Reikihoitojen hinnat

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Reikihoitojen hinnat

ViestiKirjoittaja Warda » 17 Tammi 2011, 13:54

Mietin tässä reikihoitajana aloittamista, eli tehdä sitä ihan työkseni, ja mietin nyt tässä ensialkuun mm. sopivaa hintatasoa.. Muitakin vinkkejä saa antaa, liittyen ammattimaiseen reikihoitojen antamiseen. Mikähän mahtaisi olla käypä hinta reikihoidoista? Te muut, jotka olette tehneet hoitoja maksua vastaan, niin paljonko olette pyytäneet ja kuinka pitkiä hoitoja teette? Entä teettekö kaukohoitoja? Paljonkohan olisi sopiva hinta kaukohoidoista?

Olen tällä hetkellä pienten lasten kotiäitinä ja kotihoidontuella elämiseen olisi ihan tervetullutta saada jotain pientä lisätienestiä. Suunnittelin, että josko aloittaisin kaukohoitoja antamalla. Jos saan asiat järjestymään, niin voisin myös alkaa käydä tekemässä hoitoja vanhainkodeissa ja sairaalassa ns. laitoskäynteinä. Yksi kaveri sanoi, että luuli minua sairaanhoitajaksi, kun olen niin lempeä ja pehmeä ääninen, että "sairaat paranee jos pelkästään siitä kun tulen paikalle". Niin pitäähän sitä hyvää sitten jakaa! :)
Elämä on nyt.
Warda
 
Viestit: 53
Liittynyt: 24 Kesä 2010, 22:50

Re: Reikihoitojen hinnat

ViestiKirjoittaja inkeri12 » 17 Tammi 2011, 16:15

kyselit reikihoitojen hintoja,itse teen muitakin hoitoja,olen yrittäjä.
otan reikihoidosta 35 ja hoito kestää puolitoista tuntia, siinä on myös mukana keskustelut.
jos sinulla on toiminimi ja kuulut alvin piiriin, niin silloin kannattaa ottaa vähän enenpi,koska verottaja vie siitä jo osan.otat maksun käytetystä ajasta.
teen myös ilmasia hoitoja välillä,sukulaiset tuttavat jne.
kaukohoitoja en paljon tee,ne ovat ilmasia.
inkeri12
 
Viestit: 3
Liittynyt: 27 Elo 2010, 19:30


Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron