puhdistumisesta

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

puhdistumisesta

ViestiKirjoittaja Lightheart » 17 Tammi 2012, 22:25

Hei kaikki!

Olen uusi tyyppi täällä ja innolla luen sekä opiskelen viestejänne. Kysyisin mielipidettä siihen mitä en nyt oikein ymmärrä. Olen menossa ekalle reiki-kurssilleni. Sain kuulla etä puhdistuminen voi alkaa jo ennen kurssia. Miten se on mahdollista? Mikä sen oikein käynnistää? Minä itsekö? Onko tämä puhdistumista kun olen täynnä vihaa joka pitää purkaa ympäristööni? Olen kiukkuinen ja äksyilen ja itken sitten harmiani. Tekisi mieli sanoa vieraille ihmisillekin suorat sanat. Koira alkoi tänään välttelemään minua, mikä itkettää vielä enemmän. En jaksa pyytää enkeliltäni apua, en pysty hiljentymään.

Ja nuo vihan tunteet on suurin syy miksi olen lähtenyt itseni kehittämisen tielle, siitä pitää päästä eroon. Samoin itsehillinnän kasvattaminen. Kuvittelenko ja toivonko vain, että nyt "puhdistun", olen tulossa paremmaksi ihmiseksi?

Kiitos rakas ystävä jos viitsit vastata! >>33>>
Aina olen kaiken saanut, vaikka en ole paljon pyytänytkään.
Lightheart
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 22:28

Re: puhdistumisesta

ViestiKirjoittaja Rose » 18 Tammi 2012, 09:42

Hei >>33>>

Itse koin asian niin, että kun löysin Reikin ja annoin tälle energialle luvan tulla elämääni, se alkoi vaikuttaa heti, ennen ensimmäistä hoitoa ja kurssia. Ensimmäinen kosketus oli kirjastosta lainaamani kirja, joka kolahti heti. Pian etsin netistä hoitajaa ja parin hoitokerran jälkeen menin ykköskurssille.

Päätös mennä kurssille vahvisti energian virtausta entisestään.

Ja kyllä puhdistus ja negoista vapautuminen toimii juuri kuten kuvailet. Koska moskan täytyy tulla ulos. Ei ole simsalabim-konstia, jolla kaikki muuttuisi parempaan ilman jonkinlaista prosessia.

Ja kyllä puhdistuminen jatkuu aina vaan big>3luv eilen yllätin itseni rankan puhelun jälkeen. Huusin ahdistuksen ulos, itkin ja hakkasin sohvaa. Mutta kyllä helpotti :mrgreen: Sitä, miten purkaa negoja, sitä pitää harjoitella, ettei pura sitä toisiin vaan jotenkin luovalla tavalla. Vaikkapa mattoja hakkamalla.

Maadoituksella eli touhuamalla tavallisia asioita ja elämällä tavallista elämää voi vaikuttaa siihen, miten voimakkaasti asiat etenee. Eli muistaa tasapainon henkisten asioiden ja maallisen elämän välillä. Sitä vaan helposti innostuu niin kovasti, että melkeinpä leijalee >>33>>
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: puhdistumisesta

ViestiKirjoittaja Chevy » 18 Tammi 2012, 21:48

Jep, kyllä monilla alkaa tapahtua asioita esimerkiksi kun on ilmoittautunut kurssille, vaikka siihen olisi useita viikkojakin aikaa.
Täällä tontilla on paikoin keskusteltu siitäkin, onko "puhdistuminen" myytti vai tosiasia.
Olkoon kumpi vain, jotain kumminkin tapahtuu.
Toisilla vilkastuu unimaailma.
Toiset alkavat änkyröidä kuvaamallasi tavalla.
Vähän keltä mikin.
Itse tulin tavallista vihaisemmaksi - olin menossa kurssille juuri selviytyäkseni työpaikkakiusaamisesta...
oletan, että se on eräänlaista sisäistä kiehumista siksi, että Reiki opettaa ja käynnistää ihmisessä taidon olla kiinnittämättä
huomiota huonoon kohteluun - parhaimmillaan vaikkapa ilkeily menee kuin vesi hanhen selästä.
Ts. Reikioppilas oppii kiinnittämään huomiota elämän olennaisiin asioihin kuten rakkauteen ja yhteisymmärrykseen.
Tämä ei tarkoita sitä, että Reikitien kulkija hyväksyisi vääryydet tai rikokset. Joissakin tilanteissa kulkija tarttuu vääryyksiin
ja pyrkii oikaisemaan ne riippumatta siitä, keitä ne kohtaavat. Toisinaan taas tapahtuu jotain muuta.
Vähitellen kuitenkin rakkauden ja positiivisen näkemyksen voittaessa kulkija On Se Joka On - sellainen, jollaiseksi
hänet on Suuressa Suunnitelmassa tarkoitettu.

rakkaudella,
>33>>
Kaikkea hyvää Sinulle,
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: puhdistumisesta

ViestiKirjoittaja Lightheart » 22 Tammi 2012, 20:48

Kiitos vastauksista!

Reiki 1 on tehty ja olo on tällä hetkellä harmoninen ja onnellinen. Matka itseen jatkukoon >33>>
Aina olen kaiken saanut, vaikka en ole paljon pyytänytkään.
Lightheart
 
Viestit: 5
Liittynyt: 15 Joulu 2011, 22:28


Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron