Mitä kirjaa luet nyt?

Täällä voit ilmoitella tapahtumista, kivoista linkeistä, Reiki-illoista yms.

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Chevy » 14 Heinä 2013, 12:47

Tess Whitehurst: Kodin magiaa. Luo kaunis ja sopusointuinen koti.
Hauska ja virkistävä juttu - taidan kuitenkin jättää suurimman osan näistä jutuista niille, joilla on riittävästi aikaa ja intoa toteuttaa kaikenlaista magiaa...
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Jared » 15 Heinä 2013, 12:25

Pimp; Iceberg Slim
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Chevy » 18 Elo 2013, 20:40

Tenzin Wangyal Rinpoche: Tiibetiläinen unijooga.
- onpas jännittävä teos! En ole koskaan tullut ajatelleeksi vaikkapa sellaista yksityiskohtaa, että viha voi kertyä jalkapohjiin.
Tai että naisten kannattaa nukkua vasemmalla kyljellä ja miesten oikealla....
Teos on vasta puolivälissä, ja olen nähnyt paljon mielenkiintoisia unia!
http://www.biokustannus.com/unijooga.html
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Chevy » 05 Syys 2013, 21:05

Diane Hennacy Powell: Kuudes aisti. Aivojen yliaistilliset mahdollisuudet.

Tiina Lindholm: Totuus kummituksista ja hengistä.
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Rose » 14 Syys 2013, 10:16

Hei Chevy. Huomasin sinun lukeneen tuttua kirjaa Tiibetiläinen unijooga. Tämä on ehkä vähän aiheen ohi, mutta haluan kertoa oman kokemukseni aiheeseen liittyen. Olen jotenkin ollut pettynyt krintinuskoon ja ihannoinut itämaisia juttuja, kuten buddhalaisuutta. Nyt sitten koin "maallisen valaistumisen" tässäkin asiassa. Uskonto idässä on pilkkoitunut samanlaisiin kuppikuntiin kuin täällä lännessäkin. Ei ole olemassa yhtä mahtavaa viisasta suuntaa vaan samanlaisia kilpailevia lahkoja kuin kristinuskossakin. Ja nippelitietoa ja pikkutarkkoja sääntöjä samaan tapaan.

Reikimasterini puhui omista kokemuksistaan sopivasti kun pohdin omia ajatuksiani, kuinka sattuikaan >33>> En muista hänen sanojaan tarkkaan, mutta silloin itselleni valkeni, että olen menossa ojasta allikkoon. Mikään yksittäinen uskonto ei ole vastaus vaan kaikissa uskonnoissa on pohjalla elämän suuret totuudet, ne vaan kaikissa uskonnoissa tahtovat jäädä kaiken toisarvoisen taakse piiloon.

Joten sillä, mitä minä etsin, ei taida olla nimeä ollenkaan. Tai sitten se vaan yksinkertaisesti on Valo big>3luv
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Frangipani » 15 Syys 2013, 02:50

Hei Rose,

....Minun kasitykseni uskonnoista on, etta ne katsovat samaa asiaa eri suunnista...kuten opettajani asian ilmaisi...Yksi uskonto katsoo norsua hannasta, yksi karsasta ja yksi mahasta jne....sama asia, mutta kokonaisuus ei taysin selva, mutta samaa asiaa katellaan ;)

Uskonnot ovat kehittyneet siina vaiheessa ja siina muodossa, mika on ollut meille parasta tuona hetkena....nyt sydamet ovat avautuneet ja olemme valmiita ottamaan uusia 'kasityksia' vastaan ja siksi monet meista etsivatkin oma itseaan jostakin muualta kun olemassa olevista uskonnoista.

Itse en 4 vuotta sitten ollut patkaankaan kiinnostunut spirituaalisista jutuista ...mutta jo nuorena tajusin, etta haluan olla iloinen, enka kantaa naita 'raskaita' asioitani sisallani....4 vuotta hymyni havisi taysin ja tunsin enemman vain tuskaa sisallani...mutkien kautta ajauduin tahan Reiki Tummo maailmaan....ja se onkin se paras koulu mita olen koskaan kaynnyt taman elamani aikana....Talla hetkella luen The Real You, Beyond Forms and Lives...kirjoittaja opettajani: Irmansyah Effendi..... <333
Frangipani
 
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Marras 2011, 01:22

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Chevy » 15 Syys 2013, 09:50

Hei Rose ja Frangipani,

en ole viime aikoina erityisemmin pohtinut uskontoja, mikä niistä olisi mitäkin, vaan millaisia kokemuksia eri teoksista ja lausunnoista saa - kuinka sieltä ja täältä löytyy erilaisia juttuja, jotka koen omikseni, täysin riippumatta siitä, mitä uskontoa tai filosofiaa ne edustavat. Toisinaan tulee varsinainen ahaa-elämys, kuten tuosta jalkapohjien vihaenergiankeruusta.

Varmaankin on juuri kysymys näkökulmasta. Sitä ajatusta olen miettinyt viime vuosina useinkin. Eli pohtinut eri asioiden eri näkökulmia. Ei vain henkisten kokemusten vaan muidenkin asioiden.

Tällä hetkellä kirjalistalla on
Jon Kabat-Zinn: Täyttä elämää. Kehon ja mielen yhteistyö stressin, kivun ja sairauksien hoidossa.
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja Rose » 15 Syys 2013, 19:04

Näin juuri ymmärrän nyt minäkin. Kaikenlainen leimallisuus on pahasta. Helmiä löytyy yllättävistä paikoista, kunhan pitää mielensä avoimena <333

Olen tällä hetkellä kirjattomassa tilassa. En ole löytänyt kirjaa, johon syventyisin, joka kiinnostaisi ja tempaisisi mukaansa. No, sitten kun se taas löytyy, olenkin todella kiinni kirjassa, kunnes saan sen loppuun.

Näissa kirja-asioissa huomaa myös johdatusta. Kirjattomana aikana saan tehtyä muita asioita ja sitten kun ne ovat kunnossa löytyy justiinsa oikea kirja >33>>

Nyt on varastokin saatu siivottua, joten pyydän Valon auttajia ja oppaita johdattamaan minut kirjan luo big>3luv

Antoisia lukuhetkiä kaikille <333
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja maikkula » 22 Syys 2013, 14:22

Axel Fredenholm: "Näin olen kuullut." Hyvin viisas, aforismimaisesti kirjoitettu kirja itsensä kehittämiseen.

>33>>
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Mitä kirjaa luet nyt?

ViestiKirjoittaja maikkula » 29 Syys 2013, 10:37

Eben Aleksader: "Totuus taivaasta". Hieno kirja kuolemanraja kokemuksesta. Helppoa lukea ja niin lohduttavaa. Ihan tuli kyyneleet silmiin. Tämän kirjan on moni lukenut sillä sitä mainostetaan bestsellerinä useassa maassa.
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

EdellinenSeuraava

Paluu Linkkejä, kirja- ja menovinkkejä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron