Ensimmäinen hoito takana!

Tänne voit kirjoittaa kokemuksiasi Reiki energiasta sekä esittää siihen liittyviä kysymyksiä

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Ensimmäinen hoito takana!

ViestiKirjoittaja Jonna » 15 Marras 2010, 17:10

Se oli juuri sitä, mitä olin kuvitellutkin :) Ensimmäiset 15- minuuttia meni siihen että sain rentouduttua, sydän pauhasi ja olin aika levoton työpäivän jälkeen. Lisäksi en saanut omaa lastani puhelimella kiinni ja ajattelin etten voi mitenkään nauttia hoidostani... mutta nautin kuitenkin ja suuresti >33>>
Luonteeltani olen ihminen, joka imee sisäänsä kaikki maailman murheet ja kulkee raskas taakka harteillaan, stressaa ja murehtii.
Kun rentouduin, tunsin sanoin kuvaamatonta hyvää oloa, hengitykseni vapautui ja olo rinnassa tuntui "raikkaalta".
Matka vesisateessa kotiin ei haitannut ollenkaan! big>3luv
Mitään ihmeellisiä värejä en vielä nähnyt, harmaata ja sinistä vähän sekä pari kertaa jossain vilahti hopea.
Ai niin, hoidon jälkeen tosiaan paleli, mutta se meni onneksi ohi kun kävelin kotiin päin.

Ja eikun uutta aikaa varaamaan!
Jonna
 
Viestit: 10
Liittynyt: 08 Marras 2010, 16:47

Re: Ensimmäinen hoito takana!

ViestiKirjoittaja Chevy » 16 Marras 2010, 19:26

Hienoa!
Mukavia hoitohetkiä jatkossakin!
hu<g
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Ensimmäinen hoito takana!

ViestiKirjoittaja mölli » 17 Marras 2010, 17:22

Hienoa, että tuntui mukavalta.

Iloisia hoitotapahtumia. :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Ensimmäinen hoito takana!

ViestiKirjoittaja GE77 » 26 Marras 2012, 14:16

Mie kirjoitan tähän, koska en viitsi aloittaa uuttakaan.

Miun ensimmäisestä hoidosta en juurikaan muista mitään, kun on niin monta vuotta siitä aikaa, muuta kun että se rentoutti ja sain päiväksi hyvän mielen, mutta toinen reikihoito oli tässä kuussa >>33>>

Siitä muistan reikihoitajan kädet polvien kohdalla, vasemmassa tuntui viileältä ja oikealla hiukan lämpöiseltä. Vasemmassa polvessa on jotain häikkää välillä ollut. Jossain vaiheessa tuntui että nukuin, vaikka olin hereillä :)

Pään luo tultaessa tuntui päänsärkyä ja oikealla puolella näin kaksi sinistä välähdystä.

Koko hoidon aikana oli turvallinen ja hyvä olo, mutta pään kohdalla tuli pakokauhun tunne :o tuntui vähän aikaa että haluan äkkiä kädet pääni ympäriltä pois ja haluan nousta, mutta sitten olo rauhoittui onneksi melkein heti.

Hoidon jälkeen paleli ja tutisutti ja oli tosi hyvä olla, silmiä ei jaksanu heti aukasta.

Oli mielenktiintoinen kokemus ja ehdottomasti haluan tutustua tähän kaikkeen ja ehkä jopa mennä kursseille ja osata hoitaa muita >>33>>
GE77
 
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Marras 2012, 18:49


Paluu Kokemuksia ja kysymyksiä Reikistä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron