Mitä tämä on?

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Karhunsydän » 10 Syys 2010, 07:04

Pohjustan tätä hieman... En ole koskaan käynyt energiahoidoissa, jos ei akupunktiota lasketa, siellä kävin kerran muutama viikko sitten. Tietoni näistä perustuu siihen pariin viikkoon jonka olen täällä (foorumilla) hengaillut, satunnaisiin kertomuksiin ja muutamaan shamanismistä kertovaan kirjaan. Juuri opin chakrat ulkoa, ja harjoittelen vielä tuntemaan henkikehoani, eli näistä ei kyllä ole kokemusta tai paljoa tietoakaan...

Eilen yöllä minulle kävi uskomaton juttu. Rentoutin tyttöystäväni jotta hän saisi unta (sanelin paikat varpaista päälakeen asti, pyysin kuvittelemaan paikan haluamallaan värillä ja sitä mukaan pyysin päästämään rennoksi), niinkuin usein teen. Sen jälkeen koitin siirtää häneen energiaa liikuttelemalla kämmeniäni hänen kehonsa yläpuolella, kuvittelin kruunuchakrastani kämmenien kautta tulevan valkoisen valon hänen kruunuchakraansa, ajattelin kuinka rakastan häntä, pyysin tätä ennen että kauttani saa lähettää vain rakkautta ja parantavaa voimaa. Tuli normaali kämmenien kuumotus ja lievä "puutumiseen viittaava pistely", ajattelin että nämä voivat johtua vain kämmenieni lämmöstä ja siitä kun pidin käsiäni hänen yllään niin kauan. Tämän jälkeen menin keittiöön tupakalle, siinä mietin siirtää energiaa äiti maan kautta ruukussa kasvavaan vesimeloniin. Yritin jälleen maadoittaa itseni ja kuvittelin kirkkaan vihreän valon kulkevan kämmenistäni sen hedelmään (vaihdoin lehteen välillä), samalla visioiden miten se virkistyy ja lähtee kasvattamaan suuria ja terveitä hedelmiä. Taas kämmenet kuumenivat ja sama juttu, enkä ajatellut sen ihmeempiä tästäkään (huomasin myös molemmilla "hoitokerroilla" päätä jomottavan, lähinnä oikealta puolelta). Sitten pistin kämmenet vastakkain, tuntui aivan kuin molemmissa olisi magneetti :shock: ! Muistan myös (anteeksi, lisäilen näitä jälkeenpäin, liian hektinen olo jäädä korjailemaan ja järjestelemään) yrittäessäni siirtää energiaa tyttöystävääni, pelon tunteen nousseen minuun, aikaisemmin näin ei ole käynyt, en kyllä ole aikaisemmin kokenut tällaista muutenkaan.

Vieläkin sama juttu. Jos pistän kämmenet vastakkain, ne ikäänkuin hylkivät toisaan ts. kuin niiden välillä olisi jotain voimakasta energiaa. Jos pistän ne yhteen, vedän hitaasti irti, tuntuu kuin ne olisivat magneeteilla kiinni toisissaan, ihan kuin kämmenet olisi vuorattu sisältä magneetilla. Kaikista vahvimmalta se tuntui eilen, juuri kun olin vesimeloniin koittanut siirtää energiaa. Vahviten "energian?" tuntee ehkä kämmenien ja sormien liittymäkohdissa (rystysiä vastapäätä).

Säikähdin kyllä toden teolla. Aluksi innostuin suunnattomasti että olen saanut kyvyn olla kanavana energialle, merkki siitä että olen oikealla tiellä kun otan selvää näistä asioista. Kiittelin kaikkea maan ja taivaan väliltä, ympäriltä, kunnes pääsin sänkyyn. Kehossani tuntui outoja fiiliksiä, ikäänkuin olisin painanut paljon enemmän (kehon venymisen tunnetta minulla on suhteellisen usein), ja aloin oitis miettimään että mitä jos minulle onkin vain puhkeamassa joku psykoosi tms. Olen tällaisten suhteen aina vähän pelokas, siitä lähtien kun minulle todettiin paniikkihäiriö (reilu vuosi sitten), olen kuumotellut usein jotain sairautta tms jos on ilmennyt jotain uusia tuntemuksia jossain päin kehoa. Olin toella lähellä saada paniikkikohtauksen siinä maatessani, mutta sain rauhoiteltua itseäni, mm. tietämällä että minulla on rakastava nainen, joka tietäisi kyllä mitä tehdä, ja sen tekisi.

Niin, eikä kukaan ole aktivoinut minulle myöskään kaukona mitään koskaan, saatika hoitanut. :shock:

Mitä tämä on >>33>> :?:
"Sydäntään kuuntelemalla löytää tien, silloinkin kun mieli harhailee."

"Turha huolehtia siitä mihin ollaan matkalla, koska vauhti on sopiva ja maisemat kauniita."
Avatar
Karhunsydän
 
Viestit: 77
Liittynyt: 29 Elo 2010, 22:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Iloa » 10 Syys 2010, 09:14

Hienolta kokemukselta näyttää. Neuvoisin ottamaan kuitenkin pelon pois. Rakkaus on se taikasana :) Luota rakkauteen.

Joskus kanssa alkuaikoina energiaan tutustuessa koin sellaista pään takana olevaa jomotusta juuri oikealla puolella. Jos joku osaa selittää sitä, niin täälläkin kuunellaan.
Iloa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 12 Heinä 2010, 10:04

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 10 Syys 2010, 10:38

Oulussa on vahvat energiat :) niihin kyllä tottuu ja ei niissä mitään pelättävää pitäisi olla. kaikki uus vaan tahtoo aluksi hieman puistauttaa ;)
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja maikkula » 10 Syys 2010, 12:20

Tosi upea juttu. Energiakanavat voivat avautua ilman vihkiymyksiä. Olen edennyt omaa tietäni vihkimysten kautta ja aina uuden vihkimyksen saatuani olen tuntenut ohimoitani särkevän. Päättelin, että se voisi johtua intuitiivisen näkökyvyn lisääntymisestä. Muutama kuukausi sitten koin samaa kun otin käyttöön boji-kivet ja meditoin niitten kanssa.
Ymmärrän säikähdyksesi. Ei ihmiset joka päivä kertoile tuollaisista kokemuksista. Kaikki epätavallinen ja tässä tapauksessa voimakas kokemus ovat hämmentäviä. Mutta niin kuin Jakke sen sanoo, Oulussapäin on hyvät energiat...

>>33>>
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 10 Syys 2010, 15:13

luulisin ettei noiden avautumiseen tarvii muuta kuin tahtoa, eihän ensimmäisillä guruillakaan ollut muuta kuin tahtoa ja uteliaisuutta. toki kursseilla ja ohjauksella saa tyylilajiin tyypilliset neuvot jne. itse opiskelemalla taas saa oman linjansa jos tahtoo :)
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Chevy » 10 Syys 2010, 19:32

Noin ne energiat lähtevät käyntiin.
Ja sitäpaitsi, Sinullahan on kaukohoito-osiossa avattu ketju, joten sitä kautta energiaa tulee
aina kun joku lähettää "kaikille tällä foorumilla apua pyytäneille", vaikkei sitä erityisesti
osoitettaisi teille kahdelle.

Hienolta vaikuttaa - jatka vain rohkeasti ja ajattele, että kaikki on hyvin ja kaikki menee juuri
kuten on tarkoitettu.

>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Karhunsydän » 10 Syys 2010, 21:00

Kiitos kaikille vastauksista, helpottunut olo, "tottunut" jo tähän energian tuntemiseen :) Todella jännää kyllä, meni maailmankuva uusiksi big>3luv Voi teitä, enpä voi todeta kuin että <333
Positiivisuutta tuntuu tulleen tämän "kyvyn" kautta reilusti! Kiitos kaikille energioista!

Ainoa mikä nyt askarruttaa, on, että miten jatkan... Luen tällä hetkellä "Sinäkin voit parantaa"- nimistä kirjaa, jossa on jo alussa harjotteita, mutten uskalla vielä niitä muille tehdä/itsellekkin välttävästi, etten vain sekoita mitään. Olisiko mitään "helppoja harjotteita alkuun" :?: Ehkä joku kurssi olis seuraava askel, mutta minulla ei ole sellaisiin varaa. Maksimissaan pystyisin ehkä maksamaan kolmesta kurssista yhteensä satasen. Löytyisiköhän oulun alueelta opettajaa, tai edullisia kursseja. Taidanpa pitää nyt silmät auki, ja jatkan ihmettelyä, sekä henkistä halailua kaikkea elollista kohtaan >>33>>
"Sydäntään kuuntelemalla löytää tien, silloinkin kun mieli harhailee."

"Turha huolehtia siitä mihin ollaan matkalla, koska vauhti on sopiva ja maisemat kauniita."
Avatar
Karhunsydän
 
Viestit: 77
Liittynyt: 29 Elo 2010, 22:22
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Aricia » 11 Syys 2010, 08:08

Hei Karhunsydän :)

Tuntuu, että oot oikeilla jäljillä ja hyvässä turvassa.

Mene mukaan oululaisten "energia-ihmisten" juttuihin, ne on ilmaisia ja löydät samanhenkistä porukkaa. En tiiä onko täällä tällä hetkellä mitään ainakaan tämän foorumin kautta järjesteillä, mutta pidetään silmät auki. :)

Jakke ja Maikkula tuumivat, että Oulussa on vahvat energiat... Mistähän se mahtaa johtua. Tiedän erään "gurun", joka on täällä jonkin negatiivisen portin sulkenut muutama vuosi sitten - mutta ei siitä sen enempää. Tuli mieleen vain tässä yhteydessä.
Aricia
 
Viestit: 16
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 21:03
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Jared » 11 Syys 2010, 14:58

Oulu´ssa...
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä tämä on?

ViestiKirjoittaja Nimble » 13 Syys 2010, 22:46

Aricia kirjoitti:Hei Karhunsydän :)

Tuntuu, että oot oikeilla jäljillä ja hyvässä turvassa.

Mene mukaan oululaisten "energia-ihmisten" juttuihin, ne on ilmaisia ja löydät samanhenkistä porukkaa. En tiiä onko täällä tällä hetkellä mitään ainakaan tämän foorumin kautta järjesteillä, mutta pidetään silmät auki. :)

Jakke ja Maikkula tuumivat, että Oulussa on vahvat energiat... Mistähän se mahtaa johtua. Tiedän erään "gurun", joka on täällä jonkin negatiivisen portin sulkenut muutama vuosi sitten - mutta ei siitä sen enempää. Tuli mieleen vain tässä yhteydessä.


Tuosta "negatiivisesta portista" mikähän tälläinen mahtanee olla? Uteliaisuuttani vain lähdin kyselee.. :)

Ja Karhunsydämelle että ne magneetti jutut on ihan normaali juttuja, että ei niitä kannata pelätä. Mutta jomottaakos sulla muulloin päähän kun tehdessäsi niitä energia juttuja? Koska esim. Quantum Touchissa kipu saattaa kasvaa hoidettavalla alueella jonka jälkeen kipu alkaa häviämään.. Että ei ole mitään hämminkiä sitten päänseudulla mikä aiheuttaisi jomotusta?
Nimble
 

Seuraava

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron