Feng shuista järjestely- ja hoitokeinona

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Feng shuista järjestely- ja hoitokeinona

ViestiKirjoittaja Chevy » 25 Kesä 2013, 20:26

Ryhdyin kirjoittamaan tänne feng shuista, enkä enää halunnut jatkaa tuonne siivousketjuun, koska tämä on nyt enemmän kuin pelkkää siivousta... :mrgreen:

Kuten olen toisaalla kertonut, muutin viime vuonna toiselle paikkakunnalle ja pienempään asuntoon.
Siinä yhteydessä alkoi tapahtua kaikenlaista kummallista.
Äkkiä monet järjestelyt alkoivat mennä pipariksi.
Tilatut neuvottelut remonttimiesten kanssa peruuntuivat, ts. luvatut kontaktit katosivat. Alustavasti sopimani puuseppä ei koskaan ottanut yhteyttä.
Teknistä apua luvannut ystävä hävisi sen tien.
Eläkelaitos reistaili, välillä maksoi lisää ja välillä peri pois.
Ovet alkoivat narista, se uusikin, joka asennettiin syksyllä (siinäkin piti tehdä homma 2 kertaa, eka ovi oli viallinen ja sitä oli myös jälkimmäinen, en enää vain jaksanut pelata asian kanssa). Ulko-oven edessä oleva kuramatto (väärän värinen, osoittautui!) kampesi joskus aiemmin asennetun lattialistan irti. Jne, jne.

Omassa terveydentilassanikin tapahtui ei-toivottuja muutoksia. Hulluinta oli se, että aloin tehdä tarpeettomia ja tyhmiä ostoksia! Minä! :shock:

Luin ensin vanhat fengshuita käsittelevät kirjani ja tein niiden perusteella pari muutosta. Sitten päätin uskoutua paikalliselle yrittäjälle, koska tunsin "olevani jotenkin vinossa".
Paikallinen fengshui-asiantuntija kävi tykönäni muutama viikko sitten.

Olipa todella mielenkiintoinen juttu!

Jo toteuttamani muutokset olivat oikein, mm. suihkuverho sinisestä punaraitaiseksi, sänkypeitto sinisestä keltaiseksi...lisämuutoksia on tulossa. Viskasin viime vuonna pois kuluneen kullankeltaisen eteisen maton, joka olisikin ollut oikean värinen. Olin ostanut jostain syystä tilalle violetin, joka pitäisi nyt korvata ruskealla tai keltaisella. Hassuinta on se, että se violetti - halpa lattianpeitto, jossa se vanhemmiten mureneva kuminkaltainen pohja - näyttää jossain tietyssä valossa ihan ruskealta! Inhoan ruskeaa väriä, mutta löysin mahdollisuuden tilata edullisesti kotimaisen kellanruskean maton. Eräitä pikkuesineitä on tarkoitus sijoitella uudelleen. Olohuoneessa ollut seinäkello siirtyi keittiöön, jonne kaivattiin lisää punaista, ja keittiön seinäkello valkoisine reunuksineen passaa kuulemma paremmin olkkariin. Suurempia, remontteihin kuulumattomia hankintoja ei ole tarkoitus tehdä eikä paria pikku mattoa lukuunottamatta mitään hävittää.
Nyt kun vain löytäisi jonkun, joka ottaisi omakseen kahdennukuttavan futon-sänkyni. Se nimittäin on liian iso nykyiseen asuntoon...

Jotkut muutkin asiat kuin ruskean maton ajatteleminen tuntuvat oudoilta. En ole koskaan tykännyt mustasta sisustusvärinä, ja nyt sitä tarvittaisiin lisää olkkariin. Pari sohvatyynyä on jo, mutta...

Toisaalta taas nähtiin, että tuli muutossa hävitetyksi sellaista, mitä olisi nyt voinut käyttää.

Kiinnostavaa on sekin, että Asiantuntija neuvoi kysymään heilurilta, sopiiko joku tavara jonnekin tai tarvitaanko jonnekin lisää jotain väriä jne.
Koska en ole aiemmin sisäistänyt heilurin käyttöä, en ole tullut ajatelleeksi soveltaa sitä sisustuksessa. Se tuli muuten käyttöön viime talven aikana varvun sijaan jalkasenergiatoiminnassa. Itse asiassahan se ei ole ns. oikea heiluri, vaan vaaleansinertävä, läpikuultava, sydämenmuotoiseksi hiottu kivi. Piti näes tuleman joku kaulakoru, vaan eipä tullut. Paremmin tuntuu sopivan heiluriksi, ja hyvin toimii!

Asunnosta on jo aikaisemmin poistettu haitallinen maasäteily sekä juurittu mustat voimat sekä talosta että tontilta. Tämän toteutuksen Asiantuntija totesi onnistuneeksi. <333

Toimivaa projektointia tehtyjen sorvausten jälkeen on ainakin se, että sain myydyksi kasan vanhaa vinyyliä, levyjä, joita olen kuskannut mukana vuosikausia enkä koskaan kuunnellut. KKK! :D Vinossa olemisen tunne on kadonnut.

Jos teillä on jotain kiinnostavia kokemuksia feng shuista, kertokaapa!
Erityisesti terveysvaikutuksista!
Lukemissani kirjoissa nimittäin mainitaan niistäkin.
Siskon luona viimeksi käydessäni (hänen, jolle olen pyytänyt useasti apua) huomasin, että hän nukkuu okt:n yläkerrassa viiston katonlappeen alla,
ja huoneessa on melkoinen energioiden virtaus. Hänen samassa huoneessa nukkunut miehensä kuoli syöpään vuosia sitten. Feng shuista oli puhetta, mutta sisko on vahva koululääketieteen asiantuntija ja alalla vuosikymmeniä työskennellyt, joten huolimatta hänen positiivisesta suhtautumisestaan Reikiin ja muihin hoitoihin tämä saattaa olla hitaammin sisäistyvä asia....?
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Feng shuista järjestely- ja hoitokeinona

ViestiKirjoittaja maikkula » 07 Heinä 2013, 10:07

Antoi ajattelemisen aihetta tämä sinun kirjoituksesi.
Minä olen asunut nykyisessä kodissani yli kolmekymmentä vuotta. Nukuin aikaisemmin siinä huoneessa, missä poikani nyt nukkuu. Liekö siis sattumaa, että asuessani siinä huoneessa koin, että psyykeni ei ollut kohdallaan. Itseasiassa voin silloin tosi huonosti. Olen ajatellut jälkeenpäin, että se oli se mun onneton avioliittoni, joka osaltaan aiheutti oireiluni. Pieni yksityiskohta vielä, asuihan siellä huoneessa tosiaan se ukkokin, lasteni isä silloin kun sattui kotona piipahtamaan.

Olen siirtynyt asumaan huoneeseen, jossa ennen kotoa poismuuttoaan asuivat energiset tyttäreni. Oloni on suht. normaali nykyisin, tosin olen joskus väsynyt ja sillee energiani ovat hiipuneet, mutta olen ajatellut sen taas aiheutuvan osittain työstä ja lasten huolista ym...
Niin ja se poika joka nyt nukkuu siinä huoneessa, missä minä nukuin ennen, oireilee aika tavalla masennuksella ja muutenkin hänen olemisessaan on samankaltaisia piirteitä kuin itselläni aikoinaan.

Kaikki ei ehkä ole hoidettavissa feng shuin avulla, mutta olisipa kiva kokeilla. Asiantuntijaa tässä kuitenkin tarvittaisiin.

Eteisen matto taitaa heti kättelyssä osoittautua vääräksi valinnaksi?


NIin ja siivota pitäisi.

:(

P.S. Nyt kun kelasin eteenpäin muistin, että asuessani entisessä huoneessani koin myös nousun ahdingostani. Ensin se ukko muutti kokonaan pois. Siellä huoneessa oli välillä kalusteita jotenkin toisin, nukkuma-asentoni oli toinen, sänky oli eri asennossa ja tietokone, tämän edeltäjä ties kuinka monessa polvessa oli sen huoneen pöydällä.
Mutta sanoapa pojalle, että mitä jos käännettäisiin sänkyä. Huoh!

Ja on meillä siivouksen puutteesta huolimatta jotain energisoivaakin, sillä silloin tällöin voitan lotossa pieniä summia. Iso potti vielä puuttuu. Sitä tässä odottelen. Tuossa lähes viereisessä talossa olisi ihanteellinen uusi koti runsaine säilytystiloineen.
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Feng shuista järjestely- ja hoitokeinona

ViestiKirjoittaja Frangipani » 08 Heinä 2013, 02:31

Hei,

Tama keskustelunaihe koskettaa kovasti tamanhetkista elamantilannettani. Ostimme maan muutama vuosi sitten ja rakensimme siihen hotellin. Projekti on ollut alusta alkaen hyvin raskas ja on synnyt rahaa enemman kuin koskaan uskoimme.

Lahdin kevaalla Reikikursseille ja olin ajatellut, etta pistan kaikki tyohon liittyvat asiat taustalle ja keskityn vain kurssiini. 10paivan kurssin aikana monien kiemuroiden jalkeen ajauduin kuitenkin opettajani luo keskustelemaan projektistamme ja muihinkin busineksiin liittyvista asioita.

Ensimmainen kysymys opettajaltani oli, etta miksi ostimme maan...eiko minulla ollut jossakin vaiheessa semmonen tunne, etta sita ei ole hyva ostaa.....

Toinen kommenttia hanelta minulle oli, elama ei ole mikaan tekninen matemaattinen harjoitus, vaan kaikki ymparilla olevat asiat ovat vain avustavia tekijoita meita kehittamaan, avaamaan sydantamme.

Kerroin kaikista ongelmistamme projektiimme liittyen ja taman jalkeen opettajani pyysi korkeimman tahon apua auttamaan ongelmien ratkaisumme parhaalla mahdollisella tavalla.....liittyen projektiin, ihmisiin jotka tyoskentelevat meidan kanssamme ja tietysti meihin itseemme...jne....

Paljon on tapahtunut viime kuukausien aikana ja ongelmamme ovat pikkuhiljaa poistuneet. Olemme viimeistelemassa hotelliamme ja asiakkaitakin on alkanut tulemaan sisaan ihan mukavasti (mika ei ollut tilanne viela viime vuoden lopussa).

En osaa olla kuin kiitollinen tasta oppimastani ja ymmartanyt, etta meille annetaan joka paiva mahdollisuus valita tiemme ja meille myos viestitetaan joka paiva se kaikkein paras vaihtoehto....Se etta valitsemmeko sen vai emme, jaa meidan valinnaksi. Nama valinnat voivat olla isompia niin kuin tama maanosta tai pienempia, milla varilla maalaamme esim talon seinan, ja mita materiaaleja kaytamme jne...

Taman oppimani jalkeen olen alkanut kuuntelemaan sydantani jopa pienissa paatoksenteoissa....Se on ihanaa oppimista....viela kun saisi taman matemaattisen kaavan poistettua sisaltani, niin valinnanteko helpottuisi entisestaan:))

<333
Frangipani
 
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Marras 2011, 01:22

Re: Feng shuista järjestely- ja hoitokeinona

ViestiKirjoittaja Chevy » 14 Heinä 2013, 12:37

Heh, kirjoitin tähän viime viikolla pitkän vastineen, joka meni jonnekin mustaan aukkoon. :shock:

Totta, Frangipani, olen samaa mieltä sydämen avoimuuden tärkeydestä.

Mitä mattoihin tulee, on ihmisiä, joiden mielestä eteisen maton väri ei voi vaikuttaa ihmisen elämään.
No, en tiedä, mitä kaikkea muuta tein tai jätin tekemättä, mutta aiemmassa asunnossani alkoi tapahtua kaikenlaista kummaa, kun vaihdoin vahingoittuneen punaisen maton siniseen.
Vähän myöhemmin pistin sinisen jemmaan, kun minua oli valistettu, että se ei ollut ollenkaan sovelias siihen asuntoon ja kohtaan. Uudemman punaisen lattianpeiton aikana tilanne vaikutti palautuvan entiselleen. :mrgreen:

Rakennusten pystyttämisen aikana voi ehkä paremmin vaikuttaa siihen, mihin päin mikäkin akkuna avautuu tai mistä suunnasta on pääsisäänkäynti jne. Niihin vaikutti omalla tavallaan Taj Mahalin rakennuttaja, jonka kävi sitten kuten kävi - voidaan miettiä, menikö hänen vaurautensa ja valtansa hukkaan vain siksi, että hän käytti tolkuttomia summia rakennustyöhön, vai vaikuttiko asiaan se, että pytingin edessä on ne mahtavat vesialtaat - mikä oli syy ja mikä seuraus. Vai oliko hän muuten sekaisin? Sen sijaan joku brittiläinen palatsi on kuulemma hyvin asetettu, koska taloa lähestyvä tie joutuu suuren, pyöreän, patsas-kukkapenkkiasetelman vuoksi jakaantumaan ja leviää niiden takana pikku aukioksi talon ovella. Niinpä energian kulku taloa kohti on hillitty.

Tuntuu luonnolliselta ajatella, että jos talo seisoo risteyksen kulman sisällä tai tien päässä siten, että tieltä suistuva auto voi pukkaantua tönön sisään, niin siinä ei olisi mitään erityistä tekemistä energioiden kanssa. Mene tiedä - Uudellamaalla takavuosina syöksyi bussi tieltä kerrostaloon, joka oli katujen kaarteessa "nurkka tarjolla". Toisaalta tietysti kymmeniä ja satoja bussivuoroja kulki ohi ilman että mitään tapahtui.

Esimerkkeinä energian kulusta käytetään toisinaan myös rakennuksia, joissa ulkoportaikko on jakaantunut kahtia ja yhtyy ovella, tai sellaisia, joissa rappuset myös talon sisällä kulkevat kahden puolen porraskäytävää yhtyäkseen sitten tasanteella, josta on sisäänkäynti sisempiin tiloihin. Näistä muuan feng shui-kirjoittaja toteaa, että rakennustapa voi aiheuttaa riitaisuutta talossa olijoiden kesken. Liekö sitten sattuma, että näitä porrasrakennelmia on usein virastotaloissa - toki myös kartanoissa ja linnoissa. Vastaavantapainen ratkaisu on myös entisessä Senaatissa, jossa Eugen Schauman ampui Bobrikovin 1904.

Puistattavan korkuinen ja oloinen Washington Monument tuntuu hallitsevan ympäristöään siinä määrin, että en tiedä, mitä ajatella sen katveessa tehdyistä päätöksistä?

Mutta kuten aiemmin totesin, siivoaminen on tärkeää energian kulun tasaamiseksi, samoin istuminen jossain muualla kuin suoraan ikkunan ja oven välissä. Puhumattamaan siitä, että kannattaa opetetella pitämään vessanpytyn kansi kiinni.... >33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Feng shuista järjestely- ja hoitokeinona

ViestiKirjoittaja Frangipani » 18 Heinä 2013, 23:31

Hei,

"Mutta kuten aiemmin totesin, siivoaminen on tärkeää energian kulun tasaamiseksi, samoin istuminen jossain muualla kuin suoraan ikkunan ja oven välissä. Puhumattamaan siitä, että kannattaa opetetella pitämään vessanpytyn kansi kiinni...."

Kiitos Chevy vastauksestasi :)
Jain miettimaan viela tata viimeista kommenttia, mika varmasti pitaa paikkaansa. Jain miettimaan sita silta kannalta, etta jos ihmisen sydan on hyvin auki ja rakkaus paasee kulkemaan sen kautta ymparistoon, niin pystyyko se putsaamaan 'huonoa energiaa' huonoa energiaa esim WC ponton lahelta jossa kansi auki ;)?

Tulin siihen tulokseen, etta pystyy....Miksi perustelen asian nain, niin esimerkkina on hotelimme, jossa ei kaynnyt asiakkaita juuri ollenkaan ja pyytamalla apua korkeimmalta taholta asia voi muuttua taysin ylos alaisin....nykyaan kuulen kommentteja asiakkailta, etta tama on mahtavin paikka jossa on kaynnyt jne...

Toisaalta mita tulee asioihin ja niiden jarjestykseen korkein taho kertoo meille paivittain mika olisi parasta meille. Korkein taho on maaritellyt pienimmatkin yksityiskohdat ja siten esim. sininen matto tietyssa paikassa on parempi kuin punainen ja siten sinisen maton valinta on se paras, mita korkein taho on maarittanyt siihen tiettyyn paikkaan.myos sinisen maton savy on tarkea, eli jos valitsee korkeimman tahon mukaan sen parhaimman savyn tunnelma muuttuu paremmaksi

Se, etta valitsemmeko korkeimman tahon viestittavan valinnan vai omamme tai pystymmeko rakastamaan ja seuraamaan hyvaa tunnetta sisallamme vaikka asuisimme risukasassa ..se on se kysymys.

Paljon rakkautta kaikille Reikifoorumilaisille >33>>
Frangipani
 
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Marras 2011, 01:22

Re: Feng shuista järjestely- ja hoitokeinona

ViestiKirjoittaja Rose » 19 Heinä 2013, 11:33

Meillä kutsutaan pytyn kantta "Veng suiksi" :oops: Siinä kävi niin, että luin kirjan Feng shuista ja olen sen jälkeen tolkuttanut, että pytyn kansi täytyy laittaa alas ja selittänyt syitä Feng shuilla... No, niinhän siinä kävi, että mies tuli vessasta ja jupisi, että taas taisi jäädä "Veng sui" ylös :mrgreen:

Kun koti on jo olemassa ikkunoineen ja ovineen, ja sitten löytää Feng shui kirjan, ei tosiaan voi niille paljon tehdä big>3luv Mutta minulla on yksi ainut ruukkukasvi, rahapuu, ja se olin sijoittanut aivan oikealle paikalle kotiin >>33>> Kasvi on tykännyt paikastaan ja kasvanut aika muhkeaksi. Ja raha-asiat ovat ihan hyvällä mallilla.

Koti todella kuvastaa asujiaan paljon. Keräilijän koti on täpötäynnä tavaraa. Eräs tuttu rouva siivoaa joka ikinen päivä ja jos vieras esim. käy vessassa, se puunataan heti, erityisesti ovien kahvat pyyhitään vieraitten jälkeen jne. Minulle täytyy olla avaraa, vähän tavaraa ympärillä. Vähempikin voisi olla, yritän vähentää tavaramäärää koko ajan. Kaapit ja niihin suhtautuminen kertoo tosi paljon ihmisestä. Eräs mummeli valittaa aina, että kaapit on niin sekaisin, pitäisi järjestää ja joka kerta siivotessa tavarat vaihtavat myös paikkaa. On myös ihmisiä, joilla tavarat ovat sata varmasti aina just samalla paikalla, vuosikymmeniä. No, ne omat kaapit siivoan harvakseltaan, mutta perusteellisesti, heitän samalla paljon turhaa pois. Siivouksen jälkeenkään tavarat eivät ole aivan tiptop rivissä, mutta jos meillä on jotain hukassa, yleensä tiedän mistä k.o. tavara löytyy.

Kun kotia järjestää ja siivoaa, mieliala yleensä kohoaa kuin itsestään. Selvisin justiinsa kesäflunssasta ja ensimmäinen touhu on nyt laittaa koti kuntoon. Sairaana kääriydyin tyytyväisenä soffalle peiton mutkaan ja nautin kodin turvasta ja rauhasta. Ja nyt kun olen terve ja saan kodin kuntoon, voinkin pakata kapsakin ja lähteä kesäreissulle. Ja sieltä on sitten taas ihanaa palata kotiin big>3luv
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Feng shuista järjestely- ja hoitokeinona

ViestiKirjoittaja Chevy » 17 Syys 2013, 19:15

Silläkin uhalla, että olisitte jo kurkkua myöten täynnä Chevylän mattoja ja niitten värejä, kerron seuraavan jutun:
Fengshui-asiantuntijani kehotti lisäämään keittiöön punaista väriä, ja ehdotin, että siirtäisin erään käyttämättömän punakirjavan maton sinne. Ok, sanoi hän.
Keittiöni on tuntunut minusta aina vähän tylsältä, varsinkin kun se on pimeähkö verrattuna isoikkunaiseen entiseeni.
No, vippasin entisen ruskeankirjavan maton komeroon ja levitin punaraitaisen tilalle.
Ja vssuuhhh - mikä energia alkoi liikkua kyökissäni.... :lol:
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Feng shuista järjestely- ja hoitokeinona

ViestiKirjoittaja Chevy » 29 Maalis 2014, 09:00

No niin, nyt on tässä tehty puoli vuotta feng shuita - tai odoteltu, että se itsestään tekeytyisi, hehheh.
On nimittäin ollut paljon mukavampaa lukea röykkiöittäin kiinnostavia kirjoja kuin siivota.
Mutta ah ja voi, oli pakko lopuksi ryhdistäytyä ja ruveta lajittelemaan poistettavaa tavaraa. Olen vähitellen lukenut hyllystäni sellaisia kirjoja,
jotka olen voinut myydä tai antaa pois sitten - ja toisinaan ihmetellyt, miksi ihmeessä olen jonkun teoksen yleensä hankkinutkaan.

Ylimääräisiä lasikippoja ja vuokia on raahattu kirpparille yms.
Jouduin poistamaan jälleen yhden palan kirjahyllyä, jotta eteiseen voitiin rakentaa uusi kaapisto ja avonaulakko.
Futon-sänky on lopultakin koottu - ja koenukuttu pitkän luppoajan jälkeen.
Väreillä on se vissi merkitys, todettu on.

Ja kas - se vsuuuuhhh tuntuu nyt koko asunnossa. Energia kiertää ja täällä on hyvä olla.

Nyt kuitenkin on aika laittaa tämä asunto kiertoon. Se on myyty ja uuden haku on meneillään.
Vaikka en siinä tulevassa kodissa sitten ehkä voisikaan hyödyntää feng shui-asiantuntijan palveluja, tiedän jotain asiasta itsekin.
Ja ennen kaikkea taas sen perusasian: siivoa, siivoa ja siivoa.
En tarkoita, niuhottamista, vaan että tarpeettoman tavaran lähettäminen liikkeelle avaa energiat todella hienosti.
Koin myös, miten ahdistavaa ja kaikki toiminnot tukkivaa oli asua asunnossa, jossa on keskeneräinen
muutto kaiken aikaa meneillään.
Jippii - nyt kohti uutta kotia, missä se sitten nyt lieneekään1
:mrgreen:
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Feng shuista järjestely- ja hoitokeinona

ViestiKirjoittaja Chevy » 01 Elo 2014, 04:58

Uusi koti löytyi länsirintamalta. Mukavaa.
Mutta kaikenlaisia ongelmia paljon enemmän kuin edellisen asunnon kohdalla.
Entiset feng shui -suunnitelmat menivät siis uusiksi, mutta joitain osia siitä voinen hyödyntää. Kylppäri on edelleen etelässä,
joten sinne punakirjava suihkuverho.
Muutonjälkeinen sekavuus tuntuu jatkuvan taas pitkään.
Uusi kännykkäsopimus on aiheuttanut kummallisia sotkuja.
Asunnon järjestely on ollut ja on yhä vaikeaa, kun tuntuu, ettei mikään mahdu minnekään. Muutin vain muutamaa neliötä pienempään, ja poistin runsaasti tavaraa, mutta silti...
Ei ole ollut juurikaan aikaa pohtia mattojen värejä, kun tavarat vaeltavat ympäri etsien paikkaansa kuin Päätalon tuvan uuni.
:mrgreen:
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron