Kun kivi hajoaa

Tänne voi kirjoitella kaikkea Taivaallisista ja Maallisista energioista

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kun kivi hajoaa

ViestiKirjoittaja ilo » 14 Elo 2010, 11:37

Mitä ajattelet, kun tärkeä kivesi tippuu ja hajoaa kappaleiksi? Tai vaikka siis lohkeaisi vain piei pala?

Olen pohtinut tätä, koska pari vuotta sitten saamani TÄRKEÄ iso ruusukvartsikimpale kerran tippui ja siitä irtosi 3 pientä palaa ja mietin, onko kiven voima hävinnyt tai energia muuttunut tai yrittääkö kivi kertoa minulle jotain? No, olen kyllä sitä käyttänyt ja kaikki on ennallaan kiven energian suhteenkin... se tutui silti merkitykselliseltä, ei sattumalta.

Nyt LEMPIkiveni tässä hetkessä (pieni sininen apatiitti) tippui ja halkesi ja minäkin olin ihan "rikki". Mietin, harmittiko vain kauniin muodon hajoaminen...käytänkö kiveä vielä? Varmasti käytän, mutta mietin kuitenkin...

Mietittekö te ja onko kokemuksia siitä, kun kivi hajoaa?

Lämpimin terveisin Nina
ilo
 
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Elo 2010, 10:40

Re: Kun kivi hajoaa

ViestiKirjoittaja sara » 14 Elo 2010, 18:06

Minun tietoni on (samoin kuin kivikauppani myyjän) että silloin kun kivi hajoaa (erityisesti itsekseen), niin yhteinen aikanne on ohi. Voit haudata sen maahan ajatellen että se jatkaa siellä jonkin toisen tarkoituksen toteuttamista ja kiittää sitä kanssasi kuljetusta ajasta. Itse koin aikanaan jonkinlaista kiinnittymistä joihinkin kiviin joita minulla oli ja välilllä koin vähän outojakin hajoamisia. Päätelmäni oli että on päästettävä irti. Se kun on noita isoja oppiläksyjä elämässä...
Pitää muistaa että kivet ovat elollisia olentoja, kristaloituneita henkiä, joten niitä on syytä myös kohdella yhtä suurella kunnioituksella, kuin muitakin elollisia.

Mutta korostan että tämä on vain yhden (kahden) ihmisen mielipide... hu<g big>3luv
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Kun kivi hajoaa

ViestiKirjoittaja maikkula » 15 Elo 2010, 07:33

Olen jostain lukenut, että ruusukvartsi voi hajota ihan itsekseen sitten, jos se on palvellut "enemmän kuin on jaksanut". Jos kivestä irtoaa siruja kun se tippuu maahan, niin se on mielestäni eri asia. Viesti voisi olla vaikka se, että joku lähelläsi tarvitsee tuollaista rakkaudellista energiaa. Se tarvitsija voi olla vaikka kukka. Voihan ne kiven sirut laittaa vaikka kukkaruukkuun tukemaan sen kasvua.
No tällaista tuli vaan mieleeni.
Jos iso peruskivi on käyttökelpoinen, käyttäisin sitä kyllä, jos tarvetta on.

Maikku
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Kun kivi hajoaa

ViestiKirjoittaja ilo » 15 Elo 2010, 09:23

Kiitos Maikkula ja Sara!

Molemmat toitte esiin asioita, joita kaipasinkin, eli uusia tietoja, näkökulmia, mielipiteitä jne. ja nämä hyödyttävät minua suuresti! =)

KIIIITOS!!!!!!!!! >33>> >33>> >33>>

Nina
ilo
 
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Elo 2010, 10:40


Paluu Enkelit ja kivet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron