Reiki-hoitajien fyysinen- / henkinenkunto?

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Jos olet Reiki-hoitaja niin mikä on fyysinen- ja henkinenkuntosi?

Olen terve kuin pukki!
9
30%
Olen melko terve.
17
57%
Olen usein kipeänä.
4
13%
Olen aina kipeänä!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä : 30

Reiki-hoitajien fyysinen- / henkinenkunto?

ViestiKirjoittaja Nimble » 20 Maalis 2011, 17:50

Elikkäs minulla on tässä matkan varrella tullut vastaan monenlaista informaatiota Reikistä. Osalta että se olisi pahan luoma ja toiset puhuu hyvästä. Kummin asiat lopujen lopuksi on? Uskovaiset varsinkin puhuvat siitä että Saatana pystyy tekemään samat teot kuin Jumalakin.. :D Niin mihin tässä nyt uskoa? :D
Nimble
 

Re: Reiki-hoitajien fyysinen- / henkinenkunto?

ViestiKirjoittaja skye » 21 Maalis 2011, 08:29

Mie pohdin joskus vähän samaa asiaa kuin sinäkin, että mistä tää nyt on lähtöisin. Tässä silloin aloittamani ketju http://reikifoorumi.foorumit.fi/viewtopic.php?f=25&t=441 Olisiko tuosta jotain apua tuohon pohdintaan...? :) <333 Tai jos ei apua, niin mielipiteitä ainakin big>3luv
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye
 
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 09:11

Re: Reiki-hoitajien fyysinen- / henkinenkunto?

ViestiKirjoittaja Rose » 22 Maalis 2011, 11:44

Tässä ketjussa otsikko kiinnitti huomion. Kyllä reikihoitajan oma olemus ja hänen säteilemänsä energia viestittävät, millä asialla hän on.

Reiki itsessään on (minun mielestäni :mrgreen: ) Valosta, mutta paljon riippuu myös kanavasta, joka sitä välittää eteenpäin. Yrittääkö pyynteettömästi välittää mahdollisimman puhdasta reikienergiaa. Vain sotkeentuuko energiaan jotain muuta mukaan.

On aivan aiheellista olla kriittinen. Monenlaista on tarjolla henkisyyden nimissä.

Intuitio ja sydämensä kuunteleminen ovat hyviä oppaita <333
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Reiki-hoitajien fyysinen- / henkinenkunto?

ViestiKirjoittaja mölli » 27 Maalis 2011, 12:23

Mielestäni Reiki on Valosta ja uskon, että Valon energioihin ei sotkeudu muita kuin Valon energioita siitä riippumatta millainen hoitaja itse on.

Eri asia sitten on millaista energiaa joku väittää lähettävänsä ja todellisuudessa lähettää tai aikoo lähettää.

:)
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Reiki-hoitajien fyysinen- / henkinenkunto?

ViestiKirjoittaja Minna » 30 Maalis 2011, 07:59

Anteeksi saivarteluni, mutta kysymyksenasettelu äänestyksineen sisältää oletuksen, että reikihoitajan fyysinen kunto olisi suoraan verrannollista siihen ollaanko hyvän vai pahan asialla?

Itse sairastelen paljon, minkä arvelisin liittyvän omaan puhdistautumiseeni ja sielunsuunnitelmaani. Silloin kun oma energiani ei ole riittävän puhdasta ja tasapainoista vältän muiden hoitamista ja muutenkin energiatyötä tehdessäni pyydän valon olentojen apua että kanavoimani energia virtaisi kaikkien korkeimmaksi kosmiseksi parhaaksi.
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna
 
Viestit: 246
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 17:35

Re: Reiki-hoitajien fyysinen- / henkinenkunto?

ViestiKirjoittaja Rose » 03 Huhti 2011, 19:56

Meistä varmaan jokainen ymmärtää tekstit hyvin omakohtaisesti. En ajatellut omalta osaltani hoitajan kehon vaivoja vaan asennetta hoitamiseen yleensä. Semmoista mutu-tilaa, jossa haluaa jonkun hoitavan itseään - tai sitten tulee tunne, ettei hoito olekaan hyvä juttu.

Reiki on ihana asia <333
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Reiki-hoitajien fyysinen- / henkinenkunto?

ViestiKirjoittaja Rose » 05 Huhti 2011, 17:23

Pohdin vielä, että jokaisen hoitajan ensimmäinen asiakas on hoitaja itse. Omalla polullani olen edennyt melko vaivaisesta naisesta kelpo kuntoon big>3luv

Kyllä alusta asti voi myös hoitaa muita, silloin kuin jaksaa.
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Reiki-hoitajien fyysinen- / henkinenkunto?

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 05 Huhti 2011, 17:32

Uskovaiset varsinkin puhuvat siitä että Saatana pystyy tekemään samat teot kuin Jumalakin


ei nyt sentään samoihin pysty mutta aika paljon säätelevät ihmisten henkihommia noin muuten, siksi kaikki onkin niin "voimatonta" koska nämä pahantahtoiset tyypit tahtoo hallita kaikkea ympärillään olevaa ja eivät anna toisten tehdä asioita niinkuin ne tulisi tehdä. ilman noita paholaisia reikikin olisi täydellistä ja toimivaa ihmisten parantamista, toisaalta voisi olla ettei koko reikiä tarvitsisi
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Reiki-hoitajien fyysinen- / henkinenkunto?

ViestiKirjoittaja Solara » 14 Huhti 2011, 11:59

Olen monta vuotta päivittäin hoitanut myös itseäni big>3luv vaikka olen jo 62v en ole käyttänyt mitään lääkkeitä , edes mitään flunssaa ei ole vuosikausiin ollut.Luin jo monta vuosikymmentä sitten White Eaglen terveysohjeet, jotka painoin mieleeni, KIITOLLISUUS on avain terveyteen, näin hän neuvoi, vanhalla foorumilla kirjoitin siitä joskus enenmänkin. Olen todella kiitollinen että olen saanut olla aina terveenä, monet ikätoverini joutuvat syömään lääkkeitä ,paljonkin. Reiki ja muut energiamuodot ovat ihania , käytän päivittäin myös itsehoitoon <333
Solara
 
Viestit: 536
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 20:19


Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron