Reikihoitaja ammattina...

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Reikihoitaja ammattina...

ViestiKirjoittaja Jakke77 » 06 Tammi 2012, 21:50

täältä voit lueskella vanhaa foorumia

http://www.setbb.com/reikifoorumi/index ... ikifoorumi
allekirjoitus
Avatar
Jakke77
Ylläpitäjä
 
Viestit: 245
Liittynyt: 03 Huhti 2010, 11:53
Paikkakunta: Oinaansuo - Oulu

Re: Reikihoitaja ammattina...

ViestiKirjoittaja Chevy » 06 Tammi 2012, 22:00

Itse olen toiminut sivutoimisena hoitajana käytännöllisesti katsoen maksutta
ja järjestänyt joitakin kursseja viime vuosina.
En siis ole pätevä antamaan neuvoja hoitajaksi rupeamisessa - pikemminkin tarvitsen neuvoja itsekin.
Olen nyt lopultakin irtautunut entisestä päätoimestani ja vapaa kuin taivaan lintu ryhtymään uusiin tehtäviin.

Tiedän, että on olemassa osuuskuntia yms joiden kautta asia järjestyy...
On olemassa yrittäjäkursseja, joilla esim työttömät henkilöt voivat saada opastusta yrityksen perustamiseen ja
kaikkeen siihen liittyvään, ehdotan, että jos olet em laisten kurssien toimintasäteellä, tutkisit mahdollisuutta sellaiseen.
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Reikihoitaja ammattina...

ViestiKirjoittaja darmosin » 07 Tammi 2012, 15:47

Mielenkiintoinen aihe myös itsellenikin - olen ryhtymässä yrittäjäksi toivottavasti muutaman kuukauden sisällä. Nykyinen työpaikka on todella raskas ja uskon että yrittäjänä pystyisin toteuttamaan itseäni paremmin. Suunnitelmana olisi tehdä jotain mainostöitä ja siinä sivussa sitten varmaan reikihoitoja yms. mitä elämä eteen tuo, esimerkiksi nyt opiskelen juuri regressiohoitajaksi.

Itse kävin Ensimetrissä keskustelemassa yrityksen perustamisesta, mistä oli kyllä todella paljon hyötyä. Kannattaa hyödyntää kaikenlaiset tällaiset väylät - esimerkiksi täällä Ensimetrissä neuvovat todella hyvin kaikenlaisissa asioissa, mm. starttiraha- ja veroasioissa. Starttiraha on todella hyödyllinen aloittavalle yritystoiminnalle, tosin ennenkuin lähtee perustamaan yritystä niin kannattaa ottaa tästä enemmän selvää.

Itsekin aloittaisin toiminnan aluksi työn ohella. Ensimetrissä neuvoivat että jos haluaa saada starttirahaa, niin toiminimi pitää perustaa vasta silloin, kun palkkatyöstä on lähdetty. Jos perustaa yrityksen aikaisemmin samalla kun tekee vielä töitä muuallakin, niin silloin ei ole enää mahdollista saada tuota starttirahaa enää tämän jälkeen. Ja jos tekee kotona töitä, niin verotuksessa voidaan jonkun verran vähentää tiloista menoja.

Ja jos tarvitsette mm. nettisivuja tai muuta mainosmateriaalia, ottakaa yhteyttä, olen tehnyt paljon tällaisia töitä :)
darmosin
 
Viestit: 22
Liittynyt: 07 Kesä 2011, 10:55


Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron