VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

Täällä voit tarjota foorumilaisille ilmaisia enkeli- tai tarotkorttien nostoja, riimujen nostoja, selvänäköpalvelua tms.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: VIESTEJÄ ENKELEILTÄ

ViestiKirjoittaja Ambrel » 10 Tammi 2011, 19:51

Kiitos todella paljon big>3luv
Täällä minä loistan hymy korvissa tuon luettuani. Ei olisi voinut paremmin osua kohdalle. :D
Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Ambrel

ViestiKirjoittaja Sibylla » 10 Tammi 2011, 23:14

Solara-sisko,nosta viesti?Lammin kiitos ja halaus! <333
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Sibylla

ViestiKirjoittaja Solara » 11 Tammi 2011, 23:59

Sibylla, sinulle tuli SHANTI

"Olen rauhan enkeli.Tuon elämääsi uudenlaista tyyneyttä ja tasoitan tietä edelläsi." big>3luv

Lisäviesti:"Olet kulkenut läpi myrskyn ja olet perin pohjin uupunut.Sielusi kaipaa hiljaisuutta ja lepoa.Olen saapunut avuksesi ja järjestän sinulle mahdollisuuden viettää aikaa itseksesi,niin että mielesi ja sydämesi voivat eheytyä.Tuon sieluusi tyyneyttä ja rauhaa,jotka heijastavat todellista jumalallista olemustasi."

"Kuten enkeleillä,sinullakin on kyky pysyä tyynenä vaikka ympärillä myrskyäisi.Kun keskityt tietoisesti myös hengitykseesi rauhoittaaksesi itsesi etkä anna minkään horjuuttaa sisäistä varmuuttasi,tapahtuipa elämässäsi mitä tahansa.Kun saavutat sisäisen rauhan,voit itse vaikuttaa vahvemmin parantumiseesi ja eheytymiseesi .Pian myös ulkoinen elämäsi alkaa heijastaa sisäistä tyyneyttäsi.Pahin on nyt takanapäin ja edessäsi avautuu tasaisempi polku.Rauhaisa lopputulos odottaa sinua." big>3luv <333 big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja Sibylla » 12 Tammi 2011, 21:03

Totta! :) Kiitos viestista!Tatahan mina tavoittelen,ja on kiva kun Enkulit auttavat <333
Mukavaa vuoden jatkoa Sinulle! big>3luv
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Sibylla

ViestiKirjoittaja DeepPurple » 15 Tammi 2011, 09:03

Hei, Solara! >>33>>

Unelmani rakkaastani ei toteutunut; erosimme. :cry: :cry: :cry:
Nostaisitko minullekin kortin?

DP
DeepPurple

ViestiKirjoittaja Solara » 20 Tammi 2011, 13:27

Deep Purple,nostin sulle kaksi korttia, kun olet kärsivällisesti odottanut big>3luv

Sinulle tuli CHANTAL

"Uusi rakkaus odottaa sinua.Elämääsi tulee uusi kumppani tai nykyinen suhteesi alkaa kukoistaa.Ole avoin antamaan ja vastaanottamaan rakkautta".

Lisäviesti: "Olet kaivannut rakkautta ja intohimoa ja rukouksesi on kuultu.Olen romanttisen rakkauden enkeli ja olen saapunut avuksesi.uusi rakkaus on tulossa elämääsi ja avaamalla sydämesi voit antautua tälle uudelle suhteelle.Mitä lämpimämmin toivotat uuden rakkauden tervetulleeksi,sitä varmemmin se osuu kohdallesi.Jos sinulla on jo kumppani,ilmaise romanttiset tunteesi hänelle peittelemättä.Ole avoin tunteissasi ja toimi vaistosi varassa.Ole kepeä ja leikkimielinen - kuten me enkelit olemme!Kun näytät avoimesti rakkautesi kumppaniasi kohtaan ,kannustat rakkauden voimaa palaamaan elämääsi yhä enenevässä määrin."
"Opastan sinua matkalla,jolla saatat joutua tekemään asioita ,joilla ei tunnu olevan mitään tekemistä rakkauden kanssa.Jos yhtäkkiä tunnet intoa mennä vaikkapa kuntosalille,ilmoittautua jollekin kurssille tai tutustua uusiin ihmisiin,tiedät sen olevan minun vaikutustani.Luon sydämeesi vahvan tunteen,joka kehottaa sinua toimimaan ja tunnet kuin olisit suuressa lämpimässä syleilyssä.Mitä tarkemmin seuraat opastustani ,sitä nopeammin löydät rakkauden elämääsi. <333

AZURE

"Toivomasi ratkaisu on lähellä.Ole kärsivällinen ja luottavainen,äläkä yritä pakottaa sitä tapahtumaan."

Lisäviesti:"Toiveesi tulee toteutumaan pian.Taivaallinen ajoitus vaatii kuitenkin vielä kärsivällistä odottamista ja myönteistä asennetta.Pyydä apuani,jotta pysyisit luottavaisena etkä vajoaisi kielteisyyteen.Saat vastaukset rukouksiisi nopeammin ,kun uskot niiden toteutuvan väistämättä.Epäilykset ja huolet siitä miten rukouksiisi vastataan,puolestaan hidastavat toiveidesi toteutumista.Voit luottaa siihen ,että Jumala viisaudessaan tietää sinua paremmin ,miten asiat järjestyvät."

"Vaikka olisit hädissäsi ja haluaisit saada vastaukset rukouksiisi nopeammin,muista,että me enkelit teemme lakkaamatta töitä kulissien takana auttaaksemme sinua.Antaudu mielessäsi elämän virtaan ja luovuta tilanne Jumalan ja enkelien haltuun.Mitä vakaampaa uskosi on,sitä helpompi meidän on auttaa sinua." big>3luv
Solara

ViestiKirjoittaja DeepPurple » 20 Tammi 2011, 21:48

Heippa, Solara !

Kiitokset sinulle korttien nostostasi.big>3luv

Huh, onpas nopeaa jos uusi rakkaus jo odottaa. Ooh, suits me, ma'm...! >33>> Tuo nyt päättynytkin rakkaus minulle kävisi edelleen oikein mainiosti... <333

Kivasti kortti osui tuosta "Olet kaivannut rakkautta ja intohimoa ja rukouksesi on kuultu"-osasta kortin tekstiä; juuri "rakkaudesta ja intohimosta", näitä sanoja käyttäen, tiistai-iltana puhuin ystävälleni. Uuden kuntoharrastuksenkin aloitin... Kärsivällisyyteni, tai oikeammin sen puute, on viimeiset puolivuotta ollut pahemmassa kuin koettelemuksessa, opiksi sekin minulle on ollut; pakottamiseni ei kantanut hedelmää, päinvastoin. :) Kielteisyyteni on viime vuosien aikana vähentynyt merkittävästi. Heittäytymisestä elämän virtaan ehdin jo tänään aamupäivällä jutella ystäväni kanssa... Metkaa miten nämä kortit osuvat!

Kun luin nostamiasi kortteja kämmeniäni pisteli lujasti, vänkä ilmiö... Samoin pistelee nyt kun tässä sinulle kirjoitan.

hu<g

Kiitos vielä ja kaikkea hyvää sinulle, Solara! <333
DeepPurple

ViestiKirjoittaja macymouse » 21 Tammi 2011, 15:33

Kiitos Solara >33>>
macymouse

ViestiKirjoittaja SadMax » 23 Tammi 2011, 19:14

Kortti tännekin kiitos
Kundalinireiki I, II, III, Gold Reiki II, Silver Violet Flame, Orb Of Life, Purple Reiki, Golden Shakti
SadMax

ViestiKirjoittaja Chinook » 25 Tammi 2011, 17:04

Hei Solara!
Taas kaipaisin viestiä korteilta.. >33>>
>>33>> kiitos >>33>>
Chinook

EdellinenSeuraava

Paluu Kortit ja muu palvelu