Syksyn siivoushulluus

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Syksyn siivoushulluus

ViestiKirjoittaja skye » 22 Marras 2010, 17:28

Siis. Olenpa huomannut lähipiirissäni nyt syksyllä iskeneen siivoushulluuden. Useampi kuin yksi ihminen itseni mukaanlukien kantaa turhaa kamaa kirppareille ja roskikseen ihan urakalla. Olenkin pohtinut, onko tämä ihan yleismaailmallinen ilmiö näin syksyisin vai onko tämä nyt sitten tänä syksynä jotenkin korostunut? Minusta olisi maailman mahtavinta, jos mulla olisi yksi täysin valkoinen huone, jossa olisi jokin istuin. Siellä minä sitten onneloissani istuisin ja katsoisin seiniä <333 Olisi melkoista hermo- ja aistilepoa. Kaikista huvittavin piirre tässä on, että rojunpaljous ja sen ärsyttävä vaikutus on tullut huomatuksi myös mieheni taholta, joka ei yleensä kiinnitä juurikaan huomiota tuon kaltaisiin asioihin, ellei sitten joudu raivaamaan tietä harjan kanssa lattian poikki.

Joten, koska tässä on tuo joulukin tulossa ja siivoushulluus ainakaan meikäläisellä ei osoita minkäänlaisia laantumisen merkkejä, niin pitäisikös tähän sitten samalla kerätä siivousvinkkejä? Omani ovat:
- pidän "kirppiskassia" koko ajan saatavilla, johon viskon joutavaa roinaa sitä mukaa kun sattuu löytymään (ja sitten kassin täytyttyä toimitan sen sinne kirpparille)
- ruokasooda ja etikka ovat puhdistuksessa lyömättömiä
- lapsen saa näppärästi siivoamaan lelunsa laittamalla munakellon soimaan esim. 10 minuutin päästä (meidän poika ihan innostui, kuului vaan leluja kerätessä että "pittää siivota, nyt on kiire" :lol: )
- hyödynnän "siivousraivon" hetket siivoamalla sellaiset paikat, joihin ei muuten tulisi koskettua (esim. viimeksi siivosin ison koivuisen kulmakaapin takaa ja alta... )

Siinäpä niitä, lisää kaivataan ;)
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye
 
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 09:11

Re: Syksyn siivoushulluus

ViestiKirjoittaja Chevy » 22 Marras 2010, 20:13

Ruokasooda ja etikka, yes! Mainiot aineet!

Hmm. Olen jäänyt kylläkin syrjään tästä energiavirtauksesta.
Olen jopa laiskistunut siivoamisen suhteen.
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Syksyn siivoushulluus

ViestiKirjoittaja Sibylla » 22 Marras 2010, 21:20

Meilla kylla virtaa!Ja tyttaressa viela enemman...mies ei kuitenkaan ole mukana ollenkaan... big>3luv
Hyvia vinkkeja!
Siivoustuulia kaikille halukkaille! <333
Ja saakoon ne turhat tavarat juuri ne ihmiset,jotka niita tarvitsevat... <333
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Avatar
Sibylla
 
Viestit: 359
Liittynyt: 31 Touko 2010, 23:30
Paikkakunta: Euroopan sydan:)


Paluu Ruokaohjeita ja muuta mukavan kodikasta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron