Reikiystävää/Reikit-iltoja pk-seudulla?

Täällä keskustellaan kesä- ja talvitapaamisten ym. järjestelyistä ja sen sellaisesta

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Reikiystävää/Reikit-iltoja pk-seudulla?

ViestiKirjoittaja Shanti » 28 Kesä 2012, 16:16

Reiki-iltoja on, mutta taitaapi taas syksymmällä aktivoitua. Kunhan infoa tulee/löytyy, voin laittaa sinulle viestiä niistä.

Samanhenkisiin tutustuminen on aina ihanaa ja reikiystäviä kaipailis myös Shanti-neiti. Olemme ystäväni kanssa jutelleet josko, kun sen aika koittaa, haalisi kasaan sen oman piirin, jonka kanssa tavattaisiin säännöllisesti, tehtäisiin hoitoja, juteltaisiin. Se olisi suuri toiveeni >>33>>
Shanti
 
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Elo 2011, 13:38

Re: Reikiystävää/Reikit-iltoja pk-seudulla?

ViestiKirjoittaja Elise » 01 Heinä 2012, 17:04

Tämä olisi myös kiinnostunut reiki-illoista ja samanhenkisten ihmisten tapaamisesta. Pääkaupunkiseudulla asustelen itsekin.
Elise
 
Viestit: 26
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 14:46

Re: Reikiystävää/Reikit-iltoja pk-seudulla?

ViestiKirjoittaja Elise » 06 Heinä 2012, 10:31

Heips kamomilla! :)

Mulla elokuussa olisi paremmin aikaa ja olen enemmän maisemissa silloin, josko silloin siis voisi jotain suunnitella :)
Elise
 
Viestit: 26
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 14:46

Re: Reikiystävää/Reikit-iltoja pk-seudulla?

ViestiKirjoittaja aaro » 29 Elo 2012, 17:29

Moi, muakin kiinnostais hirveesti jos olis kavereita keiden kanssa vois jutella iha laidasta laitaa, mulki on haaveena et sais tänne suomee kerättyy tukiporukan jotka auttaa näkee toinen toistansa, puhuu ja jakaa kokemuksiaan, pitää hauskaa tai ihan mitä vaa :)
aaro
 
Viestit: 1
Liittynyt: 05 Tammi 2012, 16:58

Re: Reikiystävää/Reikit-iltoja pk-seudulla?

ViestiKirjoittaja Chevy » 30 Elo 2012, 10:06

Hei Aaro,

Reiki 2-kurssi, jolla olin takavuosina, kokoontui useampia kertoja omaan reiki-iltaansa aika pitkäänkin kurssin jälkeen.
Kaikkia ei aina saatu kokoon samaan aikaan, koska osa oli pk-seudulta, osa muualta päin Suomea.
Vuosien varrella tapaamiset harvenivat ja yhteydet katkesivat useimpien kohdalta.
Kurssikokoontumisia kannattaa kokeilla, jos osallistujat ovat kiinnostuneita.
Muitakin kursseilta jäi hyviä ystäviä, yksittäin tai kaksittain.

Itse olen pitänyt vain muutaman kurssin tähän mennessä, mutta olen ajoittain tavannut osaa oppilaistani jälkikäteen.
Samoin kävin takavuosina tapaamassa reikiystäviä muualla Suomessa.
Asuessani Hgissä pidin myös muutaman reiki-illan kotonani.
Samoin ovat eräät ystävät pitäneet.
Nyt asun Kymenlaaksossa, joten on ehkä vaikea saada samaa porukkaa koolle, mutta jos käyt täällä päin,
ota yhteyttä. Sama koskee tietysti teitä muitakin foorumin jäseniä.

Jahka saan asunnon muuton jälkeen kuntoon, olen ajatellut, että kutsun kokoon jälleen reiki-illan.
Tai ehkä sen voi järjestää jonnekin muualle, koska asunto on pienempi kuin edellinen eikä pohjakaavaltaan yhtä käytännöllinen.
Tämä foorum on aika hyvä välityskeino tavata ihmisiä, tutustua ja saada ystäviä - jäsenten hajallaan asumisen vuoksi ehkä siinä joutuu näkemään
vähän enemmän vaivaa, kaukaa tulijoille pitää löytää toisinaan majoitusta yms, mutta...kiva nähdä ihmisiä!
tapaamishalein,
Chevy
<333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Reikiystävää/Reikit-iltoja pk-seudulla?

ViestiKirjoittaja Elise » 08 Syys 2012, 16:45

Mulle saa myös laittaa yksäriä, jos reiki iltoja/tapaamisia suunnitteilla :)
Elise
 
Viestit: 26
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 14:46


Paluu Tapaamisten infot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron