Kiitollisuuden aiheita

Ajatuksia, kokemuksia ja ideoita valon kantajille

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Kiitollisuuden aiheita

ViestiKirjoittaja maikkula » 03 Elo 2014, 07:39

Kiitos taas kerran niin ihanasta kesälomastani,
kaikista tapaamistani ihmisistä ja erityisesti siitä, että tapasin Hänet.
Kiitos levosta, jota sain kerrankin lähes riittävästi.
Kiitos kiitos kiitos...

:D :D
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Kiitollisuuden aiheita

ViestiKirjoittaja Chevy » 05 Syys 2014, 08:27

Kiitos uudesta tuttavuudesta: energiahoitopiiristä, johon saan osallistua joka toinen viikko.
Kiitos kaikista henkisistä mahdollisuuksista, joita on tarjolla, jahka saan aikaiseksi tutkia asioita.
KKK!
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kiitollisuuden aiheita

ViestiKirjoittaja maikkula » 07 Marras 2014, 16:27

Luin Kotivinkistä Roope Lipastin pakinaa ja hän kirjoitti lauseen, jonka aion kirjata omaan päikkäriini muistutukseksi ilosta.
Roopen mukaan "Uskolla, luottamuksella ja keijupölyllä pääsee pitkälle". :D :D

Iloa toivottaa Maikku
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Kiitollisuuden aiheita

ViestiKirjoittaja Chevy » 13 Marras 2014, 09:10

Olen kiitollinen monestakin asiasta päivittäin.
Viime yönä herätessäni kesken unien tuli kuitenkin mieleen, että olen nyt reilun puolen vuoden sisällä ollut kaksi kertaa tilanteessa, missä olisi saattanut kuolla sähköiskuun. Molemmat tapaukset kotona - joka on tilastojen mukaan vaarallisin paikka - ja molempien asuntojen edellisten asukkaiden/remontoijien päähänpistojen vuoksi.
Tarkoitus oli kuitenkin, että voin jatkaa vielä elämääni täällä maan päällä. Paljon lienee siis vielä tekemättä, joten ryhdyn tehostamaan ajankäyttöäni hyvien asioiden saralla.
KKK!
rakkaudella,
Chevy
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Kiitollisuuden aiheita

ViestiKirjoittaja maikkula » 14 Touko 2015, 16:57

Olen kiitollinen Kaitselmukselle, joka antaa minulla mikä on tarpeen ja jopa pakottaa minut ymmärtämään mikä minulle on parasta.
Olen kova puurtamaaan työtäni, velvollisuudentuntoinen ja sitten väsähdän ja saan pienen flunssan jotta ymmärrän jäädä lepäämään. Olen ymmärtänyt asian mutta napissut kuitenkin että pitääkö tulla kipeäksi, niin epäreilua sekin kun yritän kovasti...
Keskiviikkona fundeerasin, että pitää varmaan tulla helatorstaina töihin, että saan työtilanteeni siedettäväksi niin kuinkas kävi. Kun suljin työpaikkani oven aika myöhään keskiviikko iltana tajusin samantien, että avaimet jäi sisään. Se sitten siitä. Lomapäivä tuli pidettyä ja tarpeeseen, niin on nukuttanut.
Tästä en napise vaan olen kiitollinen.

:D :D
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Kiitollisuuden aiheita

ViestiKirjoittaja Chevy » 19 Elo 2015, 00:14

Olen jälleen kiitollinen ihanasta kesästä, hyvistä ystävistä - ja rakastetustani, joka on edelleenkin yli kaiken. Kukapa olisi vuosia sitten uskonut, että kaltaiseni jäykkäniskainen jääräpää tapaa vastapuolensa, jonka edessä joutuu vallan polvilleen ja nöyrtymään toisen hienon persoonallisuuden loistavuuden tunnistaessaan - nöyrtymään, mutta ei nöyristelemään.
Niinpä niin, leijonat ja seeprat... :mrgreen:

Kiitos hienosta asuinalueesta, jolla on puita, pensaita, viheraluetta, istutuksia kukkivine kasveineen, niittymäistä nurmea - alue, jolla kukat tuoksuvat kautta kesän.
KKK! KKK! KKK!
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Edellinen

Paluu Iloa ja valoa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron