Kiinnostunut Reikistä, kuinka edetä?

Tänne voit kirjoittaa kokemuksiasi Reiki energiasta sekä esittää siihen liittyviä kysymyksiä

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kiinnostunut Reikistä, kuinka edetä?

ViestiKirjoittaja valokaari » 08 Elo 2010, 18:28

Aloitin tutustumisen Reikiin netin ja mm. tämän sivun kautta. Seuraavaksi lainasin kirjastosta kirjan "Dai Komio, Reikin Sydän" ja kiinnostuin entistä enemmän. Nyt kysyisinkin, että kuinka minun kannattaisi syventää tietouttani Reikistä?
valokaari
 
Viestit: 6
Liittynyt: 24 Heinä 2010, 16:41

Re: Kiinnostunut Reikistä, kuinka edetä?

ViestiKirjoittaja Jan » 08 Elo 2010, 19:01

Kannattaa tutkia ilmoituksia kursseista ja valita itselle sopiva sellainen.
Ilmoitusalueemme on yksi tiedon lähteistä. Tutkit siis vain tarjonnan
ja valitset itsellesi sopivimman. :)
Avatar
Jan
Ylläpitäjä
 
Viestit: 238
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 12:47
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Kiinnostunut Reikistä, kuinka edetä?

ViestiKirjoittaja Iloa » 11 Elo 2010, 22:04

Tampereella olen joskus käynyt sellaisessa reiki-infotilaisuudessa, missä master on esitellyt mitä reiki on ja millaisia kursseja hänen tarjontaansa kuului. Yleisöstä halukkaat saivat myös kokeilla reikiä ja kertoa tuntemuksistaan muulle yleisölle. Varmaan samanlaisia infoja järjestetään muillakin paikkakunnilla. Ja varmaan voisit osallistua sellaiseen maksuttomaan reiki-iltaan, mitä jotkin reikiyhdistykset (esim. Mikao Usuin Reiki ry) järjestävät, juttelemaan reikistä ja saamaan hoitoja.
Iloa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 12 Heinä 2010, 10:04

Re: Kiinnostunut Reikistä, kuinka edetä?

ViestiKirjoittaja valokaari » 12 Elo 2010, 12:16

Kiitos vastauksista,

olen hieman kartoittanut ja tarjontaa tuntuisi olevan kansalaisopistosta(?) aina ulkomaisiin guruihin(?). Uskoisin, että jokin tulee minut johdattamaan oikeaan osoitteeseen, jos niin on tarkoitettu. :)
valokaari
 
Viestit: 6
Liittynyt: 24 Heinä 2010, 16:41

Re: Kiinnostunut Reikistä, kuinka edetä?

ViestiKirjoittaja mölli » 14 Elo 2010, 22:27

valokaari kirjoitti:Kiitos vastauksista,

olen hieman kartoittanut ja tarjontaa tuntuisi olevan kansalaisopistosta(?) aina ulkomaisiin guruihin(?). Uskoisin, että jokin tulee minut johdattamaan oikeaan osoitteeseen, jos niin on tarkoitettu. :)


Näin usein käy, että sinut johdatetaan oikeaan suuntaan. :D

Ainahan voit pyytää johdatusta Reikiltä.

Reikihän on jo opastanut sinua, alkuun.

Hiljennyt vain hetkeksi ja pyydät johdatusta ja opastusta Reikin tiellä. :D

Jossain vaiheessa kannattaa pohtia mitä haluat Reikiltä, samalla voit myös jatkaa Reikiin tutustumista kirjojen ja eri Reikisivujen välityksellä.

Myös Reiki hoidossa käyntiä kannattaa harkita, jos et ole vielä käynyt.

Hoidon ohella tutustut luonnollisesti myös itse Reikiin energiana.

Jos lähialueellasi on Reiki- iltoja, myös aloittelijoille, niin niihinkin kannattaa tutustua, jos mahdollista.

Reikikursseillahan annat itsellesi luvan kulkea Reikin polkuja minne ne ikinä johdattavatkin.

Olet kuitenkin kokoajan Reikin hyvissä käsissä, vaikkei sitä aina muista tai ymmärräkään.

Halutessasi voit antaa Reikin tulla elämäntavaksesi tai vain silloin tällöin kulkea tietoisesti Reikin matkassa.

Kaikkihan jokatapauksessa kuljemme jossain määrin Reikin matkassa, koska Reiki on elämää ylläpitävä energia.

Kaikki vain eivät kulje Reikin tietä kovinkaan tietoisesti.

Iloa ja Hyvää onnea Reiki tielläsi !

:D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17


Paluu Kokemuksia ja kysymyksiä Reikistä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron