Kiitos käynnistä Solara ja Bellarosa, te kaunokaiset!
Eilen illalla olin elämäni toisessa kanavoinnissa (5.5. oli edellinen). Katseltiin Etelä-Englannin viljapelloille 6.6. tienoilla ilmestyneitä kuvioita, kovasti siellä tuli esiin tieto että tuona em. päivämääränä avautui taas yksi näistä ovista jotka johtaa kohti 5. ulottuvuutta (niille jotka siihen haluavat siirtyä), joka taas johtaa ihan erilaiseen todellisuuden havainnoimiseen (itse asiassa monien todellisuuksien). Kanavoija itse oli vieraillut noiden päivien aikana jossain toisessa todellisuudessa (missä hauskasti nähnyt perhettään erilaisissa rooleissa kuin missä he tässä 3. ulottuvuudessa ovat ja kaikki keskenään olivat jutelleet ja naureskelleet näille erilaisille vaiheille missä kukakin heistä oman kehityksensä mukaisesti olivat) ja kokenut muutakin "erikoista" ja rajuja energioita, joten älkää ihmetelkö jos meillä kaikilla on vähän sulattelemista näissä muutoksissa...
Joillekin näyttävät nämä päivät olevan tilaisuuksia tehdä kvanttinen hyppy eteenpäin kehityksessä ("hörhö"ystäväni mies, joka on maalari, alta tippui parveke ja hänellä on nyt ollut pari viikkoa oikea peukalo kipsissä (olen kuullut että maya-kalenterin mukaan saattaisi merkitä rahaan kiinnittymistä ja siitä huolehtimista, joka kyllä hyvin sopisi hänen kuvioonsa ja toissapäivänä hän oli saanut lävistettyä suuren kaktuksenpiikin toisen peukalon vierestä ja nyt on paketissa toinenkin käsi...). Minun mieheltäni taas varastettiin lompakko äskettäisellä Lissabonin matkalla (paperit tosin ovat löytyneet, joten tämäkin asia liittynee rahaan...) ja saunapuita tehdessämme hän sai nilkkaansa yli metrin korkeudelta pudonneen metrisen pölkyn (itsekin sanoi että se ei voinut tulla sieltä itsekseen (!) koska hän näki että puu oli tukevasti paikallaan ylemmällä pengermällä jonne hän oli sen heittänyt). Sanoin että mitähän merkkejä vielä kaipaat ja kuinka kauan haluat jatkaa pään seinään hakkaamista... Mutta ei, hänellä vastustus pelaa eikä usko että hänen omassa suhtautumisessa olisi korjaamista. Nilkat taitavat liittyä elämässä eteenpäin menemiseen...
No todellisuudessahan tämä on minun tilaisuuteni opetella henkistä irtipäästämistä miehestäni ja hänen kontrolloimisen lopettamista, sillä niin kauan kun yritän saada näkemään hänet sen mitä minä nään (lue: muuttaa häntä) en voi itse olla vapaa. Joten lusikka kauniiseen käteen... Kanavoijan mukaan Hoponopono ja päälle violettiliekkiä on hyvä lääke näissä tapauksissa.
Siitä tuolla kanavoinnissa myös puhuttiin, kuinka perheenjäsenet vaikuttavat energeettisesti toisiinsa ja heidän väliset suhteet ovat lähes matematiikkaa; kaikki olemme saamassa ja antamassa niitä kokemuksia joita kukin meistä on täällä kokemassa. Jopa lemmikkieläimet ovat täysillä mukana tässä kuviossa (itse asiassa tajusin yhden aivan mielettömän asian eilen liittyen meidän perheen nykysiseen ja edesmenneeseen lemmikkiin).
Avartavaa, kyllä ja paljon sulateltavaa vielä...
Ihanaa viikonloppua teille kaikille, rakkaat kanssamatkustajat!!!