Eric Pearlin Reconnection ja muut uudet hoidot

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Eric Pearlin Reconnection ja muut uudet hoidot

ViestiKirjoittaja skye » 05 Heinä 2010, 10:48

Onkos kellään kokemuksia ko. hoidosta? Tämä on taas näitä uusia, joihin netissä seikkaillessani törmäsin. Hintatietojakin vilkaisin ja aika hurjalta vaikuttaa... Ihmeparantumisiakin on näköjään luvattu, joten kiinnostaisi tietää, mitenkähän paikkansapitäviä nämä väitteet mahtaa olla? :? Mie olen tällaisten uusien juttujen suhteen vähän skeptinen, vallankin jos kyseessä on jokin esimerkiksi tämän Reconnectionin kaltainen hoitomuoto ja jos siihen sitten yhdistyy hirvittävä hinta (mikä miun mielestä vaikuttaa rahastukselta...). Ja herätelläkseni laajempaa keskustelua, millaisten suodattimien läpi muut katsovat näitä uusia hoitoja (tai ylipäänsä näitä kaikenlaisia hoitoja joita on liikkeellä), itse ajattelen ehkä lähinnä siten, että jos siitä tulee heti alkuun jotenkin huonot fiilikset, niin ehkä juuri se ei sitten toimi mulle. Selitinpä huonosti, mutta yritin kuitenkin :) Mietin myöskin sitä, että jos hoito toimii yhdelle ihmiselle, niin eikös se silloin täytä tarkoituksensa? Mutta sitten taas toisaalta, riittääkö se, että hoito toimii yhdelle, siihen että sitä voi alkaa harjoittaa ja ottaa siitä sitten rahaakin? Vai pitäisikö olla laajempi otos... Jossain taisi olla tuosta moraalisesta ohjeistuksesta, mutta en muista missä... Sama pää kesät talvet... Tällaisia pohdiskelin tänään :oops:
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye
 
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 09:11

Re: Eric Pearlin Reconnection ja muut uudet hoidot

ViestiKirjoittaja baya » 05 Heinä 2010, 13:07

Kokemusta hoidosta ei ole, itsekin törmäsin kyseiseen hoitoon netissä tänään, muutaman jutun lueskelin, kirja voisi olla mukava lukea, ei vain näyttänyt
paikallisesta kirjastosta sitä löytyvän. Hoito niillä sivuilla mitä minä löysin näytti suurinpiirein samanhintaiselta kuin esim. reiki mutta sitten tuo
Reconnection Sessio vaikutti aika kalliilta, tosin sitähän oli perusteltu 333-numeron värähtelyllä.
baya
 
Viestit: 25
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 14:30

Re: Eric Pearlin Reconnection ja muut uudet hoidot

ViestiKirjoittaja sara » 06 Heinä 2010, 18:37

Mulla on tuo kirja ja olen sen lukenutkin, mutta itse en kauheasti innostunut. Ehkä myös siksi että erityisesti lopussa se on kovin yksityiskohtainen ja lähinnä hoitajille tarkoitettu, itse kun en pahemmin hoida. Vanhalla foorumilla on juttua enemmän ja muistaakseni puhuttiin että reconnection-energia on tosi voimakasta (hoidossa kädet ja jalat sätkii miten sattuu jne.).

big>3luv
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Eric Pearlin Reconnection ja muut uudet hoidot

ViestiKirjoittaja Solara » 06 Heinä 2010, 19:35

Sain kirjan joululahjaksi. Minulle se oli valtavan upea kokemus, kun luin kirjan. Aloitin heti joulunpyhien jälkeen, menin makuulle lukemaan ja luin muutaman tunnin ja koko ajan sain myös hoitoa, kirjasta "virtasi" valtavasti ihanaa energiaa, chakrat alkoi pyörimään, eniten kuitenkin sydänchakra oikein laajalti, aivan ihana kokemus, mikään muu kirja ei ole noin upea lukukokemus ollut! Tunsin että sain siitä vihkimyksen siihen ihanaan energiaan, ainakin se toimii minulla, kun pyydän sitä energiaa ,sanon vain kolmasti ja aina saan hoitoa big>3luv <333 big>3luv >>33>> >>33>> >>33>> :D
Solara
 
Viestit: 536
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 20:19

Re: Eric Pearlin Reconnection ja muut uudet hoidot

ViestiKirjoittaja sara » 06 Heinä 2010, 19:59

Tässä loistoesimerkki kuinka me ihmiset koemme asioita eri tavalla. Täytyy varmaan paneutua kirjaan uudemman kerran, jos vaikka saisin edes väläyksen Solaran kokemista reconnection-energioista...!!! <333
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Eric Pearlin Reconnection ja muut uudet hoidot

ViestiKirjoittaja maikkula » 07 Heinä 2010, 07:13

Luin Eric Pearlista ensimmäisen kerran viime marraskuussa, joskus kuun puolenvälin paikkeilla, sieltä vanhalta foorumilta. Samantien tilasin nettimyynnistä kirjan. Muistan että oli sunnuntaipäivä. Jo maanantaina varasin ajan ensimmäiseen hoitoon. Se oli hyvin rentouttava, ei mitään sellaista, mitä en olisi kestänyt, minä vaan maata möllötin hoitopöydällä ja tunsin leijuvaa keveyttä kehossani. Kirjakin tuli ja ennätin lukaista sen ennen kuin menin sessioon vajaa kaksi viikkoa siitä, kun olin saanut tiedon, että tällaista hoitoa on olemassa. Kirja ei ole kauheasti herättänyt minussa tuntemuksia, siinä oli paljon samaa kuin muissakin energiahoito kirjoissa. Paitsi se kivi, moldaviitti, se minua vaivaa ja sitä pitää päästä kokeilemaan. Mutta sessio. Siinä koin samantapaisia mielikuvia, mistä kirjassakin kirjotettiin. Ei mitään järisyttävää siinäkään. Mutta sen jälkeen oloni on muuttunut sekä henkisesti että fyysisesti rennommaksi. Olen joutunut töissä esiintyessäni ottamaan beetasalpaajia jännittämiseen, vaan en nyt. Joudin ihan äsken sukulaisteni luona vieraillessani heidän kanssaan nokkapokkaan vaan ulkoisesti säilytin tyyneyteni, vaikka sisällä kuohuukin. Kuitenkin odotan, että tämä rentous voi edelleen helpottaa oloani monitasoisesti. Tämä on minusta ihan ihme, sillä olen jännittänyt enemmän tai vähemmän lukioikäisestä saakka. Sessio maksoi itsensä.
Ja tämän myötä tuli kiinnostusta lisää energiohin ja energiahoitoihin.
Olin menossa seminaariinkin, joka alustavien tietojen mukaan piti järjestää tänä kesänä Helsingissä, Pearl kuitenkin perui tulonsa.
En käytä reconnection energiaa tietoisesti itseni hoitamiseen. Olen ajatellut, että se nyt sitten hoitaa minua kun se on minussa. Toisiahan ei saa hoitaa, ennen kuin on seminaari käyty.
Silloin kun nopeasti tutustuin tähän energiaan ja kävin session, olin varma, että tämä on se, mikä on just mulle tarkoitettu. Mutta niin se kuitenkin taitaa olla, että yhdelle sopii yksi ja toiselle toinen. Tämä energia hoisi minua edellä mainitulla tavalla. Mutta kaikkeen ja kaikille se ei lie sopiva hoitomuto tai ei tuota tuloksia.
Netistä löytyy tietoa siihen, minkälaisiin asioihin energia on auttanut.

rennosti Maikku
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Eric Pearlin Reconnection ja muut uudet hoidot

ViestiKirjoittaja Solara » 07 Heinä 2010, 10:41

Unohdin mainita, että heti kun aloin kirjaa lukemaan, niin jalkani tuntuivat painavilta ja kuumilta ja tunsin kun niitä hoidettiin ja heti alkoi myös silmien kautta valo ryöppyämään ja chakrat pyörimään ja tätä jatkui muutaman tunnin, niin kauan kuin luin. Sama juttu alkaa, kun pyydän tätä hoitoa itselleni, en ole mitään seminaareja käynyt, tämä vaan toimii minulla näinkin. big>3luv <333 big>3luv
Solara
 
Viestit: 536
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 20:19

Re: Eric Pearlin Reconnection ja muut uudet hoidot

ViestiKirjoittaja sara » 07 Heinä 2010, 11:03

Nyt kun Solara kerroit tuon viimeisen, muistan että ystäväni oli lukenut kirjan ja tuntenut voimallista energiaa sitä lukiessaan, sitten oli kokeillut hoitaa miestään ja tämä oli ainakin kai rentoutunut (?) ennennäkemättömällä tavalla, hänen silmänsä olivat vipattaneet luomien alla hurjasti ja jotain muitakin fyysisiä, suoria vaikutuksia oli ystäväni (skeptikko-) miehessään hoidon aikana nähnyt. Onko tosiaan niin ettei reconnection-energialla saa hoitaa muita kurssia käymättä? En muista sellaista kohtaa kirjasta...

<333
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Eric Pearlin Reconnection ja muut uudet hoidot

ViestiKirjoittaja Pallaskissa » 07 Heinä 2010, 11:51

Täytyy sanoa, että kun noin vuosi sitten sain tätä hoitoa, se todella "jytisi". En varmaan koskaan ole saanut niin voimakkaasti kentässä erilaisina tuntemuksina tuntuvaa energiahoitoa, vaikka yhtä voimakkaita tai voimakkaampiakin energioita olen kokenut. Tämä kuitenkin "venytti ja vanutti" kenttää sillä tavoin, että olin aivan varma että putoan hoitopöydältä :lol: Ja kyky välittää tätä samaa taajuutta siirtyi. Luin myöhemmin myös kirjan, se oli ihan ok muttei säväyttänyt niin paljoa kuin itse hoito.

Myöhemmin olen kuullut ko hoidosta niin "hyvää" kuin "pahaakin". Joissakin se on käynnistänyt voimakkaita muutosprosesseja, joilla on ollut isoja seurauksia arkielämään. Energiana se tuntuu melko "viileältä" ja jotenkin persoonattomalta, mutta kipujen ja vammojen hoidossa tuntuu olevan tehokas.

sara, tuo hoitomuoto on rekisteröity, eli "Reconnection-hoitona" et sitä voi antaa ilman asianmukaisia kurssituksia, mutta kyllä se virtaa ilmankin. Yllättävän helppo energia ottaa käyttöön, niin tuntuva se on...
Avatar
Pallaskissa
 
Viestit: 136
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 12:34

Re: Eric Pearlin Reconnection ja muut uudet hoidot

ViestiKirjoittaja Iloa » 14 Heinä 2010, 07:56

Luin myös Eric Pearlin the reconnection kirjan. Muutamilla nettisivuilla sitä oli hehkutettu, että sen lukee ihan samalta istumalta. Ei ihan. Luin sitä aikankin pari viikkoa. Se oli hyvin oppikirjamainen. Kirja vastasi kuitenkin melko hyvin kysymyksiini. Kuten miten niin uutta energiavärähtelyä? Mikä rooli mustalaisella oli? Ilmestyikö muita "oppaita" hoidettaville kuin papukaija ja valkotakkinen?

Luin lisäksi, että yliopistoissa on tehty tutkimuksia siitä miten värähtelytaso muuttuu seminaaritiloissa. Aika vakuuttavaa, että sellainen on mitattavissa. Reconnection-kirjassa ehkä hienoin asia kuitenkin oli, että tulee aika kun kyky välittää tätä uutta energiaa siirtyy henkilöstä toiseen ilman seminaareja esim. lentokoneessa, kaupan kassajonossa jne. (eikä maksa mitään).

Kokeilin kirjan tekniikoita tuntea värähtelyä, mutta tunsin aika samalla tapaa kuin reikissäkin. Puolisoon koitin hoitoa myös ja sätkintä alkoi. Siis ihan erilaisia reaktioita kuin reikissä.

Reikiä ehkä hiukan vähäteltiin kirjassa. Teki mieli ruveta puolustuskannalle, mutta kirjassa selitettiin, että reiki on osa aakkosia, jotka reconnectionissa opitaan kaikki kerralla. En tiedä sitten... Mikä oikeastaan on ihmisen parhaaksi?
Iloa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 12 Heinä 2010, 10:04

Seuraava

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron