Mitä kirjaa luet nyt?

Täällä voit ilmoitella tapahtumista, kivoista linkeistä, Reiki-illoista yms.

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja hopeadelfiini » 17 Kesä 2010, 09:57

Brian Greene: Kätketyt ulottuvuudet

Kertoo todella selkeästi mm. Einsteinin suhteellisuusteorioista ja kvanttimekaniikasta sekä niitä yhdistävästä supersäieteoriasta, todella mielenkiintoinen! big>3luv Ja ei todellakaan tarvitse olla mikään fyysikko tuota lukeakseen, koska kirjoittaja osaa todella selkeästi kertoa nuo asiat ja käyttää hyviä esimerkkejä :D

"Hänellä on harvinainen kyky selittää hienostuneimmatkin kehitelmät niin, että lukija vähintäänkin uskoo ymmärtävänsä, mistä on kysymys"

Suosittelen! Voi avartaa maailmannäkemystä >33>>
Avatar
hopeadelfiini
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:36

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Arwen » 17 Kesä 2010, 10:23

Anutuija kirjoitti:Mulla on menossa useampi kirja yhtäaikaa. Ylläri pylläri mulla on menossa yhtenä kirjana juuri Cesar Millanin koirakuiskaaja ja sitten hänen toinen kirjansa Laumanjohtaja. Nämä ovat kyllä henkisiä kirjoja omalla tyylillään. Kun osaa noi opit sitten soveltaa tähän arkielämään, niin se on sitten siinä vain mielikuvitus rajana.

Tuota koirakuiskaaja sarjaa joskus olen katsonu ja on se mies kyllä taitava.Juuri suosittelin ystävälle tuota hänen kirjaansakin sen ohjelman perusteella.Heillä aika vallaton koirakin on.
Love is a bird, she needs to fly
Let all the hurt inside of you die
You´re frozen when your heart´s not open
Avatar
Arwen
 
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 23:07

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Deneb » 17 Kesä 2010, 11:32

Sain Paolo Coelhon Alkemistin luettua eilen. Ystäväni kuoli hiljattain, ja ennen kuolemaansa hän sanoi minulle, että selviäisi hän mielensä järkkymisestä tai ei, niin minun pitäisi Alkemisti lukea, koska siinä on kaikki, mitä hän ei koskaan osannut minulle sanoa, mutta mitä hän sisällään tunsi. Vaikka hän ei sitä näillä sanoilla sanonut, eikä kertonut, hänen oli aina vaikea ilmaista syvimpiä tuntemuksiaan, niin kirjan luettuani ymmärsin, miten paljon hän tunsi. Ei ole koskaan hyvä yhdistelmä olla samalla niin sulkeutunut ja varautunut, ja yritin aina lievittää hänen pelkoaan olemalla läsnä, mutta ratkaisun avaimet olivat hänessä itsessään. Olen surullinen, että hän halusi lähteä niin aikaisin, koska olisi voinut kokea niin paljon, mutta toisaalta ymmärsin, mikä tahansa päivä on hyvä kuolla silloin kun on löytänyt elämäntiensä. Hassua oli huomata, että ystäväni on tullut luokseni osana ihmisiä ja luontoa jo paljon ennen kuin luin sen kirjasta.
Don't let people pull you into their storm, pull them into your peace.
Avatar
Deneb
 
Viestit: 10
Liittynyt: 14 Kesä 2010, 13:13
Paikkakunta: Tampere, Planet Earth

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Hanna » 19 Kesä 2010, 05:19

Täälläkin menossa Diana Cooper 2012 ja sen jälkeen :)

Ps. Anutuijan mainitsema Cesar Millan on yksi suosikeistani >>33>>
Ainoastaan sydämellään näkee hyvin.
-Antoine de Saint-Exupery, Pikku Prinssi-
Avatar
Hanna
Moderaattori
 
Viestit: 32
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 05:09

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Chevy » 23 Kesä 2010, 08:47

Helen J. Haberly: Hawayo Takata' s Story.

Huomaan, että se, mitä olen aikaisemmin kuullut rouva Takatasta, on ollut vain pintaa...
kirja on pieni, mutta ajatuksia herättävä.
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Anutuija » 23 Kesä 2010, 15:14

Heh! Taas on uusi kirja työn alla. Nyt luen Maria Zavoun kirjaa Jumalallinen matka - matka viidenteen ulottuvuuteen.
Vastaavia asioita olen mennä vuosina lukenut, mutta tässä kirjassa on jotakin uutta. Asiat aukevat myös toisella lailla.

Pidin pitkän tauon lukemisessa, joten nyt kirjat taas maistuvat.

Halein Anutuija :D
Anutuija
 

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Arwen » 23 Kesä 2010, 16:39

Tämä ketju on kyllä ihana!Saa hyviä vinkkejä hyvistä kirjoista! big>3luv

Itsellä vielä kesken se Keskusteluja Jumalan kanssa.Voi vitsit että mä tykkään siitä.Vaikka monta asiaa olen samaa mieltä siinä olevien asioiden kanssa jo, niin sieltä on noussi ihan paljon uusia ajatusmuotoja joita en ole siltä kantilta ajatellutkaan ajatellut.
Love is a bird, she needs to fly
Let all the hurt inside of you die
You´re frozen when your heart´s not open
Avatar
Arwen
 
Viestit: 125
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 23:07

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Norna » 23 Kesä 2010, 18:52

Elaine Morganin "Evoluution arvet", mielenkiintoinen teoria ihmisen alkuperästä :)
Norna
Moderaattori
 
Viestit: 45
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 11:12

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Hanna » 24 Kesä 2010, 07:43

Veronika van Duin Kodin hoitamisesta

Elämänvoimien ylläpitäminen ja vahvistaminen arkielämässä.

Kodin hoitamisen henkisen merkityksen ymmärtävän ihmisen tehtävänä on tulla moderniksi alkemistiksi, joka muuntaa arkielämän jalostamattoman metallin elinvoimaisuuden kullaksi ja elämäniloksi. :)
Ainoastaan sydämellään näkee hyvin.
-Antoine de Saint-Exupery, Pikku Prinssi-
Avatar
Hanna
Moderaattori
 
Viestit: 32
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 05:09

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Vaeltaja » 24 Kesä 2010, 09:25

Luen tällä hetkellä Diana Cooperin Atlantis - Opas muinaiseen viisauteen -kirjaa.
Viimeksi muokannut Vaeltaja päivämäärä 25 Kesä 2010, 21:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Vaeltaja ..
Avatar
Vaeltaja
 
Viestit: 58
Liittynyt: 22 Kesä 2010, 17:21

EdellinenSeuraava

Paluu Linkkejä, kirja- ja menovinkkejä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron