki ja "pahat henget"?

ViestiKirjoittaja sara » 11 Syys 2011, 16:39

poka kirjoitti:Semmoinen outous liittyy tähänkin että loppuaikoina kun käytiin keskusteluja tuntui aina välillä siltä että antamani selvitykset eivät olisi tulleet puhtaasti omasta mielestä, koska olivat jotenkin niin rakkaudella muotoiltuja että jälkeenpäin jäin miettimään että taisin saada apuja yläkerralta mitä sanoa, koska minun normaaliin sen hetken sanavarastoon eivät kuuluneet kaikki nuo ihanat rakkauden sanat joita viljelin.


Sama juttu minulla kun olen kommentoinut näitä asioita ateistimiehelleni!! Niin hyvin minulle on intuitio (tai mikä lie) sanoja suuhun pistänyt, että nykyisin siippa saattaa kysyä ihan vakavissaan jotain neuvoa silloin kun häntä askarruttaa jokin näihin henkimaailman asioihin liittyvä... ;)

poka kirjoitti:Ja itseasiassa yksi iso asia mikä selvisi yhdessä keskustelussa ja avasi isoja solmuja oli se että en ymmärtänyt alussa että kaikki "kertomani ja etsimäni todisteet henkimaailmasta" puolisoni koki kuin yrittäisin aivopestä häntä uskomaan minun ajatuksia ja kokemuksiin.


Sama asia meillä, mutta tätä on tapahtunut myös toisinpäin; Mieheni yrittää välillä edelleen saada minua luopumaan jostain uskomuksistani. Silloin joudun pyytämään että hän antaisi minun uskoa siihen mihin haluan. Niin kauan kunnes kasvamme tietynasteiseen henkiseen vapauteen, yritämme muuttaa toista ihmistä ja jopa hänen ajatuksiaan ja uskomuksiaan... huh :oops:

poka kirjoitti:Nyt kun asiasta alkaa olla kulunut jo pari vuotta, uskoisin että voisin alkaa varovasti taas kertomaan tunteistani,
mutta toisaalta miksi järkyttää toisen mielikuvia ja sekoittaa hänen polkunsa kulkemista tuputtamalla omia ajatuksia väkisin
hänen mieleensä.Henkinen polku avautuu hänelle sitten kun aika on kypsä ja silloin seison hänen rinnallaan valmiina kertomaan että ei ole mitään pelättävää.


Jossain vaiheessa aloin kärsiä (jopa fyysisistä oireista) johtuen siitä etten kertonut pahemmin nistä henkisen kehitykseni vaiheista puolisolle, koska tiesin ettei hän niihin usko eikä niistä pidä. Siksi jouduinkin sitten avautumaan ja kerroin tärkeimmistä, kuten syvimmistä peloistani joista olin tapellut ja tappelemassa ulos jne. Tavallaan otin sen kannan että tärkeimmistä haluan kertoa avoimesti koska en halunnut salata mitään. Edelleen kertoilen niistä, mutta en toki pienemmistä, kuten energian tuntemuksista sun muusta sen tapaisesta. Kun mieheni aloitti itse taiji:n, hänkin alkoi tuntea energiat... Luulen että kultainen keskitie on tässäkin paras ja itsensä rehellinen kuunteleminen... Tuputtaminen sen sijaan ei missään tilanteessa!! hu<g big>3luv
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Reiki ja "pahat henget"?

ViestiKirjoittaja sara » 11 Syys 2011, 16:55

Siru kirjoitti:Kirjoitin tänne siksi, että voisiko joku reikiläinen auttaa meitä hyvillä neuvoilla tai meidän tilanteessa voisi olla hyvä osallistua jollekin kurssille, sillä parisuhteemmekin alkaa olla riekaleina. Tiedän että Reiki voi tehdä ihmeitä hyvien ihmisten kokoontuessa ja yhdistäessä voimansa. Kiitos etukäteen teille kaikille ja anteeksi vielä sotkeutumiseni tähän ketjuun. Olen vaan niin sirpaleina tänään, etten tiedä mitä tekisin :(
Minulle voi kirjoittaa myös yv:nä
Siru


Siru hu<g hu<g ,

Miehesi itse tietenkin on se, jonka on päätettävä mihin suuntaan ja miten jatkaa. Sinä voit vain tukea häntä päätöksessä. Jos hän on valmis taistelemaan itsensä irti riippuvuudesta, mutta ei usko omien voimien riittävän, olisiko syytä kääntyä jonkun ammattiauttajan puoleen? Teidän suhteenne parantaminen varmaan olisi vasta sen jälkeen vuorossa. Tärkeintä on yrittää pysyä rauhallisena... Miehesi ei ole synnyttänyt ongelmaansa tahallaan, josta syystä sinun ei kannatta ottaa mitään siihen liittyvää henkilökohtaisena loukkauksena itseäsi vastaan. Se ei liity sinuun, vaan hän on omista syistään tehnyt sen mitä on tehnyt. Ymmärtämällä sen, sinä et koe että hän on "pettänyt" sinua ja voit tukea häntä paremmin vaikealla tiellä riippuvuudesta irti. Voimia >>33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Reiki ja "pahat henget"?

ViestiKirjoittaja Chevy » 12 Syys 2011, 08:21

Pompula kirjoitti:
Eli otetaan se rakas ja läheinen mukaan siihen tielle mitä etenet. Näin hän pysyy koko ajan kuulolla ja tuntumalla mikä sinua vie eteenpäin, ja miten se sinuun vaikuttaa. Miksi teet jotain ja miksi et tee enää jotain mitä ennen jne. Tällöin tästä uudesta Reikistä tulee hänellekkin tuttu ja turvallinen, eikä mikään pelottava, elämää sotkeva omituisuus. Ja seläheinen huomaa ettei se Reiki varasta sinua mihinkään, vaan haluat yhä jakaa elämääsi ja tunteitasi hänen kanssaan. Se taas voi puolestaan vaikuttaa siihen, että se läheinen osaa suhtautua sinun muuttumiseesti ymmärtäen ja arvoistaen ja iloiten kanssasi, eikä mustasukkaisesti tai vihaisesti (koska pelkää kun ei ymmärrä). Ja että kun itse toivomme läheiseltä ymmärrystä meidän muutokseemme, niin samanaikaisesti meidän pitäisi samalla tavalla antaa heille aikaa ja mahdollisuus ymmärtää, kertomalla ja puhumalla ja rakastamalla. >33>>


Loistava juttu, Pompula! hu<g
Näin juuri asiat menevät parhaimmillaan. Aikaahan siihen saattaa mennä, kuten Pokalla, mutta parempi niin kuin että homma menee pipariksi kiirehtien.
Omassa tapauksessanihan minä olin se Reikiin myöhemmin tutustuja. Rakkaani viritti minut "vahingossa" vaikkei häntä itseään ollut koskaan viritetty... :lol:
Mainio vahinko.... :mrgreen:
<333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Reiki ja "pahat henget"?

ViestiKirjoittaja voikukka » 12 Loka 2011, 20:58

kiireisen elämäntilanteen vuoksi reikittäminen on jäänyt vähemmälle. pääasiassa itseäni ja joitakin kavereita kaukona hoitanut. tuntuu olevan silti kova veto takaisin asian pariin, onneksi oli vielä tunnukset voimassa tänne..

juurikin näitä samoja asioita jahkasin ennen ykköskurssille lähtöä. tällähetkellä elämä on mennyt muutamassa vuodessa ihan uusiksi.


rakkautta ja valoa kaikille <333
voikukka
 
Viestit: 7
Liittynyt: 27 Kesä 2010, 21:19

Re: Reiki ja "pahat henget"?

ViestiKirjoittaja Frangipani » 06 Marras 2011, 08:57

Hei vaan,

Kirjoittelen ensimmaista kertaa tanne foorumiin, ja olenkin uusi 'tulokas' taalla. Itse opiskelen Reiki Tummoa Indonesiassa ja siten ajattelinkin tuoda sielta jotakin uutta tai vanhaa naihin keskusteluihin:>)

Ns. pahat henget ovat osa maailmaamme, ja ne tulevat olemaan siella halusimme me sita tai emme. Meidan pelko niita kohtaan vaistyy, kun pystymme avaamaan sydamemme ja putsaamaan sita ....olemme aikojen myota onnistuneet likaamaan sen (me kaikki!) ja siksi koemme pelkoja, surua, vihaa jne....Oikea sydamemme on puhdas ja rakkautta jakava/antava.

Reiki Tummo on siis on reikia, joka keskittyy parantamiseen (itsensa/muiden) ja pidemmalle mennessa spiriritualiseen kehittymiseen (=sydamen avaamiseen, puhdistamiseen, vahvistamiseen). Kun puhdistamme ja vahvistamme sydantamme se alkaa sykkimaan rakkautta, joka myos 'siirtaa' pahat henget ympariltamme ja tilanne paranee....Usein toimimme jarjella, emmeka sydamella ja siten kommahdyksia/pahoja asioita tapahtuu meille. Jos kuuntelisimme aina sydantamme (joka on jo todella vanha/tietavainen)....huomaamme, kun asiat vain loksahtavat paikalleen.

Hyvin voi pitaa paikkaansa, etta talossanne on ollut negatiivisia tapahtumia paljon ja siten ne edelleenkin pyorii siella....Talo on hyva putsata esim. Reiki energialla, mutta mika tarkeinta on, etta siella asuvilla sydan saataisiin vahvistumaan ja siten positiivista energiaa/rakkautta alkaa sykkimaan, ja se taas itsestaan putsaa talon ja siella 'asuvat' pahat henget.

Sairaudet/pahat tapahtumat ovat osa maailmaamme ja se on vain tapa muistuttaa, etta kuljemme vaaria jalanjalkia....tama on meille tai laheisimmille vain opetus ja siita meidan pitaisi aina oppia. Jos ja ja kun pystymme avaamaan sydantamme oikeiden asioiden valinta helpottuu ja olo tuntuu kevealta ja rauhalliselta.

Olen harrastanut Reiki Tummoa n. pari vuotta nyt taalla Indonesiassa ja koordinoin ensimmaisen kurssinkin Suomessa viime kesana. [Kurssimainonta ilmoittelualueelle. Lue ohjeet ao. alueelta ja toimi sen mukaan. Täällä kerro yleisesti tästä hoitotavasta. Ylläpito]

With Love and Light <333
Kristiina

"Learn directly from your heart, rather than from others"

"The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched. They must be felt with the heart" 'Helen Keller'
Frangipani
 
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Marras 2011, 01:22

EdellinenSeuraava

Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron