Kiitos tervetulotoivotuksista, je heti YLLÄTYS!

Uudet foorumilaiset esittäytyvät ja vanhat tarinoivat

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kiitos tervetulotoivotuksista, je heti YLLÄTYS!

ViestiKirjoittaja Darija » 22 Marras 2010, 14:31

Täytyy nyt jollekin asiaa purkaa...
Voitteko kuvitella, olen tullut raskaaksi!!? :shock:
Ekaa tehtiin monta vuotta hoidoilla, toinen tuli täytenä yllätyksenä itsekseen, minkä ei pitäisi olla mahdollista. Tämän jälkeen sitten ajattelimme, ettei lottopotti voi kahdesti osua samaan perheeseen, mutta.. tässä sitä ollaan rv6+!!!
Reiki 1 kävin 16.ja 17.10. Heti kun kurssin jälkeisenä maanantaina aloitin aktiiviset itsehoidot, tunsin maanantaina ja tiistaina valtavaa poltetta käsissäni ja alavatsassani hoitaessani munasarjojen aluetta. Tuntui, kuin olisin ollut tulessa! Siitä viikko eteenpäin olen tullut raskaaksi :D
Eikä tämän siis oikein pitäisi kovin mahdollista olla!! Liekö Reikillä tekemistä asian kanssa!
Nyt vaan sitten pahaa oloa kärsitään :mrgreen:
Mutta... mulla on sellainen ongelma, että hyvin suurella todennäköisyydellä menee kesken.. lähiviikkoina näkee miten käy :?
Darija

Re: Kiitos tervetulotoivotuksista, je heti YLLÄTYS!

ViestiKirjoittaja skye » 22 Marras 2010, 17:18

Voi miten ihana uutinen >33>> >>33>>

Kun tulee raskaaksi, voi iloita siitä, että lapsen sielu on valinnut juuri sinut. Onnea raskaudessa eteenpäin big>3luv
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye

Hauska ajatus !

ViestiKirjoittaja Darija » 23 Marras 2010, 15:11

Kiitos Skye!

:) Hauska ajatus, että lapsi valitsee minut äidikseen; Haluaa kenties haasteita omaan elämäänsä :D

mutta on ne vauvat ihania kieroine silmineen ja maidon tuoksuineen big>3luv
Darija

Paluu Foorumilaiset