Enkelikokemuksia

Tänne voi kirjoitella kaikkea Taivaallisista ja Maallisista energioista

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja etsijä » 22 Joulu 2010, 10:25

Rose kirjoitti:Meillä jokaisella on oma suojelusenkeli. Hän tulee elämäämme mukaan niin paljon kuin haluamme. Eli jos emme ole ollenkaan kiinnostuneita, eivät enkelit tuppaannu, mutta jos haluamme, enkelit ovat vuorovaikutuksessa kanssamme.

Kannattaa aloittaa omasta enkelistään big>3luv


Kyllähn sit' omaakin enkeliä on tullut huhuiltua. Ehkäpä en osaa vaan kuunnella? :(
etsijä
 
Viestit: 24
Liittynyt: 12 Syys 2010, 17:28
Paikkakunta: Kainuhun korpi

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja zattiz » 23 Joulu 2010, 16:53

etsijä kirjoitti:Mitä neuvoja kokeneemmat foorumisisaret/-veljet antaisitte tämmöiseen tilanteeseen/tulevaisuuteen? big>3luv <333 >33>>


kärsivällisyyttä ja uskoa että kaikki kyllä tapahtuu aikanaan. enkelit ja auttajat ovat kyllä läsnä, ihan varmasti! pysy kuulolla ;)

nii ja mukavaa joulunaikaa!
zattiz
 
Viestit: 24
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 20:18

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja EaQamra » 08 Tammi 2011, 20:40

Avatar
EaQamra
Moderaattori
 
Viestit: 167
Liittynyt: 06 Kesä 2010, 20:31

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja sara » 09 Tammi 2011, 14:25

Itselleni enkelit olivat tosi kauan täysin "vieraita", vaikka olin kulkenut jo hyvän aikaa reikitietä. Ne eivät jotenkin kiinnostaneet/kiinnittäneet huomiotani (ehkä aiemman uskontovastaisuuteni vuoksi). Kerran sitten uteliaisuuteni heräsi (todennäköisesti tiedostamaton vastustus hävisi) ja yksin kotona ollessani pyysin enkeleitä näyttäytymään tai antamaan jonkin merkin itsestään (tyypillinen epäuskoisen pyyntö, hih)...

He nähtävästi "halusivat" puhdistaa kotini energioita koska kun kävelin kirpparilta ostamani suuren ja painavan peilin ohi. Muutaman sekunnin kuluttua kuulin kovan kolauksen, peili oli lentänyt takanani maahan ja hajonnut kehystensä sisällä pirstaleiksi, kuitenkin niin ettei yksikään sirpale singonnut lattialle.... Lisäksi peili makasi lattialla väärin päin. Fysiikan lakien mukaan jos olisin sitä tönäissyt (mitä ei tapahtunut), sen olisi pitänyt lentää kumolleen, ei "selälleen". Kaiken lisäksi peili, joka oli levännyt lipaston päällä seinään nojaten, ei vienyt mukanaan peilin edessä olleita vesilasia ja maljakkoa, joten se oli todellakin lentänyt paikaltaan! Vähän ensin säikähdin kun tajusin ettei tuo putoaminen ollut "normaali", mutta rauhoitun heti kun näin mikä oli tullut peilin mukana lattialle: joskus joululahjaksi saamani pieni keraaminen koriste-enkeli!!!

Pelko hävisi kun tajusin että tässähän sitä merkkiä ja todistetta enkeleistä tuli oikein todella minulle uskottomalle...
Tuo enkeli oli jo kerran hajonnut ja olin liimannut sen, mutta nyt se meni useampaan osaan joten saatoin sen haudan lepoon. Se oli tehtävänsä täyttänyt. Jälkeenpäin kuulin että usein peileihin kerääntyy energioita ja ehkäpä enkelit olivat sitä mieltä että sen kirpparipeilin energiat eivät kotiini enää kuuluneet. Kun annoin heille luvan toimia, peili sai lähteä.

Muutama päivä myöhemmin mennessäni autoon, oli myös auton (käytettynä ostettu) peilin pidike väsynyt ja peili pudonnut lattialle...!!

Tärkeää on että annamme enkeleille luvan toimia, he ovat kuten kosmoskin, riippuvaisia meidän suostumuksestamme.
big>3luv big>3luv big>3luv
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja satuannina » 19 Tammi 2011, 21:44

Mulla on kaksi enkelimeditaatio-cd:tä, ja niiden kuunteleminen on aina yhtä ihmeellinen matka enkeleiden luo kylään >33>> lisäksi olen tehnyt Diana Cooperin kirjoissa olevia harjoituksia, joista erityisesti enkelikirjeitä olen kirjoitellut. Se käy niin, että ensin kirjoitat itse kirjeen enkelillesi, ja siihen voi laittaa mitä nyt mielessä päällimmäisenä tuntuu asiaa olevan, ja kun kirje on valmis, otat uuden paperin ja alat kirjoittaa vastausta :D mun järkeni oli aluksi vaikeaa sulattaa moista, ja ekalla kerralla en saanut kuin pari sanaa paperille, mutta sittemmin kirjoitus lähti sujumaan, kun vain on itselle oikeanlainen mielentila, jossa voi olla ajattelematta yhtään mitään ja voi vain antaa käden kulkea big>3luv kannattaa kokeilla!
satuannina
 
Viestit: 14
Liittynyt: 12 Heinä 2010, 06:12

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja penkula » 15 Kesä 2011, 15:35

Minullakin enkelivieraat "kävivät" (aina niitä tulee ja menee, jatkuvasti :) ) ystävän lähestyttyä kirjeellä. Toivotin tervetulleeksi Korkeimman puhtaan Valon ja rakkauden kautta, en erikseen sulkenut pois epätoivottavia, mutta siis vain nämä Puhtaan Valon lähettiläät toivotin tervetulleiksi. Ja kyllä sen vaikutuksen huomasi. Lapset olivat rauhallisia, itsellä tunteet menivät vuoristorataa, mutta paljon selkeni asioita.

Olen sitä mieltä, että ne "hämärät tyypit" ovat kiusana muutenkin, tulevat ovista ja ikkunoista, vaikkei niitä avaisi kuin tuulettaakseen. Tai vaikkei avaisikaan... :lol: Jostain syystä jotkut tulevat "taakaksi", mutta siinäpä on tilaisuus sitten oppia itsensä suojaamaan, joku tarkoitushan silläkin on, kuten kaikella. >33>> >33>>

Ehkä tuollaiset rituaalinomaiset ovenavaukset ovat tosiaan mieltä varten, on helpompi tuntea, että "joku" tuli, kun on oikeasti avannut oven. Ja minä kyllä suitsukkeella puhdistelen ilmaa aina silloin tällöin, kun tuntuu, että raskaita energioita on ilmassa tai joku epätoivottu on "käymässä" tai ei ainakaan ole Puhtaimman Valon asialla. Enkä minä koe, että enkelit mihinkään olisivat lähteneet, vaikka "virallinen" vierailu päättyikin, ehkä juuri ne "yksilöt" (ja voiko sellaisia ollakaan....), mutta kyllä minusta huolta pidetään, jatkuvasti. Ja ihmisenkelit päälle! :D

<333 <333 <333 <333 <333 <333 <333
- - -Elämä on ihanaa!- - -
Avatar
penkula
 
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 11:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja Hippo » 08 Elo 2011, 14:17

Kerron tässä ensiksi lapseni (7 v) enkelikokemuksen, joka oli aika mielenkiintoinen, vaikkakin sattui unessa.
Lapsi pyysi yhtenä aamuna unikirjaa heti herättyään ja alkoi tutkia sitä intensiivisesti. En kysellyt sen enempää mitään, mutta pian selvisi mitä hän sieltä etsi. Kertoi nähneensä unen, jossa suuri kullanvärinen enkeli laskeutui taivaasta ja lensi avoimen ikkunan läpi makuuhuoneeseen. Enkeli oli esitellyt itsensä (ei ollut puhunut muuta), nimi oli Isabella (nimi ei kylläkään muistunut heti herättyä mieleen, mutta tuli mieleen hieman myöhemmin). Uni oli ollut hyvin todentuntuinen.
Aloin etsiä netistä tietoa onko tuon nimistä enkeliä ja löysin englanninkieliset enkelisivut, joissa oli kuvattu Isabella niminen enkeli. Hän on kuulemma armon ja rakkauden enkeli.
Mielenkiintoista...tähän kun liittyy niin paljon muutakin kaikenlaista...

Omia ihmeellisiä pelastumiskokemuksia on monia, joten saattaa olla näin, että enkelit ovat olleet näissä mukana.
Yksi on erityisesti jäänyt mieleen ja olen miettinyt, että näkikö tässä tapauksessa eläin jotain sellaista, jota itse en nähnyt.

Olin ratsastamassa yksin maastossa ja tarkoitus oli mennä samaa reittiä, jota olin mennyt aiemminkin. Reitillä oli pieni oja, jonka yli meni puinen silta (kapeita puun runkoja vierekkäin). Hevonen oli mennyt sillan yli n. 150 kertaa, koska reittiä oli käytetty ihan yleisesti. Sinä kesänä tosin harvemmin.
Ratsastin polkua pitkin ihan normaalisti ja olimme tulossa sillalle, kunnes hevonen teki yhtäkkiä täysstopin. Ihmettelin sen käytöstä, koska se oli muuten ihan kuuliainen ratsu (olen myös aika kokenut ratsastaja).
Se jäi kuitenkin vain tuijottamaan sillalle ihan jäykkänä, kuin olis aaveen nähnyt, ja teki täydellisen u-käännöksen.
Yritin saada sitä kuitenkin vielä haluamaani suuntaan ja lopulta se suostuikin liikkumaan, mutta ei lähellekään siltaa, vaan alkoi painaa etuviistoon pöpelikköön ja kohti läheistä lampea, jonka ympäristö oli soista. Aina kun yritin saada sitä uudelleen kohti siltaa, se alkoi systemaattisesti peruuttaa kohti lampea.
Lopulta luovutin ja sanoin, että "mene sitten minne lystäät". Se lähti oitis takaisin sinne mistä olimme tulleet. Tallille se ei kuitenkaan mitenkään painanut, vaan myöntyi siihen, että menimme vielä muuanne ja koko loppuajan se oli ihan hallittavissa.

Tämän jälkeen kävin sitten jalkapatikassa kyseisellä sillalla ja lähempää tarkastellen huomasin, että silta olikin toisesta reunasta rikki. Siitä oli mennyt ylitse hirvi, jonka jalka oli tehnyt yhteen kohtaan reiän, eli se ei siis ilmeisesti olisi kestänyt enää hevosta. Kyseinen kohta näkyi selvästi toiselta puolelta siltaa, mutta sitä ei ollut voinut erottaa toiselta puolelta siitä kohdasta, minne hevonen pysähtyi. :shock:
Hippo
 
Viestit: 1
Liittynyt: 21 Touko 2011, 20:30

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja SadMax » 12 Elo 2011, 22:39

Kiinnostaisi nää enkelivierailut kyllä, mutta vähän pelottaa... Jos vaikka yöllä yht'äkkiä alkaa ympärillä pyörimään valkoisia hahmoja, niin mä varmaan lähtisin huutaen ja kirkuen karkuun enkä varmaan palais muutamaan päivään kämpälleni :D

Voiko enkeleitä pyytää vierailulle vain niin, että vain aistisi hyvänolontunnetta ja vaan fiiliksen, että jokin hellämielinen on läsnä, mutta ei alkais näkemään mitä ei vielä pysty käsittelemään.
Kundalinireiki I, II, III, Gold Reiki II, Silver Violet Flame, Orb Of Life, Purple Reiki, Golden Shakti
SadMax
 
Viestit: 26
Liittynyt: 08 Syys 2010, 20:46

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja EaQamra » 12 Elo 2011, 23:08

SadMax kirjoitti:Kiinnostaisi nää enkelivierailut kyllä, mutta vähän pelottaa... Jos vaikka yöllä yht'äkkiä alkaa ympärillä pyörimään valkoisia hahmoja, niin mä varmaan lähtisin huutaen ja kirkuen karkuun enkä varmaan palais muutamaan päivään kämpälleni :D

Voiko enkeleitä pyytää vierailulle vain niin, että vain aistisi hyvänolontunnetta ja vaan fiiliksen, että jokin hellämielinen on läsnä, mutta ei alkais näkemään mitä ei vielä pysty käsittelemään.


Kyllä voi pyytää. ;) Kun minun luonani Enkelit vierailivat, tunnelma oli seesteinen ja rauhallinen, mutta mitään hahmoja ei näkynyt tai tuulahduksia tuntunut. Vain seesteinen rauha. >>33>> Sinä voit pyytää Enkeleitä olemaan hienotunteisia ja pysymään piilossa.. :D Itse en näe tällä hetkellä 'mitään mitä en halua', koen että minulla on voimassa sopimus, jonka mukaan en näe mitään sellaista mikä olisi minulle tässä tilanteessa 'liikaa'. Henkimaailma ja Enkelit kunnioittavat sopimusta. Voit pyytää Enkeleitä vaikka hoitamaan tai siunaamaan sinua kun nukut. big>3luv Isä Meidän -rukous on myös voimallinen antamaan suojaa jos tunnet olosi epävarmaksi. Tietekin jokainen voi käyttää omaan elämänkatsomukseensa sopivia rukouksia, mantroja tms. Reikin symbolien nimet tai viisi periaatettakin ovat hyvä 'rukous'. <333
Avatar
EaQamra
Moderaattori
 
Viestit: 167
Liittynyt: 06 Kesä 2010, 20:31

Re: Enkelikokemuksia

ViestiKirjoittaja Laura2 » 16 Joulu 2011, 09:02

mitä jos enkeleitä pyydettäessä tuleekin muita kuin valon enkeleitä? onko kokemuksia...?
Laura2
 
Viestit: 24
Liittynyt: 21 Marras 2011, 18:04

EdellinenSeuraava

Paluu Enkelit ja kivet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron