Hei

Uudet foorumilaiset esittäytyvät ja vanhat tarinoivat

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Hei

ViestiKirjoittaja samijuhani » 29 Heinä 2011, 20:55

Kiitos, kiitos, kiitos Rose! :)

juu, niin minäkin tein, opetin sitten kun sen aika oli, eli hetimiten - reikin hassuja puoliahan on just se että aika avautuu ihan uudella lailla reikin myötä kun reiki vaikuttaa menneeseen ja tulevaan ja nykyhetkeen ja ikuiseen nykyhetkeen ja mihin vielä... just for today... juuri tänään...

niin, olin yhtenä päivänä haravoimassa tietä yhden joogaopettajan mökillä kun oli satanut lehtiä, ja silloin tajusin jotain hyvin oleellista omasta tiestäni, reikitiestäni, kuinka siinäkin on kyse lehtien haravoimisesta että toisten on helpompi kulkea... tasapainosta henkisen ja fyysisen välillä siis :)

kiitos kommenteista, ja ajatuksista!

Valoa ja Voimaa,

sami

Rose kirjoitti:Tervetuloa, Samijuhani >>33>>

Minulla touhu menee lähes päinvastoin kuin sinulla. Olen saanut fyysisen vihkimyksen, henkisesti tunnen olevani niin alussa. Mutta ei se mitään big>3luv etenen omaan tahtiini. Tasapainotun itse hurjasti. Opin oikeasti elämään kuten uskon. Henkiset lukot aukeavat, asenteet murenevat. Tasapaino taivaallisen ja maallisen välillä... Se on niin tärkeää.

Reiki Masterini sanoi, että joillakin hänen oppilaillaan on ollut kiire opettamaan pian oman vihkimyksen jälkeen. Mutta minä opetan sitten kun on sen aika. Koska se on minun tieni.

Valoa >>33>>
samijuhani

Edellinen

Paluu Foorumilaiset