Onko täällä valaistuneita?

Lisää joukkoon hyväksi kokemasi harjoitukset

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Onko täällä valaistuneita?

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 17 Huhti 2012, 16:56

mutta en näe syytä miksi niin olisi alunperin pitänytkään tehdä


ylläpito seuraa myös keskuteluja foorumilla ja miettii koska on aihetta puuttua keskusteluun jos alkaa menemään liiallisuuksiin.
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Onko täällä valaistuneita?

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 17 Huhti 2012, 17:07

jos tahdotte kommentoida ylläpidon tai moderaattorien toimintaa voisitteko lisätä ne vaikka uutena viestinä, ei ole kiva lukea tätäkään aina ihan alusta ja huomata siellä muokattuja viestejä joissa näitä asioita kerrotaan, poistan sellaiset kaikki. ja mielellään arvostelut ylläpidolle ja moderaattoireille vaikka viesteinä
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Onko täällä valaistuneita?

ViestiKirjoittaja Portobello » 17 Huhti 2012, 17:25

Laura2 kirjoitti:Näyttää vähän siltä kuin Lilianasta olis tehty syntipukki.. :shock: ihan yhtä hyvin olisimme voineet jättää syyttelyn :roll:
Miksi egostakin on mahtanut tulla niin arka aihe, sehän on luonnollinen osa ihmistä, mutta siltikin joittenkin mielestä "huono" asia, ja siitä otetaan nokkiin? EGO ottaa nokkiin, kun siitä puhutaan, ja ihmisestä se tuntuu oman tilan loukkaamiselta, tai että Häntä Itseään loukataan, kun otetaan ego puheeksi -vaikka se on luonnollinen asia? Niinkuin henkisyys ja se "korkeampi itse" olisi jotain parempaa? :o Kaikkihan kun ovat osa tätä kokonaisuutta :!:



Tapaus Liliana tuntuu minusta niin absurdilta, etten halua kommentoida asiaa enempää.

Lainaan toisesta ketjusta Jaredin ajatuksen:
Jared kirjoitti:Muistaminen on egon aspekti ja ominaisuus.

Positiivinen ja negatiivinen on niitä egon asemia,
jotka kuvaavat sitä, mitä ego haluaa (positiivinen) ja mitä
ego ei halua (negatiivinen).


Tämän mukaan kaikki kirjoittelu täällä on egon puuhaa. Silloinkin, kun olemme autuaan yksimielisiä. Henkisissä piireissä egokortti vedetään silloin, kun ei hyväksytä toisen ihmisen eriävää mielipidettä.

Minä tykkään kovasti egostani >>33>> Silloinkin, kun se törmää toisten egoihin. Tiedän, että se on pohjimmiltaan hyvä ja haluaa päästä eteenpäin ja jopa auttaa toisiakin. Hyväksyn, että olen keskeneräinen ja rajallinen olento. En väitä olevani valaistunut tai muita viisaampi. Olen hyvä juuri tällä ymmärryksellä varustettuna juuri tällä hetkellä. Teen parhaani ja se riittää.
Portobello
 

Re: Onko täällä valaistuneita?

ViestiKirjoittaja veegasusanna » 17 Huhti 2012, 18:19

Portobello kirjoitti:
Minä tykkään kovasti egostani >>33>> Silloinkin, kun se törmää toisten egoihin. Tiedän, että se on pohjimmiltaan hyvä ja haluaa päästä eteenpäin ja jopa auttaa toisiakin. Hyväksyn, että olen keskeneräinen ja rajallinen olento. En väitä olevani valaistunut tai muita viisaampi. Olen hyvä juuri tällä ymmärryksellä varustettuna juuri tällä hetkellä. Teen parhaani ja se riittää.


Inhimillisyyden kauneus >>33>>
Kun sydämelle tekee pään, siitä tulee enkeli.
Avatar
veegasusanna
 
Viestit: 31
Liittynyt: 17 Joulu 2011, 10:01

Re: Onko täällä valaistuneita?

ViestiKirjoittaja Laura2 » 17 Huhti 2012, 20:08

Jakke77 kirjoitti:
mutta en näe syytä miksi niin olisi alunperin pitänytkään tehdä


ylläpito seuraa myös keskuteluja foorumilla ja miettii koska on aihetta puuttua keskusteluun jos alkaa menemään liiallisuuksiin.


Jakke77 kirjoitti:jos tahdotte kommentoida ylläpidon tai moderaattorien toimintaa voisitteko lisätä ne vaikka uutena viestinä, ei ole kiva lukea tätäkään aina ihan alusta ja huomata siellä muokattuja viestejä joissa näitä asioita kerrotaan, poistan sellaiset kaikki. ja mielellään arvostelut ylläpidolle ja moderaattoireille vaikka viesteinä


Siis Jakke, tarkoitin että en nähnyt syytä siihen, miksi Liliana poisti viestejä. :D En kommentoinut teidän toimintaanne mitenkään... tai sitten en tiedä, mistä nyt puhutaan...? vai poistiko ylläpito sittenkin ne viestit? Noh, jokatapauksessa,.. menin vähän sekaisin,oliko tuo viiminen kommentointi tarkoitettu, kenelle? :geek:
Laura2
 
Viestit: 24
Liittynyt: 21 Marras 2011, 18:04

Edellinen

Paluu Meditointi ja henkiset harjoitukset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron