Intuitiivinen luonnon inspiroima chakrojen itsehoito

Lisää joukkoon hyväksi kokemasi harjoitukset

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Intuitiivinen luonnon inspiroima chakrojen itsehoito

ViestiKirjoittaja cinnabea » 05 Elo 2010, 20:27

Ajattelin jakaa tänne sellaisen hoidon jota olen joskus tehnyt huvikseni. Siis itsehoidossa kun olen käynyt läpi päächakrat niin olen liittänyt niihin erilaisia luonnosta nousseita mielikuvia. Periaatteena tietysti käyttää sellaisia itselle rakkaita tai muuten vain tilanteeseen tai kyseiseen chakraan väreiltä tai muilta ominaisuuksilta sopivia elementtejä. Ja samalla voi hoitaa luontoa tai ainakin lähettää sille rakastavia virtauksia.

Esimerkiksi vaikkapa:

kruunuchakra - lumikiteet
otsachakra - tähtitaivas
kurkkuchakra - sateet
sydänchakra - metsät
solar plexus - viljapellot
sakraali - mehiläiset
juurichakra - kallio ja kivet

Noihin voi vaikkapa liittää elementaalien hoitoa halutessaan. Kyse on kuitenkin improvisoinnista, eli antaa mielikuvien nousta vapaasti ja ilman paineita oikeaoppisuudesta. Voihan sitä vaikka valita erilaisen kukkasen jokaiselle chakralle :) . Hoidosta tulee aika virkistävä tällaisten mielikuvien avulla.
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: Intuitiivinen luonnon inspiroima chakrojen itsehoito

ViestiKirjoittaja Pallaskissa » 06 Elo 2010, 08:58

KKK tästä! hu<g
Avatar
Pallaskissa
 
Viestit: 136
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 12:34

Re: Intuitiivinen luonnon inspiroima chakrojen itsehoito

ViestiKirjoittaja Minna » 08 Elo 2010, 14:55

KKK :mrgreen:
Mielestä ei pääse ulos mielellään.
Minna
 
Viestit: 246
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 17:35

Re: Intuitiivinen luonnon inspiroima chakrojen itsehoito

ViestiKirjoittaja Jared » 23 Elo 2010, 15:19

Chakrat,

Fraktaali Luontoa. Kaikkien Galaksien keskipisteessä on Musta Aukko, samoin Ckakrojen, ja Atomien keskipisteessä on Musta Aukko, Mustat Aukot saavat Energian pyörimään Chakrojen ympärillä. Itse asiassa se ei ole aivan keskipisteessä, vaan niin sanotussa Hengen Säteilypisteessä, (Spirit Emanation Point) siinä, missä Kultainen Leikkaus spiraalissa jatkuu loputtomasti fraktaaliaan pienemmäksi. Jännä on Luonto!

SydänChakralla on mielenkiintoinen tehtävä... EnergiaVirta on niin kova, että fyysinen Sydän on hieman kallellaan ja vasemmalla.

http://www.youtube.com/watch?v=CMQipX-hIDs
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu


Paluu Meditointi ja henkiset harjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron