Numerologia ja tietyn numeron painottuminen/Nimen vaihdos

Tänne kaikki Astrologiaan, Numerologiaan, itsetuntemukseen ja Uniin liittyvä keskustelu

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Numerologia ja tietyn numeron painottuminen/Nimen vaihdo

ViestiKirjoittaja Laurents » 21 Kesä 2012, 15:59

Moikka hu<g

Minulla on myös 1.numero numerologiassa kohtalon numerona, ja tuntuu vahvasti, että aina ollaan viety siihen suuntaan, että tulevaisuudessa jonkinlainen "johtajuus" voi olla kyseessä... olen aikalailla tarkkailija ja tutkija luonteinen, ja jotenkin näyttää siltä että tulevaisuudessa esim. tulen perustamaan oman yrityksen, tai johdan jotain "liikettä", näin sanoopi intuitio 8-) ja potentiaalia johtamiseen kyllä on... juu, minullakin usein samanlainen olo, että hankkiudun "yksinäisyyden pariin" ja olen ulkopuolinen..mutta siihenhän voi olla monia syitä :) hauska kuitenkin mietiskellä näitä numerologisia arvoituksia, jotenkin kuvaavat aina niin osuvasti! :lol:
Laurents
 
Viestit: 1
Liittynyt: 08 Heinä 2010, 14:23

Re: Numerologia ja tietyn numeron painottuminen/Nimen vaihdo

ViestiKirjoittaja Maya » 28 Loka 2012, 07:23

Minullakin on tuota ykköstä ja tutulta kuulostaa kaikki kirjoittamasi havinnot! :D

Uskoisin olevani hyvä johtaja, sillä en koe sitä roolina tärkeänä, vaan pidän siitä, että pystyn ottamaan ryhmässä kaikki yhtäaikaa huomioon ja auttamaan. Kun opetan asioita, haluan kannustaa luovuuteen ja omien kykyjen löytämiseen. En ota koskaan johtajan roolia väkisin, enkä siedä jyräämistä ja pomottamista. Olen hyvin herkkä huonolle valtakeskeiselle johtamiselle, minkä takia teenkin asioita mieluiten itse omalla tyylilläni.
Maya
Moderaattori
 
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 09:27


Paluu Astrologia, Numerologia ja Unet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron