Kivi energiaa

Tänne voi kirjoitella kaikkea Taivaallisista ja Maallisista energioista

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kivi energiaa

ViestiKirjoittaja Irde82 » 11 Huhti 2014, 17:01

Kolmatta päivää on Heliotrooppikivi kaulalla roikkumassa ja heti käytön yhteydessä alkoikin keho oireilla...
varsinkin kurkku! Se on välillä kipeä ja koko ajan tuntuu kuin olisi pala kurkussa, tunne häviää yön aikana kun
koru on poissa kaulalta ;) Muutenkin kurkku on oireillut paljon Reiki 1 jälkeen... olen tuntenut että kovasti sitä puhdistetaan :)
nuorena kärsin usein nielutulehduksista jne. mutta ne hävisivät kun nielurisat leikkattiin.

Ihana kivi, joka tapauksessa <333 Onko muilla kokemuksia?
Se on vapaa, joka elää niin kuin on itse valinnut
Irde82
 
Viestit: 17
Liittynyt: 18 Joulu 2013, 09:40

Re: Kivi energiaa

ViestiKirjoittaja maikkula » 18 Huhti 2014, 20:29

Tuosta kivestä minulla ei ole kokemusta. Kurkun alueen oireilusta kyllä. Käytän Tiikerinsilmä-kaulanauhaa joskus oloa helpottamaan. Juuri selailin kivikirjaani ja mietin, että mitähän kokeilisi. Kun sain ensimmäisen reikiaktivointini aika tasan 11 vuotta sitten, tutustuin jo alkuvaihessa ihmisiin, jotka puhuivat enkeleistä ja kivistä ja minä ajattelin, että ikinä minusta ei noin hurahtanutta tule. Menikin useita vuosia ennen kuin enkelit tulivat niin lähelle, että tajusin heidät. Sen jälkeen hoitavat kivet tuliva elämääni ihan itsestään selvänä juttuna. Katselin kivikirjastani äsken, mikä kivi auttaisi lähestymään enkeleitä. :)
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Kivi energiaa

ViestiKirjoittaja Rose » 21 Huhti 2014, 12:23

Pakko kommentoida, on niin samantapaisia tuntemuksia :D

Minä myös pidin kivijuttuja aivan hurahtaneena aluksi. Mutta nyt sitten joka aamu etsin aika laajasta kivikokoelmasta oikean kiven juuri tälle päivälle :mrgreen: Enkelit ovat myös tulleet ihaniksi kumppaneiksi elämän polulle.

Kurkku oireilee paljon. Vaihtelen kaulakoruja, iso turkoosisydän on auttanut todella paljon. Sinisiä kiviä käytän paljon, mutta myös ruusukvartsia välillä.
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Kivi energiaa

ViestiKirjoittaja maikkula » 21 Huhti 2014, 13:21

Kiitos kommentistasi Rose.
Kun kirjoitin omaa tekstiäni ajattelin, että mitähän ajatuksia kirjotukseni herättää foorumin ihmisissä.

Olen pyöritellyt ajatusta turkoosista mielessäni, mutta en omista vielä sellaista.
Väri on meikäläiselle vähän outo, mutta käyhän se hyvin tummien vaatteitteni kanssa.
Ruusukvarsti on ihana. Mun poikakin, nyt jo kotoa muuttanut, tykkäsi siitä.
Taisi ottaa mukaansa oman kivimurikkansa.

En ehkä lähde havittelemaan niin korkevärähteisiä energioita mitä enkelimaassa on. Ehkä on parempi pysyä "jalat maassa energioissa", edelleen. Enkelit osaa lähestyä silloin kun osaan suhtautua oikein.

:)
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Kivi energiaa

ViestiKirjoittaja Rose » 21 Huhti 2014, 14:49

Hei, Maikkula <3

Minun elämääni enkelit ovat putkahtaneet kuin itsestään. Minulle Valo ja enkelit merkitsevät usein samaa asiaa, välillä koen enkelin siivelliseksi hahmoksi, mutta välillä ikään kuin valopalloksi. Se on ihanaa enkelienergiaa, joka tuntuu ottavan pyytäjälleen sopivan hahmon. Olenpa muutaman kerran törmännyt enkeleihin, joilla on ihmishahmo. Minusta enkelienergia on jotenkin maanläheistä, luontevaa.

Kun autistipoika asui kotona, olin välillä todella väsynyt ja neuvoton. Silloin pyysin enkelit avuksi. Ja kyllä he tulivat heti helpottamaan oloa ja myöhemmin käytännön asiat järjestyivät helposti.

Nykyisin koen, että enkelit ovat koko ajan lähellä ja valmiina auttamaan. Avunpyyntö silloin aikanaan on ikään kuin aktivoinut tämän yhteyden. Aivan käytännön asioissa pyydän heidän apuaan. Ja Korkeimman tahdon mukaisesti pyydän heitä myös auttamaan muita ja Äitimaata myös.

Turkoosi-kivestä oli myös juttua. No, turkoosi taitaa nyt olla värini. Huomasin justiinsa olevani turkooseissa vaatteissa nilkoista kaulaan asti :D Upea, hoitava väri!
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Kivi energiaa

ViestiKirjoittaja Irde82 » 24 Huhti 2014, 13:41

Hei!

Piti vielä siitä sanoa, että yhdessä kivikirjassa oli Mahtikivestä (joka minulla myös on ;) ) että sen voi laittaa chakrojen päälle hoitamaan ja avaamaan tukoksia. Päätin kokeilla laittaa kiven käsien alle samalla kun annan Reikiä itselleni ja näin kävin koko kropan läpi ja tuntui tosi hyvälle big>3luv
Yhtenä päivänä sitten jonkinlaista purkautumistakin tapahtui, ja vanhoja kipeitä muistoja itkin miehelleni...
Voimakas ja maadoittava kivi, ensimmäinen kivi jonka hankin ja edelleen se on suosikkini :mrgreen:
Se on vapaa, joka elää niin kuin on itse valinnut
Irde82
 
Viestit: 17
Liittynyt: 18 Joulu 2013, 09:40

Re: Kivi energiaa

ViestiKirjoittaja maikkula » 27 Huhti 2014, 06:03

Vuorikristalli ja akaatit ovat olleet suosikkejani. Ehkä siksi että niitä ei tarvitse puhdistella :mrgreen: , näin ainakin kivikirjassani sanotaan.
Kalharijaspis voisi olla kanssa hyvä hoitokivi, kirjani mukaan se korjaa rikkinäistä auraa.

:)
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Kivi energiaa

ViestiKirjoittaja Irde82 » 09 Touko 2014, 11:38

Kiitos vastanneille :D

Mielenkiintoisia nuo kivet ja itse olen tutustunut niihin mm. näiden kirjojen avulla Sari Mcglinn; pieni kivikirja ja kivillä hoitaminen.
Olen valinnut kivet lähinnä niiden hoitavien ominaisuuksien mukaan, mutta koko kevään on keltainen väri ollut voimakkaasti kutsuva...
ehkäpä pitäisi kokeilla myös keltaista kiveä :D Olen yhdistänyt tämän keltaisen Solar Pleksukseen, koska pelkoja tuodaan nyt oikein
urakalla esiin ja käsiteltäväksi :roll: syynä varmasti osaksi Reiki 2, johon osallistun ensi viikolla big>3luv
Tuntuu tosi hyvältä ja tosi huonolta, vuorotellen :) Minulle nostettiin enkelikortti, jossa pilvien takaa aurinko on tulossa esiin, tämän
kortin visualisointi tuo hirmuisesti lisää voimia, iloa ja rohkeutta jatkaa eteenpäin big>3luv
Se on vapaa, joka elää niin kuin on itse valinnut
Irde82
 
Viestit: 17
Liittynyt: 18 Joulu 2013, 09:40


Paluu Enkelit ja kivet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron