Valotekstin näkeminen

Ajatuksia, kokemuksia ja ideoita valon kantajille

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Valotekstin näkeminen

ViestiKirjoittaja Iloa » 08 Helmi 2011, 10:14

Reikin parissa on vierähtänyt useampi vuosi ja herkkyys ja kiinnostus henkisiin asioihin on lisääntynyt. Tänä aikana (ehkä jo kauemminkin) olen nähnyt silmät sulkiessa ajoittain tekstiä, joka vaihtelee väriltään vihreään ja violettiin. Tekstiä on paljon ja sitä kestää noin 5 minuuttia. Mitään tolkkua siitä ei ota. Kirjaimet ovat vieraita. Viimeaikoina tekstin laatu on ollut huterammin kirjoitettua ja sitä näkyy harvemmin. Olen pyytänyt oppailta siihen selkoa. Kerran tällaisen pyynnön jälkeen sain tekstinä ainoastaan symboleita: kuusen ääriviivat, neliö ja plus-merkki. Aivan alussa teksti tuntui pelottavalta, enkä kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Mutta nyt jo odotan seuraavaa kertaa. Ja miksi kirjoitan tätä, niin onko jollakin tietoa, mikä auttaisi selkeyttämään tekstiä. Hypnoosi? Ja oliko tämä oikea palstakaan tälle... ainakin valoa :)
Iloa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 12 Heinä 2010, 10:04

Re: Valotekstin näkeminen

ViestiKirjoittaja Chevy » 08 Helmi 2011, 10:38

Kiinnostavaa!
Oletko muuten kokeillut, mitä tapahtuisi, jos varaisit vierelle kynän ja paperia?
Alkaisikohan syntyä automaattikirjoitusta?
Juttu saattaisi liittyä parapsykologian kenttään...
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Valotekstin näkeminen

ViestiKirjoittaja Darija » 08 Helmi 2011, 11:30

No onpas hauska, että joku muukin on nähnyt tuollaista, niin minäkin :)
En vain hoksannut sitä kysyä täältä, onko muilla vastaavia kokemuksia, vaikka heti kyllä hoksasin ja sain tunteen, että tämä on taas "niitä" kokemuksia :D
Minä puolestani näin vihreän ja punaisen väristä "tekstiä", tai tekstiksi sen mielsin. Näin sen unen ja valveen rajamailla, ja vaikka kekseliäs ja taiteellinenkin olen, en kyllä sellaista olisi omasta päästäni keksinyt! :D
Teksti loisti, ihan kuin näitä joulun valonauhoja, tai mitä ne nyt ovatkaan, ja se koostui aaltomaisista viivoista ja pisteistä, ja se oli piirtynyt kotipihamme nurmikolle, oli yö.
Huh, alkoipa taas energiat virtaamaan tätä muistellessa; päätä pakottaa :D
Äh, nyt pitää jatkaa töitä.... :shock:
Darija
 
Viestit: 38
Liittynyt: 10 Marras 2010, 16:04

Re: Valotekstin näkeminen

ViestiKirjoittaja Iloa » 08 Helmi 2011, 11:46

Samoin minulla, unen ja valveen rajamailla.
Iloa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 12 Heinä 2010, 10:04

Re: Valotekstin näkeminen

ViestiKirjoittaja Darija » 08 Helmi 2011, 12:10

Olen itse ajatellut niin, että kaikenlaiset näyt tulevat sitten kun ovat tullakseen.. Eipä niitä voi pakottaa tulemaan. Ja hypnoosikin on hieman arvelluttava tapa muistaa.
Kyllä niitä asioita sitten näytetään, kun on siihen valmis. Hiljaa hyvää tulee.. :)
TÄytyis muistaa piirtää ne paperille. Eiköhän oteta tänään kynät käteen :D
Aiemmasta näystäni piirsinkin kuvan. (kuin jokin valtava galaksi, jossain hyvin kaukana, valtavan iso, keskellä ei ollut mitään auringon tapaista, vaan siitä nousi kuin valtava veitsen terän muotoinen patsas, joka hohti erittäin valkoista, jopa siniseen menevää valoa. Se oli kaunista ja valtavaa...) Lapselleni sitten ehdotin, että eiköhän piirretä jotain :)
Poika sitten kyseli saatuamme piirustukset valmiiksi, että "mikä toi on?". Yhdessä sitten mietittiin, että mikähän se voisi olla :D
Darija
 
Viestit: 38
Liittynyt: 10 Marras 2010, 16:04

Re: Valotekstin näkeminen

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 09 Helmi 2011, 14:15

tuo mielenkiinnon herättäminen ihmisissä tehdään lähes aina ja varmaanpa poikkeuksetta niin typerästi ettei sitä voi kun miettiä ja kun pyytää selvennystä tulee vastauksena yksinkertainen epäselkokielinen viesti ettei niissä ole mitään tärkeää ainoastaan herätetään ihmisen mielenkiinto henkisiin asioihin joita kukaan täysjärkinen edes viitsi tehdä
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Valotekstin näkeminen

ViestiKirjoittaja Darija » 09 Helmi 2011, 14:57

Eli.. Jakke77: Tarkoitat, että kannattaa jättää tuollaiset näkemiset vain huomioitta? Enpä niitä niin hirmuisesti ole mietiskellytkään :) Tulipahan vain mieleen, kun toinen asiaa ihmetteli. Tässä omassa elämässäkin on niin paljon "valoa ja menoa", ettei noita henkisen puolen juttuja pahemmin ehdi funtisia :mrgreen:
Darija
 
Viestit: 38
Liittynyt: 10 Marras 2010, 16:04

Re: Valotekstin näkeminen

ViestiKirjoittaja Iloa » 09 Helmi 2011, 15:15

Ei nyt pilata tätä ketjua tappelemalla. Onko neuvoja tekstin selkeyttämiseen? Tätä tekstiä ei voi pakottaa tulemaa, se tulee kun tulee. Olen tutkaillut riimuja muutaman päivän. Vierasta asiaa, mutta vähän samanlaisia koukeroita näyttäisi olevan kuin tekstissäni.
Iloa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 12 Heinä 2010, 10:04

Re: Valotekstin näkeminen

ViestiKirjoittaja mölli » 15 Helmi 2011, 21:20

Iloa kirjoitti:Ei nyt pilata tätä ketjua tappelemalla. Onko neuvoja tekstin selkeyttämiseen? Tätä tekstiä ei voi pakottaa tulemaa, se tulee kun tulee. Olen tutkaillut riimuja muutaman päivän. Vierasta asiaa, mutta vähän samanlaisia koukeroita näyttäisi olevan kuin tekstissäni.


Mielenkiintoista.

Oletko kokeillut piirtää tai kirjoittaa niitä näkemiäsi tekstejä paperille. edes jotain vaikka vain muutama tai yksikin merkki.

Kun heräät, niin yritä piirtää tai kirjoittaa niin monta merkkiä kuin muistat.

Aluksi ei varmaankaan haittaa vaikka muistaisit vain jonkun merkin sieltä täältä.

Olettaisin, että vähän kerrallaan, virittäydyt tekstille, jos aihe sinua kiinnostaa.

Kannattaa tietysti ensin miettiä tarkkaan, että haluaako ylipäätään tutkia asiaa, vai antaako asian vain olla.

Eipä Jakke välttämättä turhia varoittele.
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Valotekstin näkeminen

ViestiKirjoittaja cinnabea » 06 Touko 2011, 23:36

Nehän voivat olla myös viestejä/kuvia meiltä itseltämme meille itsellemme. big>3luv
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47


Paluu Iloa ja valoa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron