Ihmettelyjä vihkimyksen jälkeisistä tuntemuksista.

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Ihmettelyjä vihkimyksen jälkeisistä tuntemuksista.

ViestiKirjoittaja poka » 15 Maalis 2011, 18:55

Hei kaikki. hu<g

Olen saanut jotain viikkoja sitten reiki 1 ja vähän myöhemmin reiki 2 vihkimykset ja kurssit ja on sen verta voimakkaita vihkimisen jälkeisiä tuntemuksia että ajattelin kirjoittaa niistä vähäsen ja kysellä onkohan tää ihan normaalia ...

1)
Kummankin vihkimisen jälkeen (ja varsinkin 2:sen) tuli hyvin pyörryttävä olo. Pari päivää vihkimisien jälkeen piti vaan olla kotona ja maata kun ei tahtonut pysyä pystyssä ja tuntui sängyssäkin että maailmaa pyörii ja meinaa tipahtaa sängystä ulos ja muutenkin hyvin sairas olo.

Nämä on kummiskin jo onneksi vähän rauhoittuneet (3 viikon jälkeen), mutta iskevät aina silloin tällöin päälle ettei meinaa pystyssä pysyä.

2)
Olen hoitanut itseäni päivittäin, ja huomaan että käteni hehkuvat tulikuumina ei pintakuumina vaan jotenkin sisäisesti.Mikä on sinänsä mukavaa koska näin on jotain merkkejä että jotain energiaa virtaa.Mutta sitä mitä ihmettelen on se että usein esim töissä
ihan normi oloissa työkavereiden keskuudessa kädet alkavat välillä kuumeta kovasti ihan itsekseen vaikka en ole mitään reikiä antamassa enkä edes ajattele mitään semmoista. Siinä sitten ihmettelen mielessäni että mitähän nyt, mitähän tämä tarkoittaa ?

3)
Tää on vähän villiä, mutta koen sen positiiviseksi. Hyvin usein töissä nyt ja muualla kotona tms. tunnen usein kuinka koko päänalue
muuttuu hiljalleen aivan tulikuumaksi, varsinki posket ja korvat, ilman mitään ulkosta syytä. Monasti olen käynyt peilin edessä
ihmetelemässä kun posket ovat ihan punaiset, ihan kuin olisi ollut aurinkossa koko päivän. Onkohan tämä normaalia vihkimisen jälkeisiä tuntemuksia.? Olen myös varonut reikittämästä silmä/poski aluetta koska usein saan aikaiseksi koko päivän kestävän kovan punoituksen kasvoille.Myöskin hyvän musiikin kuuntelu aktivoi em. juttua hyvin paljon ja alan punoittaa hyvin herkästi kun kuuntelen nykyään musiikkia. :oops:

4)
Vielä viimeiseksi semmoinen asia mikä nyt ei ole ehkä niin kiva vaikka tietyllä tavalla onkin.
Ennen nukuin tosi hyvin ja vaadin vähintään 10h unta yössä tai muuten aamulla ja päivän täysin nukkumatti.Nykyään nukun todella huonosti 1/2-2h öisin, nousen joskus aamuyöllä ja olen täysin pirteä silloin ja koko päivän tätä on nyt jatkunut pari viikkoa. En oikein tiedä pitäisikö tästä olla huolissaan. Olenkin välttänyt omaa reikittämistä iltaisin tai silloin unesta ei tule senkään vertaan yhtään mitään ja minusta tulee aivan ylipirteä.

Että tämmöistä. Sinänsä olen hieman ihmeissäni, kun olen lukenut että reikin pitäisi olla rentouttavaa ja esim nukahduttaa itsensä uniin illalla kun antaa sitä itselleen ja minulla tuntuu käyvän täysin päinvastoin. :oops:

Ps ai niin en tiedä onko tämä maininnan arvoista, mutta pystyn jonkun sortttiseen kanavoitiin. Usein kanavoin kirjoittamalla jotain tai piirtelen, mutta en ole harrastanut sitä vihkimysten jälkeen ja minulle onkin "ilmoitettu" kun kysyin että se ei ole järkevää niin kauan kunnes uudet energiani tasapainottuvat.

Nykyään itkettää myös paljon ja tuntuu olevan niin herkistynyt olo vähän kaikkeen, kaikki on niin kaunista >>33>>
Kiitos kaikesta vinkistä/kokemuksista mitä voitte kertoa.

Kaunis kiitos >>33>>
Poka
poka
 
Viestit: 92
Liittynyt: 27 Helmi 2011, 20:23

Re: Ihmettelyjä vihkimyksen jälkeisistä tuntemuksista.

ViestiKirjoittaja Chevy » 15 Maalis 2011, 19:23

Heipä hei,

lyhyesti: ihan normaalia toimintaa. :D

Ihmiset reagoivat monilla eri tavoilla virityksiin, hoitoihin ja energiatoiminnan harjoittamiseen yleensä, mutta
kuvaamiasi oireita olen nähnyt ja kuullut eräillä ystävillä ja tuttavilla.

Kuten eräs reikiopettajani sanoi: Tämän jälkeen ette ole enää koskaan normaaleja.... :mrgreen:
Tervetuloa perheeseen!

Kirjoittelin taannoin tuonne erääseen ketjuun reiki-tuntemuksia, sieltä löydät viitteet useimpiin omiisi,
mutta lyhytsanaisesti kuvailtuina, jottei joku luulisi, että "näitä kaikkia pitää olla, jotta voisi olla kunnon reikihoitaja".

rakkaudella, Chevy
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Ihmettelyjä vihkimyksen jälkeisistä tuntemuksista.

ViestiKirjoittaja Chevy » 15 Maalis 2011, 19:36

Pöh, unohdin palasen vastauksestani.

Siis: energian virtausta ja kolmannen silmän toimintaa, sitä nuo ovat.

Ja todennäköisesti niiden ilmentämät tuntemukset lievenevät ajan mittaan.
Ts muuttuvat vähemmän villeiksi. :D
Eli reiki ei myöhemmin välttämättä hurahda itsestään käyntiin missä ja milloin tahansa ja virtaile kenelle tahansa milloin tahansa.
Mutta kaikella on aikansa.
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Ihmettelyjä vihkimyksen jälkeisistä tuntemuksista.

ViestiKirjoittaja sara » 15 Maalis 2011, 19:51

Chevy mainitsikin jo tärkeimmät!!! Itse koen joskus reikin "karkailua", olen päätellyt että sitä tarvitaan jossain ja annan mennä iloisena siitä että se menee sinne minne pitääkin! >33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Ihmettelyjä vihkimyksen jälkeisistä tuntemuksista.

ViestiKirjoittaja Pompula » 15 Maalis 2011, 20:34

Yksi juttu vielä edellisten vastausten lisäksi tuli mieleen:

Maadoitus

Kohdat 1 ja 4 tuntui minulle itselle tutuille ja minulla ne tasoittuivat helpoten kun pidin huolta maadoittumisesta. Esim ihan vaikka yksikertaisesti niin, että jos uni alkaa pätkiä, niin älä ainakaan reikitä itseäsi hetkeen esim. sängyllä maatessa vaan istuessa, jolloin jalkapohjat ovat kiinni lattiassa. Voit vaikka kuvitella lisäksi juuret lähtemään jaloista syvälle syvälle maan ytimeen ja reikin virtaamassa lävitsesi maan sisälle saakka. Ja tietysti muutkin maadoituskeinot on hyvä kokeilla, mikä jelppii ketäkin.
Voin toki olla väärässä ja mitään vaarallistahan tuossa ei ole, reiki huristelee menemään :D mutta esim nukkuminen tasoittuu helpommin maadoittamalla itsensä.
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17

Re: Ihmettelyjä vihkimyksen jälkeisistä tuntemuksista.

ViestiKirjoittaja Chevy » 16 Maalis 2011, 20:14

Totta, tuo Pompulan havainto oli hyvä.
Jos pyörrytystä jatkuu, niin maadoitus on fiksu juttu.
Kahvin juominen, suklaan syöminen, lihan syöminen (jos olet sekaruokainen) maadoittavat myös.
Jopa tupakointi, jos satut sitä harrastamaan. Tai hikijumppa.

Jos vähäunisuuden vuoksi olet päivisin väsynyt, voi liiallisia energioita purkaa myös tekemällä vaikkapa kaukohoitoja.
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Ihmettelyjä vihkimyksen jälkeisistä tuntemuksista.

ViestiKirjoittaja mölli » 16 Maalis 2011, 21:47

Edellä olevien hyvien ohjeiden lisäksi kannattaa myös huomioida ruokavaliossaan lisääntyneet tarpeet aminohapoille ja vitamiineille ja kivennäisille ja hivenaineille.

Etenkin aivotoiminta vilkastuu, joten aivot tarvitsevat enemmän käyttämiensä apuaineiden raaka aineita.

Heti alussa kannattaa opetella vartavasten villien energian karkailujen katkaisemista ja virtausten katkaisemista ja tasapainottamista, etenkin kun olet käynyt tiuhalla aikavälillä ykkös ja kakkoskurssin.

Kehollakin vie oman aikansa sopeutua muuttuneisiin virtauksiin. Samoin kannattaa jo hyvissä ajoin muutamaa tuntia ennen nukkumaan menoja rauhoittaa virtailua, koska fyysinen keho kuitenkin tarvitsee lepoa riittävästi, ettei energiatasot ala jojoilemaan.

Unihäiriöt energian kohotessa ovat tavallisia ilmiöitä, mutta unirästejä ei kannata antaa muodostua kovinkaan paljon, jotta kroppa pysyy mukana.

Ai niin, Tervetuloa foorumille. :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Ihmettelyjä vihkimyksen jälkeisistä tuntemuksista.

ViestiKirjoittaja Darija » 17 Maalis 2011, 12:13

Heippa!

Ihan "normaaleja" tuntemuksia sulla :mrgreen:

Mullakin Reiki jotenkin iltaisin "sekoitti" pään, joten vältän hoitojen tekemistä klo 20 jälkeen. Myös mieheni reagoi kerran antamaani iltahoitoon hyvin voimakkaasti. n. klo 21-22 tein hoidon hänen kipeän selkänsä vuoksi, ja sitten skitsoiltiin kumpikin koko yö :mrgreen:
Mies käveli unissaan, höpötti ties mitä.
Hätätapauksessa olen illalla hoitanut lapsiamme, jos ovat olleet kovin kipeitä. Mutta lapset näyttävät rentoutuvan iltahoidostakin.
Ehkä kannattaa sunkin välttää iltahoitoja. Hyvä uni on kuitenkin niin tärkeä asia...
Olen jotenkin koittanut järkeillä, että ehkä silloin tällaiset sivuvaikutukset ovat voimakkaampia, jos energiat ovat olleet kovin pyllyllään. Kun sitten kroppa vaihtaa taajuuttaan, ja taajuuden muutos on iso, niin tulee tuollaisia sivuoireita. Mitä useammin itseäni Reikitän, sitä vähemmän on sivuoireita. Joskus jos on viikko väliä, niin sitten taas pistelee, kuumottaa, punottaa!!! :lol:
Darija
 
Viestit: 38
Liittynyt: 10 Marras 2010, 16:04


Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron