Jos sitä minäkin :)

Uudet foorumilaiset esittäytyvät ja vanhat tarinoivat

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Jos sitä minäkin :)

ViestiKirjoittaja skye » 08 Elo 2010, 08:42

...skye siis, itseni esittelisin.
Olen pyörinyt tuolla entisellä foorumilla jo, ajoittain enemmän ja ajoittain vähemmän. Tänä keväänä kuitenkin iski taas kunnollinen kiinnostus näihin henkisiin asioihin ja nyt sitten heinä-elokuun vaihteessa sain vihdoin käytyä reiki 1-kurssin >33>>

Meillä on kaksi lasta, muutama vuohi ja lammas, kanoja sekä koira, joiden kanssa elämää elämme eteenpäin maaseudun rauhassa :) Yritystä on saada oma toimintansa "mahdollisimman vähän vahingolliseksi" eli kierrätys ja ekologisuus ovat meille isoja asioita. Koetamme oppia sitä, mikä on riittävästi.

Varmaankin henkisten asioiden ikuinen opiskelija, niiden kirjo kun on niin laaja. Alkuun yleensä olen aika epäileväinen uuden suhteen, monta hämmästynyttä hetkeä ovat aiheuttaneet uusien energioiden mukanaan tuomat parantamismenetelmät ja jonkin verran olen joutunut töitä tekemään päästäkseni yli epäilyksistäni... vaan näinpä se taitaa olla minkä tahansa uuden kanssa - ja se mikä toimii toiselle, ei välttämättä toimi toiselle.

Juuri nyt minusta tuntuu, että reikin tie on hyvä kulkea big>3luv
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye

Re: Jos sitä minäkin :)

ViestiKirjoittaja sara » 08 Elo 2010, 14:44

Tervetuloa taas mukaan!! Kiitos että OLET!

Täältä Malagan maaseudulta (myös kissojen, koirien, kanojen, kukkojen, muulien ja vuohien lähipiiristä, vaikka omia tosin on vain koira...) sinulle virtausta toivotellen,

Sara
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara

ViestiKirjoittaja Arwen » 12 Elo 2010, 19:45

Tervetuloa big>3luv
Love is a bird, she needs to fly
Let all the hurt inside of you die
You´re frozen when your heart´s not open
Arwen

ViestiKirjoittaja mölli » 14 Elo 2010, 23:28