Yökiviä?

Tänne voi kirjoitella kaikkea Taivaallisista ja Maallisista energioista

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Yökiviä?

ViestiKirjoittaja SadMax » 12 Elo 2011, 22:35

Onko kokemuksia tai vinkkejä, mitä kiviä voisi käyttää vaikka tyynyn alla öisin tuomassa parempaa ja rauhallisempa unta? Kovin iso se kivi sitten ei voi olla jos tyynyn alle laittaa. No jos vaikka yöpöydälle sitten.
Kundalinireiki I, II, III, Gold Reiki II, Silver Violet Flame, Orb Of Life, Purple Reiki, Golden Shakti
SadMax
 
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Syys 2010, 20:46

Re: Yökiviä?

ViestiKirjoittaja cinnabea » 15 Elo 2011, 18:48

Ametisti ja kuukivi :ugeek: :mrgreen:
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: Yökiviä?

ViestiKirjoittaja penkula » 31 Elo 2011, 22:24

Mulle tuo unen satavarmasti angeliitti. Siis sellainen vaaleansininen läpinäkymätön kivi, en ole ainakaan nähnyt kovin isoja. Uni tulee (siis minulle, en tiedä, toimiiko muille... ;) ) alle 3min, jos on kivi tyynyn alla, jos ei ole, saatan kukkua pitkäänkin... :lol:

Ametistia olen kokeillut, mutta se ei tunnu mulla toimivan yhtään unen tuojana. Pikemminkin unohdun aina katselemaan sitä uskomatonta violettia väriä, miten voikin olla ihan luonnossa tuollainen väri..... :mrgreen:
Kuukiveen en ole saanut yhteyttä yhtään, pitänee hommata isompi, jos auttaisi, joskus olen huomannut, että vähän isomman kokoinen kivi voi olla tehokkaampi. Tai kai se riippuu kiven värähtelyistä, en uskoisi, että niinkään koosta... :)

Mutta tehokkain keino voisi olla ehkä mennä kivikauppaan mielessä ajatus unikiven hankkimisesta ja intuitiivisesti valita sellainen kivi, joka vetää puoleensa. big>3luv
- - -Elämä on ihanaa!- - -
Avatar
penkula
 
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 11:39
Paikkakunta: Tampere


Paluu Enkelit ja kivet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron