Shakti Energia; Yin

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Shakti Energia; Yin

ViestiKirjoittaja Jared » 12 Heinä 2010, 07:14

Olen sanaton! Tämä edustaa Yin Energian puhtainta muotoa. Katso HD´nä

http://www.youtube.com/watch?v=9IL6kx_y2vw
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Shakti Energia; Yin

ViestiKirjoittaja cinnabea » 01 Elo 2010, 20:58

cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: Shakti Energia; Yin

ViestiKirjoittaja Jared » 01 Elo 2010, 23:47

Tykkään videolinkeistäsi cinnabea.

Naisia naispaketissa, naiskuvia naisen tekemänä...

Tähtäsimme miesten ja naisten tasa-arvoon, mutta emme saaneet sitä, sen sijaan tuli aika paljon "samanlaisuutta". Juttu taitaa olla vielä vähän kesken, naisia ei vielä kuunneltu, no joitakin kyllä, mutta yleisesti ottaen. Vanhoissa videoissa on kyllä vielä taikaa. Ja kyllä minä ainakin toivon näkeväni naisen "naisen paketissa", mutta hmm kukin tyylillään. Jos mies ja nainen ajetaan pois luonnollisista rooleistaan työssä, ainakin työmaailman ulkopuolella homman haluaisi olevan oikein. Melko paljon pitää joustaa nykynaisen / nykymiehen että Energiat pysyy oikein. Kuminauhat matkaan, hehe.
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Shakti Energia; Yin

ViestiKirjoittaja cinnabea » 03 Elo 2010, 17:31

No meittiä on moneksi. Voihan se olla joskus niinkin että päältä pehmeän näköinen paketti on kova ja päinvastoin, niin miehissä kuin naisissa...Tai että meissä tapahtuu tässä olemisessamme edelleen niin monia prosesseja monilla henkisillä, ajallisilla ja jopa yliajallisilla tasoilla, että heijastelemme toistaiseksi vähän sitä sun tätä.
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: Shakti Energia; Yin

ViestiKirjoittaja Jared » 04 Elo 2010, 20:09

Luonnollinen rooli on että mies on suhteessa johtaja ja nainen on suhteen mestari. :P

Monelta nykyajan suhdekriiseiltä säilyttäisiin kun ymmärretään, mikä ajaa molempaa osapuolta. Miehet panostavat aika lailla suhteessa seksipuolen juttuihin koska miehet ovat fyysisempiä, ja naiset intiimiyyteen ja suhteen toimivuuteen ja yhteyteen. Suhde toimii tosi hyvin kun kaikki elementit ovat kohdallaan (eli nainen saa kokea yhteyden ja intiimiyyden, ja mies saa kokea oman osansa) muuten klikkaa. Miesten ja naisten suhteesta on mielestäni otettu pois autenttisuus, oikea miehisyys ja oikea naisellisuus, (ja tätä mieltä on aika usea tuntemani ihminen.) Shakti meditaatio auttaa ymmärtämään naisen intuitiivista puolta, ja nykyään jos ihmiset seuraavat sosiaalisia ohjelmia, menettävät todellisen autenttisuuden siitä mitä on olla mies tai nainen. Naiset, jotka ovat luonnollisessa roolissaan, responsiivisena miehen Energialle, ovat upeita. (yhtään väheksymättä kaikkia mahdollisuuksia joita nykyajan naisilla on, mutta katsottuna median ja TV´n seksploitaation kannalta, asia on vähintäänkin epäluonnollinen, nainen laitetaan päin vastaiseen rooliin, TV´ssä ja muussa mediassa naisesta tehdään "stimulus" kun asia on luonnossa toisin päin. "Ja kaikki on niin paljastettua että ´ mysteeri ´ naisesta ja miehestä katoaa." / ei ihan omin sanoin. )

Miehiltä myös puuttuu luonnetta OLLA autenttinen. Ilman "naamareita" (jotka ovat vain sosiaalisia Energiatukoksia) homma toimii, suhde, parisuhde, pari suhdetta tai liitto. Sekin vaatii rehellisyyttä jos on 2 naisen kanssa yhtaikaa tai muuten on irtonainen elämäntyyli. :roll: Jos sallii sen itselle, ei voi kieltää toiselta. Kaikki ihmiset ansaitsevat sellaisen suhteen jossa vastapuoli on autenttinen.

Olemme kaikki intuitiivisiä, kahden tuntemattomankin ihmisen välillä on heti Energiallinen suhde, keskustelivatpa he keskenään tai eivät.

Oikeaa yhteyttä, intiimiyttä ja seksiä ei voi teeskennellä. :P
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Shakti Energia; Yin

ViestiKirjoittaja cinnabea » 05 Elo 2010, 19:30

Tuo on hyvin kiteytetty että mies on johtaja ja nainen mestari.
Itse olen joskus miettinyt sitä että miehetkin on ajettu noissa roolivaatimuksissa aika ahtaalle, ainakin mitä täällä Suomessa olen seuraillut tilannetta ja verrannut seuraavaksi parhaiten tuntemaani kulttuuriympäristöön eli Britanniaan ja Pohjois-Amerikkaan.
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: Shakti Energia; Yin

ViestiKirjoittaja Jared » 16 Elo 2010, 22:53

Yin Energia vahvistaa Yang Energiaa, Shakti menetelmä sopii parhaiten miehille, kun taas naisille tuntuu Alkemia paremmalta vaihtoehdolta.

Kyse on Polariteetista, Yin/Yang. Aivan älyttömiä tapauksia on sattunut sen jälkeen kun olen aloittanut tämän meditaatiotyylin. Energia on aivan käsittämättömän vahva, kuljen päiväkausia Energiat ylhäällä, aloitin meditaation 2008 Elokuussa, 5 päivää sen jälkeen vastakkainen sukupuoli hullaantui pelkästä Energiasta mikä minulla oli, muidenkaan ihmisten kanssa ei ollut Energiavalleja tai sosiaalisia naamareita välillä. Kaiken lisäksi tulee terävempi intuitio. Pariskunnat alkoivat halia ja suudella toisiaan, kun olin paikalla. (sitten vain äkkiä evakkoon paikalta) Olen aikaisemmin ed foorumilla sanonut että minun Reality ei jotenkin tunnista ryppyjä rakkaudessa.



noo... :roll:
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Shakti Energia; Yin

ViestiKirjoittaja Jouki » 17 Elo 2010, 20:16

Yin ja yang ovat saman energian aspekteja, ne kuvaavat jatkuvaa muutosta.
Jos jompikumpi korostuu, on kyse vain syklisestä liikkeeestä.

Naisen ja miehen ero, eikö se ole siinä, että
nainen haluaa keskustella miten asioiden tulisi olla ja
mies, miten asiat saadaan tehtyä? :mrgreen:
- Vive memor leti -
Jouki
 
Viestit: 39
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 10:28

Re: Shakti Energia; Yin

ViestiKirjoittaja Jared » 17 Elo 2010, 20:25

Jos nainen ei puhu samaa kieltä? Sitten on jäljellä vain intuitiivinen muoto. SE puhuu enemmän kuin logiikka (ego) Vetovoima ei sanoja kaipaa. Voin pestä hampaita ja kävellä ympäriinsä, ja olla sanomatta mitään, ja jo siinä vaiheessa syntyy vetovoimaa paikalla olevaan vastakkaisen sukupuolen edustajan ja minun välille. Näin on käynyt. niin sanotut "iskurepliikit" on täyttä huuhaata :lol:

Naiset ovat perillä Energiasta, ja lukevat miehistä lukemattomia asioita sekunnin murto-osassa.
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Shakti Energia; Yin

ViestiKirjoittaja Jouki » 17 Elo 2010, 20:34

No, tutkittu juttu on, että viestinnästä 95% on sanatonta ja
toisaalta viestintä epäonnistuu aina paitsi vahingossa. :P
- Vive memor leti -
Jouki
 
Viestit: 39
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 10:28

Seuraava

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron