Enkeli vai Henkiopas?

Tänne voi kirjoitella kaikkea Taivaallisista ja Maallisista energioista

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Enkeli vai Henkiopas?

ViestiKirjoittaja cerie » 14 Touko 2012, 11:23

Meditoin tänään kunnolla parin vuoden tauon jälkeen. Ja meditoidessani mieleeni tuli näky miehestä joka seisoi pilven päällä, ja mieleeni tuli nimi Julius tai Julian.

Olisin kiinnostut kuulemaan teidän teorioita tästä, koska en ole meditoinut kun pari kertaa elämässäni kunnolla ja muistan että muutama vuosi sitten kun meditoin niin tuo sama nimi nousi esiin Julius/Julian.

Voisikohan se kenties olla jonkunlainen henkiopas, suojelusenkeli tai joku muu?

ps. Olen erittäin uusi näissä jutuissa joten olisi kiva kuulla mitä mieltä olette tuosta :)

Kiitos >>33>>
cerie
 
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Touko 2012, 04:35

Re: Enkeli vai Henkiopas?

ViestiKirjoittaja Lightheart » 17 Touko 2012, 20:45

Olet siunattu kun sinulle on kerrottu nimi, oli se sitten enkeli tai opastaja. Pyydä häntä nimeltä aina kun tarvitset apua, ja muista kiittää, kun apua saat. Jos olet epävarma nimestä kumpi se on, ja jos haluat sen tietää, pyydä nukkumaan mennessäsi että se kerrotaan sinulle selvästi. Aamulla todennäköisesti sen sitten tiedät.

Olen itse pyytänyt enkelini nimen, ja se on minulle hyvin selvästi kerrottu kahdesti, kun ekalla kerralla en meinannut uskoa. Hän on mukanani koko ajan ja järkkäilee asioita minun parhaakseni big>3luv
Aina olen kaiken saanut, vaikka en ole paljon pyytänytkään.
Lightheart
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 22:28

Re: Enkeli vai Henkiopas?

ViestiKirjoittaja Jared » 21 Touko 2012, 13:11

Ulkopuolisia auktoriteetin omaavia hahmoja(?)

Hmmm....
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Enkeli vai Henkiopas?

ViestiKirjoittaja Frangipani » 22 Touko 2012, 00:38

hmmm...olisin varovainen ns. ulkopuolisten 'hahmojen' seuraamisella/kutsumisella. Yritamme jarkeilla niiden kanssa ja jossakin vaiheessa ne saattavat alkaa hairitsemaan meidan 'normaalia' elamaa.....Itse suosittelen seuraamaan vain sita hyvan olon tunnetta sydamessasi kun meditoit....seuraamalla tunnettasi 'ulkopuoliset hahmot' haviavat...
Frangipani
 
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Marras 2011, 01:22

Re: Enkeli vai Henkiopas?

ViestiKirjoittaja Jared » 23 Touko 2012, 08:31

En kiellä etteivätkö olisi joskus avuliaita
(itse saanut inspiraatiota musiikin tekemiseen)
mutta sinulla on potentiaalia ihmisenä kehittyä
pidemmälle henkisesti kuin näillä hahmoilla.

Mainitsen vielä että olemme itsekin henkiolentoja,
ihmispuvuissa.
Jared
 
Viestit: 318
Liittynyt: 09 Heinä 2010, 04:34
Paikkakunta: Oulu


Paluu Enkelit ja kivet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron