Intuitio/Selvätuntoisuus/telepatia/energioiden aistiminen

Lisää joukkoon hyväksi kokemasi harjoitukset

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Intuitio/Selvätuntoisuus/telepatia/energioiden aistimine

ViestiKirjoittaja Rose » 02 Syys 2012, 10:50

No, minulla on vaan mutu-tietoa :mrgreen:

Itse aina mielummin lähden siitä, että tälläiset kokemukset kumpuavat meistä itsetämme, sisäistä viisautta.

Minä aistin toisinaan myös toisten mielentiloja yms. energiaa, minulle tieto tulee sanoina. Voin vaikkapa aistia, mitä toinen ajattelee itsestään. Nämä ovat välähdyksenomaisia hetkiä enkä ole mitenkään harjoitellut asiaa. Todennut vaan, että näin joskus käy.

Jos taas musiikki osoittautuisi tulevan jostakin ulkopuoleltasi, olisin aika varovainen. Sen lisäksi, että henkimaailmassa on kaikkea upeaa ja ihanaa, siellä on myös alhaisemmilla tasoilla olevaa energiaa, joka voi yrittää käyttää ihmistä omiin tarkoitusperiinsä.

big>3luv
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Intuitio/Selvätuntoisuus/telepatia/energioiden aistimine

ViestiKirjoittaja Frangipani » 02 Syys 2012, 12:20

Hei Kamomilla,

Itsekin olisin varovainen musiikin kuuntelemisesta.

Pian sen jalkeen kun aloin tekemaan reikihoitoja tiedostin ihmisen kivut ja itseasiassa onnistuin ne siirtamaan itseeni. Saikahdin hieman asiaa ja kavinkin opettajani luona. Tama neuvoi, etta minun pitaa pysya sydamessani ja talloin, en siirra kipujani itseeni. Nain tein ja edelleenkin tiedostan ihmisen kivut, joka toisaalta auttaa minua tuntemaan energiavirran 'parantavan ' voiman paremmin, mutta nykyaan en enaa siirra kipua itseeni:)

Meita ei myoskaan opeteta nakemaan/kuulemaan asioita, (vain tuntemaan!!), silla nakeminen/kuuleminen saatta pahimmassa tapauksessa vain nostattaa egoamme/aiheuttaa arkipaivan ongelmia, mika ei ole taman elaman tarkoitus. Minulla on ystava, joka nakee ns. negatiivisia energioita ja on lahtenyt 'leikkimaan' niiden kanssa. Tama ei ole todellakaan hyva juttu.

Suosittelen/Kehotan sydamessa (=tunne puolella) pysymista ja pysymista pois "kuulemisissa"/"nakemisissa" 'ei fyysisia asioita.....

<333
Frangipani
 
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Marras 2011, 01:22

Re: Intuitio/Selvätuntoisuus/telepatia/energioiden aistimine

ViestiKirjoittaja Maya » 03 Syys 2012, 12:00

Meillä on kaikki aistit käytettävissä energioiden aistimiseen. Minusta kuulostaa hauskalta, että olet kehittänyt itsellesi myös musiikin viestikanavaksi! :D Varmasti opit itse musiikkikanavasi asiantuntijaksi. Sinä ikäänkuin luet yhteistä energiakenttäämme musiikin kautta. Elämä on mahtavaa!
Maya
Moderaattori
 
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 09:27

Re: Intuitio/Selvätuntoisuus/telepatia/energioiden aistimine

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 03 Syys 2012, 12:03

Hei,

ihan alkuun minulle tuli mieleen kaksi asiaa. Luin jostain (joku enkelikirja, ehkä Diana Cooper tai Chrissie Astell) että kun ihminen hoitaa itseään tarpeeksi eli siirtyy tarpeeksi korkeaan värähtelytasoon, kruunuchakra aukeaa pysyvätsti ja ensi merkit tästä ovat juuri musiikin/laulun kuuleminen. Yleensä kai tässä kuitenkin tarkoitetaan "enkelten laulua" eikä mitään diskojumputusta.

Todennäköisempi vaihtoehto voisi olla se että sinulle viestitään. En nyt siis väitä omia kokemuksiani totuudeksi, mutta itse ainakin eräällä tapaa kommunikoin oppaani/enkelini/energiani (mikä se nyt sitten lopulta entiteetiltään onkaan) myös tietyllä tavaa tuollaisten musiikinpätkien kautta. Viestintä on ikäänkuin sen tyyppistä että kysyn mielessäni kysymyksen, ja saattaa mennä jokin aika - joskus vain sekunti, joskus päiviäkin - ja sitten sellainen selkoajatus pulpahtaa mieleeni ikäänkuin vastauksena. Ajatus on selkeästi sen tuntuinen että se ei ole "minun" vaan pompahti jostain muualta. Ja nämä musiikinpätkät ovat välillä eräänlaista viestintää.

Tässä nyt vähän yksi tyhmä esimerkki, olin oikein uupunut, maassa ja epäonnistunut tietyssä asiassa, koin olevani totaalisen yksin ilman mitään ystäviä tai läheisiä. Samalla hetkellä kun tämä ajatus oli pyörinyt päässä, aivoni alkoivat kristallinselkeästi soittaa/laulaa sitä kamalaa Pandoran ysärihittiä "trust me, I'll be there and I'll fight for you when things are wrong, trust me I'll never let you donw, let you down" (muistatte varmaan kamalan renkutuksen). Repesin siis kyllä nauramaan, sillä en muistanut edes koko biisin olemassaoloa saati sitten sen sanoja, ja ihan kirkkaasti alkoi ralli raikumaan päässäni ja se oli juuri tämänkaltainen viesti joka tuli tietyltä tuntemaltani taholta. :lol:

Korostan siis sitä että aina kun saan näitä viestejä (olivat ne musiikkia tai jotain muuta) niin minulla on myös tietty tuntoaistimus eli tunnen että kyseessä on sama tuttu energia. Olisin itse myös huolissani jos niitä tulisi muualta/muilta, koska alkuperä olisi silloin epävarmaa.

Sinuna tekisin testin, eli asetat hyupoteesiksi sen että se on joku tietty apuri joka sinulle viestii. Sitten testaat hypoteesia arvioimalla muuttujia. Onko tilanne aina sama kun musiikki kuuluu? Tunnetko samalla jotain muuta? Kylmää, lämpöä, kihelmöintiä? Sattuvatko ja sopivatko sanat johonkin akuuttiin tilanteeseen tai ongelmaan? Onko niillä tiettyä merkitystä sinulle? Omassa tapauksessani ainakin musiikki sinällään on aina ihan irrationaalista (ei mitään mistä tykkään, tai mitä kuuntelen tms) mutta siinä saattaa olla joku selkeä viesti, huomio tai näkökulma tiettyyn käsillä olevaan ongelmaan.

Musiikki voi olla sinulle viesti, apu, opastus tai siunaus. Hulluksi et ainakaan ole tulossa kun näin analyyttisesti itse pystyt tilannettasi arvioimaan :)

musiikillisin terveisin, Leppis
leppäkerttu
 
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Elo 2011, 10:17

Re: Intuitio/Selvätuntoisuus/telepatia/energioiden aistimine

ViestiKirjoittaja Maya » 03 Syys 2012, 12:10

Frangipani kirjoitti:
Meita ei myoskaan opeteta nakemaan/kuulemaan asioita, (vain tuntemaan!!), silla nakeminen/kuuleminen saatta pahimmassa tapauksessa vain nostattaa egoamme/aiheuttaa arkipaivan ongelmia, mika ei ole taman elaman tarkoitus. Minulla on ystava, joka nakee ns. negatiivisia energioita ja on lahtenyt 'leikkimaan' niiden kanssa. Tama ei ole todellakaan hyva juttu.

Suosittelen/Kehotan sydamessa (=tunne puolella) pysymista ja pysymista pois "kuulemisissa"/"nakemisissa" 'ei fyysisia asioita.....

<333


Minä taas näen auran kaikki kerrokset ja opetan kursseillani muitakin näkemään. Yksi opetukseni tärkein tekijä on auttaa energiamaailmaan liittyviä pelkoja poistumaan. Havaintojeni mukaan, mitä tarkemmin energioita oppii näkemään, sitä selkeämmin näkee sekä oman arkipäiväisen elämänsä että energiat ympärillämme.
Maya
Moderaattori
 
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 09:27

Re: Intuitio/Selvätuntoisuus/telepatia/energioiden aistimine

ViestiKirjoittaja Frangipani » 03 Syys 2012, 14:15

Hei Maya,

Tama on varmasti yksi lahtokohta (selkeampi ihmisille, silla olemme tottuneet kayttamaan paatamme, kuulemaan, nakemaan)....Tama toisaalta saatta aiheutta 'ongelmia' ihmisille, silla me emme kuitenkaan pysty kokonaisuudessamme ymartamaan taman maailmankaikkeuden jarjestelmaa, mita korkeampi on tanne meille 'rakentanut'.....

Pelot lahtevat pois sydamestamme myos ihan puhtaasti sydanta avaamalla.....kayn itse tata polkua ja olen kokenut taman hyvaksi...ilman, etta minun taytyy ymmartaa paallani kaikkea ja tehda paani 'busiksi' asioilla, joilla ei mahdollisesti ole mitaan merkitysta....

Voimme valita eri polkuja ja jokainen toki valitsee omansa, mika tuntuu parhaalta <333
Frangipani
 
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Marras 2011, 01:22


Paluu Meditointi ja henkiset harjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron