Reiki Tie

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Reiki Tie

ViestiKirjoittaja veegasusanna » 23 Huhti 2012, 21:18

Varmasti tämä aihe on koluttu jo moneen kertaan, mutta aina voi lähestyä aihetta tuoreesta näkökulmasta, tycker jag.
Reiki Tie. Mitä se sinulle on?

>>33>>
Kun sydämelle tekee pään, siitä tulee enkeli.
Avatar
veegasusanna
 
Viestit: 31
Liittynyt: 17 Joulu 2011, 10:01

Re: Reiki Tie

ViestiKirjoittaja Sibylla » 23 Huhti 2012, 22:10

Heippa Veegasusanna ja reikilaiset-itselleni tama reikitie on loputonta (onneksi:) energian loytamista ja etsimista!Olen aina halunnut "parantaa"(kasillani),tiedan vain ettei se noin vain kay,kun kohdekaan ei aina ole halukas...
Tama on itsen ja omien energioiden tasapainottamaista-rakkautta,rauhaa ja harmoniaa!
Kun sanat aukeavat,tekstia tulee-talla kertaa hana kiinni ja jatkan toiste!
Taman viestin myota toivotan energian virtausta <333
Runsaudesta on hyva jakaa:)!
Avatar
Sibylla
 
Viestit: 359
Liittynyt: 31 Touko 2010, 23:30
Paikkakunta: Euroopan sydan:)

Re: Reiki Tie

ViestiKirjoittaja Rose » 24 Huhti 2012, 10:49

Reiki Tie on tämä elämäni aivan koko ajan. Ei ole niin arkista asiaa, etteikö sillä olisi merkitystä myös henkisellä polulla.

Juuri tällä hetkellä se on sitä, että olen todella tyytyväinen ja onnellinen elämäni tähän hetkeen.

Usuille Reikiasteilla ei ollut merkitystä, mutta itse koen kolmosvihkimyksen jälkeen olevani koko ajan "opettajakokelas". Reiki on läsnä koko ajan. Vaikka en koskaan varsinaisesti opettaisi Reikiä, silti on opettaja koko ajan. Tälläisia ajatuksia on myös Aila Norlamon kirjassa. Opettamisella en tarkoita toisten neuvomista ja päälle päsmäröintiä vaan omalla esimerkillä opettamista, miten suhtautuu ympäristöönsä.

Samoin ajatus irtipäästämisestä on tullut tutuksi. Olen luopunut kontroloimasta elämääni koko ajan. Annan tapahtua ja elämän viedä. Kyllä elämä kantaa >33>>

Valoa <333
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Reiki Tie

ViestiKirjoittaja Portobello » 24 Huhti 2012, 15:47

Ihana aihe.

Ajattelen, että Reikikurssin jälkeen Reikiä voi käyttää kahdella eri tavalla; pelkästään toisen ihmisen fyysiseen hoitamiseen, tai astua oman elämän kokonaisvaltaiseen muutoksenvirtaan, jonka Reiki Tie käynnistää.
Oman itsen hoitaminen ja ennenkaikkea omien kipupisteiden työstäminen Reikillä on Reiki Tie, joka kuljettaa meitä olemaan Se Joka Olemme. >>33>>

Reiki Tie on hellä ja lempeä tie muutokseen. Samalla kuitenkin hieman ankara, jos ihminen pelkää varjoaan. Reiki työntää lempeästi kohtaamaan haasteemme, mutta niitä ei ole pakko kohdata. Saamme toki lyödä päätämme seinään ainna uudestaan, kunnes olemme valmiita hyväksymään muutoksen.
Portobello
 

Re: Reiki Tie

ViestiKirjoittaja Portobello » 24 Huhti 2012, 16:14

Äskeinen kiteytettynä. Reiki Tie on sitä, kun sallii Reikin tulla itseemme ja työskennellä hyväksemme kaikilla elämän alueilla.

Reiki Tie = <333
Portobello
 

Re: Reiki Tie

ViestiKirjoittaja Frangipani » 25 Huhti 2012, 09:39

Tyokalu, joka auttaa avaamaan/puhdistamaan sydantani >>33>>
Frangipani
 
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Marras 2011, 01:22

Re: Reiki Tie

ViestiKirjoittaja Frangipani » 25 Huhti 2012, 09:41

....ja sita kautta paivittain jakamaan rakkautta myos kaikille muille <333
Frangipani
 
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Marras 2011, 01:22

Re: Reiki Tie

ViestiKirjoittaja veegasusanna » 25 Huhti 2012, 21:53

Kylläpä virtailee kun tätä ketjua lukee - kiitos hu<g

Minusta on ihanaa aina uudelleen pysähtyä tutkailemaan tätä asiaa. Ja on vaikuttavaa kuulla muiden tuntemuksia ja ajatuksia suoraan ihmisten sydämistä.
Portobello sanoi, että antaa Reikin vaikuttaa kaikilla elämän osa-alueilla. Hyvin tiivistetty suhteessa siihen, mitä tällä hetkellä itse ajattelen. Kaikkien ajatukset resonoivat omieni kanssa >>33>>

Nyt kun tässä "ajattelen ääneen" niin. Hmm. Minulla tässä elämänvaiheessa korostuu ehkä arjen pyhittäminen ja hiljaisuuden vaaliminen. Jatkuvaa oppimista ja irtipäästämistä tämä on. Ja kiitollisuus siitä!

Rakkauden asenteen elvyttämistä, muistamista, tuomista kaikkeen - siten kuin on luontevaa, rehellistä. Rehellisyys, hiljaisuus, pyyteettömyys. Luottamuksen lisäksi inhimillinen vastuu. Jos ajattelen Yin ja Yang-energioiden kautta: yangin pyrkiessä laajentumaan kohti "taivaita", yin tiivistää ja tuo asiat muotoon.- niin minulla on nyt selvästi hyvin yininen aikakausi. big>3luv
Kun sydämelle tekee pään, siitä tulee enkeli.
Avatar
veegasusanna
 
Viestit: 31
Liittynyt: 17 Joulu 2011, 10:01

Re: Reiki Tie

ViestiKirjoittaja veegasusanna » 26 Huhti 2012, 07:38

Frangipani kirjoitti:....ja sita kautta paivittain jakamaan rakkautta myos kaikille muille <333


>>33>> >>33>> >>33>>
Kun sydämelle tekee pään, siitä tulee enkeli.
Avatar
veegasusanna
 
Viestit: 31
Liittynyt: 17 Joulu 2011, 10:01

Re: Reiki Tie

ViestiKirjoittaja Chevy » 26 Huhti 2012, 13:15

Rakkautta, sen opettelemista, siihen kasvamista ja sen jakamista.
Sen mukaan elämistä.
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Seuraava

Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron