Onko kellään ollut enkeliä 5 päivän vierailulla?

Tänne voi kirjoitella kaikkea Taivaallisista ja Maallisista energioista

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Onko kellään ollut enkeliä 5 päivän vierailulla?

ViestiKirjoittaja jenjen » 10 Joulu 2010, 21:05

Puhun nyt siitä kiertokirjetyylisestä enkelivierailusta, jossa saa lähettää haluaville 3 enkeliä vierailulle, ja nää enkelit ovat kylässä 5 päivää, ja toteuttavat 3 toivetta? Itselleni on tulossa 23.12 enkelivieraita >>33>> ja olis ihan hauskaa kuulla, että kuinka joku muu koki vierailun?
jenjen
 
Viestit: 6
Liittynyt: 07 Joulu 2010, 12:51

Re: Onko kellään ollut enkeliä 5 päivän vierailulla?

ViestiKirjoittaja Pompula » 11 Joulu 2010, 12:26

Ainakin meillä kävi ja minä kirjoitinkin kokemuksestani tuonne enkelikokemuksiin jo.
Avatar
Pompula
 
Viestit: 248
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 08:17

Re: Onko kellään ollut enkeliä 5 päivän vierailulla?

ViestiKirjoittaja Rose » 13 Joulu 2010, 20:34

Minulla vieraili reikiystäväni lähettämät enkelit tänä syksynä.

Perheelleni en erikseen kertonut vierailusta, mutta kyllä se vaikutti puhdistavasti ja kohottavasti koko perheeseen ja kotiin myös.

Mietin tarkkaa, haluanko ottaa heidät vastaan, koska näihin henkimaailman hommiin liittyy monenmoisia asioita. Tarjolla on niin "hyvää" kuin "pahaakin". Asiaa pohdittuani päätin vastaanottaa vierailun. Koska luokseni tuli juuri tietyt, tuntemani ihmisen lähettämät enkelit big>3luv

Reiki II-lähetyksiä tehdessäni sain enkeleihin yhteyden, erityisesti lähetyksen loppuvaiheessa >33>>

Lähtiessään meiltä he jättivät pienen, ihanan energiatupsahduksen jälkeensä. Avasin vielä uudelleen oven, jos vaikka laitoin sen liian pian kiinni. Mutta ei energiapallero lähtenyt vaan jäi meille >>33>>

Todella ihana kokemus.
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Onko kellään ollut enkeliä 5 päivän vierailulla?

ViestiKirjoittaja zattiz » 14 Joulu 2010, 00:02

niitä kannattaa kutsua kylään ihan muutenkin :) tulevat yllättävän mielellään, mutta pitää tajuta kysyä
zattiz
 
Viestit: 24
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 20:18

Re: Onko kellään ollut enkeliä 5 päivän vierailulla?

ViestiKirjoittaja Pallaskissa » 14 Joulu 2010, 10:09

Jos kyse on siitä vierailusta, missä täytyy hyvin tarkkaan suorittaa tietyt rituaalit ja lausua kutsusanat, jättäisin ilman muuta väliin. Henkimaailmassa ihan kaikki ei ole kirkasta ja hyväksi. Itse asiassa oman kokemukseni mukaan eivät kaikki nekään olennot, joita tavataan kutsua enkeleiksi, ole ihan yksiselitteisesti "hyviä". Mutta luottakaa intuitioon tässäkin, ja asettakaa intentio korkeimmaksi parhaaksi <3
Avatar
Pallaskissa
 
Viestit: 136
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 12:34

Re: Onko kellään ollut enkeliä 5 päivän vierailulla?

ViestiKirjoittaja RubyRedDragon » 16 Joulu 2010, 19:22

Meillä oli jo lokakuussa. Ja rituaalein, vaikka minä en ikinä perusta valtavasta ritualisoinnista ja jätin varmasti vaikka mitä hölinöitä pois (kukan ostin kotiin ja toiveet kirjoitin ylös enkä enää edes muista mit toivoin) enkä tainnut enkeleitä päästää ovesta uloskaan (ajattelen että osaavat kyllä, isot enkelit, itsekin) mutta vierailu oli oikein kiva. Minä suosittelen kyllä enkeleitä, musta on tullut ihan enkelifani tässä syksyn mittaan :mrgreen:
RubyRedDragon
 
Viestit: 40
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 14:36

Re: Onko kellään ollut enkeliä 5 päivän vierailulla?

ViestiKirjoittaja Solara » 20 Joulu 2010, 19:39

Katso tuosta Enkelikokemuksia, siellä kerron oman kokemukseni ja siellä on muidenkin kokemuksia Enkelivierailusta <333
Solara
 
Viestit: 536
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 20:19


Paluu Enkelit ja kivet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron