Viulumusiikkia

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Viulumusiikkia

ViestiKirjoittaja Elena » 15 Kesä 2010, 06:53

Opettajani kertoi että kannattaa kuunnella (tai jopa laittaa taustalle soimaan) viulu tai muu jousi-instrumentilla tehty musiikki. Ja parasta on klassista ajatonta musiikkia
Hänen sanojensa mukaan se tasapainottaa meidän energiakenttää, virittää Sydän-chakra oikealle tajuudelle jne.
Itse olen tyhjentänyt koko Arabian kirjaston cd-levujen hylly :D ja olen kuunnellut musiikkia tosi paljon. Vivaldi on minun ehdoton suosikki, tähän mennessä

Suosittelen >>33>>
Elämä on tanssija ja minä olen Tanssi
Elena

Re: Viulumusiikkia

ViestiKirjoittaja macymouse » 15 Kesä 2010, 13:11

Vivaldin Neljä vuodenaikaa toimi voimamusiikkinani kummassakin synnytyksessä >33>> Sen avulla sain kivun työnnettyä pois itsestäni ja kumpikin synnytys oli helppo ja nopea >>33>>
macymouse

Re: Viulumusiikkia

ViestiKirjoittaja Christine » 08 Huhti 2011, 11:06

Minä "uskon" kyllä viulumusiikkiin todella. Harrastan itse soittamista, mm viulua ja kyllä se tuntuu henkisesti "lataavan" ihanalla tavalla :) Rauhoittaa ja tasapainottaa, monesti myös tunnen oloni energisemmäksi soittamisen jälkeen.
Työpäivän aikana kuuntelen mieluummin klassista viulumusiikkia kuin radiosta tulevaa poppia. Spotify on minunlaiselleni toimistohiirelle mahtava keksintö, sieltä löytyy lähes mitä vain :D Kuulokkeet korviin niin samassa tilassa työskentelevät radion kuuntelijat eivät "häiriinny" :D
Christine

Paluu Musiikki, ääni ja energia