Reikistä

Tänne voit kirjoittaa kokemuksiasi Reiki energiasta sekä esittää siihen liittyviä kysymyksiä

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Reikistä

ViestiKirjoittaja sinisiipinen » 16 Kesä 2010, 08:21

Olin ensimmäisen kerran reikihoidossa kesäkuun alussa ja reikihoitaja sanoi lopuksi, kun keskustelimme, että pääni oli kuin papupata kunnes rauhottui. Kuulemma otan reikihoidon hyvin vastaan ja odotankin ihan seuraavaa kertaa, joka on heinäkuussa. Itse hoidon aikana näin erilaisia värejä, joista kaunein mielestäni oli vihreä ja violetti, valkoinenkin valo loisti kokonaisuudessaan kauan. Koin erilaisia tapahtumia, välähdyksiä elämästä, en kuitenkaan tiennyt keitä ihmiset olivat ja mihin minun olisi pitänyt asia yhdistää.
Onko teillä kellään samansuuntaisia kokemuksia reikihoidon aikana tapahtuneista asioista, kirjoitelkaa ihmeessä.
Reikihoitaja sanoi minulle, että minun kannattaisi tulla reikikurssille, mitä olette mieltä asiasta? Asia on minulle niin uusi, siksi kaipaan neuvoja.

Rakkaudella
Sinisiipinen >>33>>
sinisiipinen
 
Viestit: 1
Liittynyt: 04 Kesä 2010, 16:07

Re: Reikistä

ViestiKirjoittaja rusoel » 17 Kesä 2010, 18:40

Pelkästään sen tähden ei kannata mennä kurssille, että joku muu sitä suosittelee... Jos itse haluat, koet tarvitsevasi ja tuntuu oikealta, niin silloin ehdottomasti kannattaa mennä. Tutustu eri vaihtoehtoihin kurssien suhteen ja valitse sellainen kurssin pitäjä, joka tuntuu "omalta". Luota myös vaistoosi tässä asiassa :)
rusoel
 
Viestit: 3
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 07:38


Paluu Kokemuksia ja kysymyksiä Reikistä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron