Kyllä se toimii, reiki

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kyllä se toimii, reiki

ViestiKirjoittaja maikkula » 06 Kesä 2011, 10:41

Joskus sitä jumittuu näihin kuvioihin että ei tajua omistavansa voimakkaan hoitokeinon omissa käsissään. Olin eilen aika tukkoinen ja mietin että antihistamiini pitänee napata että henigtys alkaa sujua. Ensin menin kuitenkin iltapäivänokosille ja sitä ennen tein kontaktihoidon koko keholle. Ennen hoitoa piirsin lähetyssymbolin ja ne muut perinteiset symbolit dai ko mion kera ja sitten vaan hoitoa. Illalla huomasin, että en juuri niiskuttanut ja hengitys kulki aika hyvin. Mietin ihan, että olinko syönyt jotain joka olisi oloani helpottanut. Mitään lääkettä en ollut ottanut. Olin vähän hämmentynytkin, että mitä allergia oireilleni on tapahtunut.
Nyt aamulla kun lomalla on aikaa, rupesin tekeen taas kontaktihoitoa (minä olen ihan koukussa kontaktihoitoon, siitä tulee niin rento olo) ja siinä kun funtsin onko joku aihe mikä pitäisi erityisesti huomioida, tajusin viimein että hei, minä taisin saada helpotusta allergiaoireisiini siitä iltapäivällä antamastani reikihoidosta. Vähänkös huvitti. Mutta näin on taas osoitettu että reiki toimii. Odotan uteliaana, josko en enää oireilisi allergisesti millekään. Se olisi huikeaa, mutta niin voi todella tapahtua!

big>3luv
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Kyllä se toimii, reiki

ViestiKirjoittaja Rose » 06 Kesä 2011, 11:45

Hieno juttu big>3luv

Hassua, miten Reikin voi välillä "unohtaa". Siitä on kuitenkin valtavasti hyötyä ihan arkielämässä.

KKK <333
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Kyllä se toimii, reiki

ViestiKirjoittaja sara » 06 Kesä 2011, 14:25

Ns. autoimmuunisairaudet, kuten allergia, astma, reuma jne. ovat loistavia reikitettäviä, niillä kun on "suoraan" tekemistä oman kehon vastustuksen kanssa eli meidän oma keho luo nuo sairaudet (niin kuin tietysti muutkin), alkaa siis taistella vastaan jotain meidän omassa kehossa olevaa, joten noihin on helppo kotikonsteinkin vaikuttaa (omia tunteita, asenteita ja muita henkisiä lukkoja tarkastelemalla ja tietysti reikittämällä)!! <333 <333 <333
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21


Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron