Kissat ja karhut unissa

Tänne kaikki Astrologiaan, Numerologiaan, itsetuntemukseen ja Uniin liittyvä keskustelu

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kissat ja karhut unissa

ViestiKirjoittaja auringonkukkapelto » 17 Kesä 2012, 22:46

Heissan!

Olen viime aikoina nähnyt todella paljon kissa- ja karhu-unia. Siis lähes joka yö nuo eläimet ovat unessani, joko erikseen tai yhdessä. Karhut ovat joskus hyvinkin leikkisiä ja ystävällisiä. Joskus joudun hyökkäävän karhun kynsiin, josta kuitenkin pelastun repimällä karhulta silmät päästä (kuulostaa hirvittävän hurjalta...) Kissat ovat aina kovin ystävällisiä, seurallsia, kauniita, pentuja tai aikuisia, koskaan ne eivät raavi tai pure.

Viime yönä näin seuraavaa unta: Tummanruskea hevonen hyppäsi ajotielle autoni eteen, eikä päästänyt minua ohitseen. Heppa potki autoani ja nousi takajaloilleen. Jotakin se heppa yritti minulle puhuakin, mutta en vaan muista mitä.

Samassa unessa olin yhtäkkiä Floridassa jossakin putiikissa valikoimassa upeita askarteluhelmiä, hileitä ja askartelunaruja. Samaisessa putiikissa (vähän kuin mini kokoinen Prisma) oli harmaita, äärimmäisen kauniita ja seurallisia kissoja. Kissat seurasivat minua ja juttelin niille ja rapsuttelin niitä. Kissoja taisi olla yhteensä 7-8.

Tuo uni jatkui vielä niin, että olin menossa uimaan laiturilta ja minulla oli pieni vauva sylissä, laitoin hänet laiturin puurappusille ja pulahdin veteen, joka oli mustaa. Viimeinen muistikuva unesta on se, kun olen suihkussa leirintäalueella...ja sitten heräsin.

Mitähän nämä unet tahtovat viestiä minulle? Karhu- ja kissa unia olen nähnyt varmaankin maaliskuusta lähtien.

-auringonkukkapelto-
auringonkukkapelto
 
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Maalis 2011, 00:09

Re: Kissat ja karhut unissa

ViestiKirjoittaja illusiah » 18 Kesä 2012, 08:52

Mulle heräsi ajatus vain hevosesta ja autosta. Ihan kuin olisit vakaasti matkaamassa elämänsuuntaan, joka on ns. sopiva, totuttu tai jota et ehkä ole kyseenalaistanut, mutta sisäinen vaistosi yrittää herätellä ja aika voimakkaastikin pysäyttää ja kehottaa arvioimaan uudestaan tai muuttaa suuntaa.
itse tietysti tiedät parhaiten. <333
illusiah
 
Viestit: 8
Liittynyt: 23 Marras 2010, 14:17

Re: Kissat ja karhut unissa

ViestiKirjoittaja Maya » 18 Kesä 2012, 22:31

Hei!

Luulenpa että nuo eläimet unissasi edustavat ihmisiä elämässäsi, ja ehkä myös joitakin toiveita ja pelkoja heidän suhteensa. Tuosta askarteluhelmikohdasta tulee mieleen, että kaipaisit elämääsi luovuutta ja ihania asioita, mutta ympärilläsi pyörii ns. harmaata porukkaa, joka yrittää saada sinutkin pysymään tavallisessa tylsässä maailmassa.

Luepa itse tuo viestisi läpi ajatellen eläinten kohdalle ihmisiä. Miltä se sinusta tuntuisi?
Maya
Moderaattori
 
Viestit: 106
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 09:27

Re: Kissat ja karhut unissa

ViestiKirjoittaja auringonkukkapelto » 19 Kesä 2012, 20:12

Maya kirjoitti:Hei!

Luulenpa että nuo eläimet unissasi edustavat ihmisiä elämässäsi, ja ehkä myös joitakin toiveita ja pelkoja heidän suhteensa. Tuosta askarteluhelmikohdasta tulee mieleen, että kaipaisit elämääsi luovuutta ja ihania asioita, mutta ympärilläsi pyörii ns. harmaata porukkaa, joka yrittää saada sinutkin pysymään tavallisessa tylsässä maailmassa.

Luepa itse tuo viestisi läpi ajatellen eläinten kohdalle ihmisiä. Miltä se sinusta tuntuisi?



Heippa!

Päädyin itsekin samaan, että eläimet edustaisivat ihmisiä elämässäni. Jos en ihan väärin muista, niin kissa saattoi merkitä petollista ystävää. Päättelin noiden helmien liittyvän jotenkin luovuuteeni, ja siihen, että en ole viimeaikoina tehnyt juuri mitään askarteluja tms.

Jännä juttu, että karhut ja kissat toistuvat lähes päivittäin näkemissäni unissa...täytyy varmaankin alkaa kiinnittää enempi huomiota ihmisiin, joiden kanssa vietän aikaa...

-auringonkukkapelto-
auringonkukkapelto
 
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Maalis 2011, 00:09

Re: Kissat ja karhut unissa

ViestiKirjoittaja Sini1982 » 06 Heinä 2012, 17:40

Voi vitsi, niin mielenkiintoisia juttuja tämä foorumi pullollaan.

Itse olen lapsuudesta (tai noh, en muista mistä asti, mutta ainakin teini-iästä) asti nähnyt samana toistuvan unen karhusta. Nyt viime viikkoina olen kokenut voimakasta henkistä herätystä ja tutustunut kaikkeen mahdolliseen täällä netin ihmeellisessä maailmassa. Ensimmäisen reikihoitoni jälkeen näin tämän saman unen heti seuraavana yönä jälleen kerran.

Unessa olen lapsuudenkodissani (vanha rintamamiestalo) sisällä ja huomaan ikkunasta, että karhu on "murtautumassa" kotiimme. Yritän paniikissa laittaa ulko-ovea lukkoon ja ovi ei millään meinaa jäädä lukkoon, vaan aina kun koitan kahvasta painaa, ovi aukeaa. Karhu lähestyy ja lähestyy ja minä hakkaan ovea kiinni. Lopulta karhu on niin lähellä, etten enää ehdi koittaa menikö ovi lukkoon vai ei, vedän vaan oven kiinni ja juoksen yläkertaan piiloon. Joissakin unissa tässä kohtaa raahaan myös pikkuveljeäni yläkertaan ja suojelen häntä. Joissakin unissa pikkuveljeä ei ole ja piilottelen yksinäni. Karhu kiertää taloa ja minä panikoin yläkerrassa ovien takana. Loppu unesta on hämärän peitossa ja taidan herätä tms..

Todella harvoin näen painajaisia, tämä on itseasiassa ainut painajaiseksi kutsumani uni. Haluaisin tietää, mitä ihmettä tämä tarkoittaa, mistä saisin lisää tietoa? Kannattaisiko minun kysyä joltakin apua unen tulkitsemiseen? Vai voinko löytää tulkinnan ihan itse pohdiskelemalla tms?
Sini1982
 
Viestit: 24
Liittynyt: 05 Heinä 2012, 17:37

Re: Kissat ja karhut unissa

ViestiKirjoittaja GE77 » 26 Marras 2012, 13:52

Minun unissa peruskoulu aikana olivat sudet kauhistus. Ensin vaanivina, piti juosta ja piiloutua niiltä,sitten seuraavaksi taistelin niitä vastaan ja tapoin niitä :shock: nyt aikuisemmalla iällä on kissat ottaneet susien paikan ja aivan samassa järjestyksessä.joko aikuisia tai pentukissoja :shock:
mutta kissoista en ole nähnyt pitkään pitkään aikaan pahoja unia. Ne ovat muuttuneen semmoisiksi unissa, että omistan kyllä kissoja, mutta ne ovat ystävällisiä, hoidan niitä.joskus muutama karkaa mutta löydän ne kyllä.

Olen itse huomannut että uneni menee paljon sen mukaan minkälainen elämän tilanne on. Käsittelen unissa sitä omaa elämää. Uniihin tulee myös aavistuksia ja enneunia läheisistä, mutta myös muista. Tulvat,määnjäristyksen,lentokone ja helikopteri onnettomuudet :(
GE77
 
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Marras 2012, 18:49


Paluu Astrologia, Numerologia ja Unet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron