Heissan kaikille! :)

Uudet foorumilaiset esittäytyvät ja vanhat tarinoivat

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Heissan kaikille! :)

ViestiKirjoittaja Amire » 26 Marras 2011, 12:42

Elikkäs päätin minäkin nyt uskaltaa esittäytyä :) Olen siis Amire, nuori parikymppinen nainen Pohjanmaalta. Nämä asiat ovat minulle melko uusia, joten tutustun vasta itsekin itseeni ja kaikkeen uuten, jota olen oppinut viime aikoina. Reikihoitojen yhteydessä olen kokenut aika mielenkiintoisia asioita, mm. ruumiistairtautumista. Ne kaikki ovat asioita, joita jännitän melko paljon, ja sen vuoksi olenkin ruvennut mm tätä foorumia lukemaan. >>33>> Jos vaikka löytyisi apuja itseeni luottamisen suhteen ja siihen, että saisin apua ja vinkkejä itseni kehittämiseen. Kaveripiirini on kuitenkin melko suppeakatseista ja näistä asioista vihjaaminen on aiheuttanut lähinnä reaktion, että minä olen hullu. Tietenkin paria poikkeusta lukuunottamatta :)

Mutta että tälläinen pieni pätkä nyt itsestäni. Katsotaan mihin asiat etenevät :) Täältä löytyy varmasti paljon ihania ihmisiä, joiden kanssa keskustella asioista ja jakaa kokemuksia >>33>>

hu<g Amire
Amire

Re: Heissan kaikille! :)

ViestiKirjoittaja Chevy » 26 Marras 2011, 17:14

Hei Amire,
tervetuloa tänne foorumille.

Niin - muuanhan sanoi taannoin reikikurssin jälkeen: mehän emme ole tämän jälkeen enää normaaleja... :mrgreen:

Ehkä onkin parempi olla hyvällä ja rakkaudellisella tavalla erilainen.
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy

Re: Heissan kaikille! :)

ViestiKirjoittaja Rose » 27 Marras 2011, 13:19

Hei big>3luv
Kaikki virtaa
Rose

Paluu Foorumilaiset