Mielenkiintoinen juttu

Ajatuksia, runoja ja mitä vain mitä haluat toisille sanoillasi jakaa

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Mielenkiintoinen juttu

ViestiKirjoittaja Zeppele » 26 Elo 2011, 09:52

Suuret kiitokset kaikille kommenteista. Nyt saa meikäläinen vähän uutta suuntaa ;)
Avatar
Zeppele
 
Viestit: 2
Liittynyt: 03 Loka 2010, 11:02

Re: Mielenkiintoinen juttu

ViestiKirjoittaja mölli » 26 Elo 2011, 13:50

Rose kirjoitti:Kristinuskossa taitaa olla melkoisia väärinkäsityksiä... minulle asia selkisi entistä enemmän kuin luin kirjan Matka viidenteen ulottovuuteen. Kirjailijaa en muista, hän on kreikkalainen nainen Maria etunimeltään.

Raamattun tekstejä on käännetty kieleltä toiselle, välillä jätetty jotakin pois. Tekstin alkuperäistä ajatusta ei ole ymmärretty, sen aikakauden ihmiset eivät ole kyenneet käsittämään kaikkea. Joten Raamattu voi hyvinkin olla aikalailla erilainen teos kuin sen on alunperin tarkoitettu olevan.

Kristusenergia on upeaa energiaa >>33>>

Ihmiset, jotka tulkitsevat sanatarkasti nykyistä Raamattua, ovat mielestäni melkoisesti hakoteillä.



Oikeastaan nykyään ei edes ole yhtä ainoaa raamattua.

Esimerkiksi luterilainen raamattu, katolilainen raamattu, ja ortodoksiraamattu poikkeavat hieman toisistaan sisällöltään.

Puhumattakaan sitten helluntailaisten, tai jehovan toditajain raamatusta tai muiden.

Eri aikakausina raamattuun on lisätty tai poistettu eri kirjoja, mikä jo sinällään lisää hämmennystä ja ristiriitoja.

Jotkut osat ovat joidenkin mielestä raamattua ja toisten mielestä apokryfi kirjallisuutta.

Oikeastaan raamattu on pikemminkin kokoelma kirjoja. :D

Valitettavasti ihmiset pohjaavat usein mielipiteensä tietämättömyyteen tai pelkoihin pohjautuen.

En kuunnellut "maijan tarinaa" nimimerkki Jahvelta.

En myöskään lukenut kovinkaan paljon varoitusta energiahoidoista ja New Ageta.

Joten en kommentoi niitä. :D
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Mielenkiintoinen juttu

ViestiKirjoittaja penkula » 09 Syys 2011, 20:46

"minä aloin uskoa itseeni ja vedin puoleeni ihmisiä, jotka manipuloivat minua..."
"olin 30vrk yötäpäivää "laitoksessa", jossa minulle opetettiin 7 eri terapiaa.. Vyöhyketerapia, shiatsu, sidekudoshieronta......" "kova paikka olla ilman kahvia ja kasvisruokavaliolla..." "Kaiken tämän minä nielin, koska minulla oli niin valtava halu päästä parantamaan ihmisiä." (lainaukset ovat Maijan tarinasta, eivät sanatarkkoja.)

Jooh.... Komppaan edellisiä kommentteja juttuun, itse voi tehdä ihan omia valintoja ja ottaa vastuun omasta elämästään. Itse narsistin ex-puolisona voin sanoa tulleeni manipuloiduksi, mutta nyt ymmärrän, miksi. Jotakin opin siitäkin. Enkä nähnyt mahdollisuutta valita, joka oli, ennenkuin vasta muutaman vuoden jälkeen. Mutta se ei muuta sitä, että se mahdollisuus OLI olemassa.

Ja jos egon mukaan lähtee toimimaan, niin siitähän ei mitään tule...

Siitä mitä olen "parantajan" hommia seurannut ja ehkä itsekin vähän harjoitellut, olen havainnut, että kaikkia ei voi parantaa ja minä en koe ITSE parantaneeni ketään.

Jos ja kun henkimaailman kanssa asioi, pitänee olla aika vahvoilla psyykkisesti, "tietää, missä seisoo". Kai niitä "pimeitäkin" voimia tulee, jos on avoin ja meediot (näkemäni haastattelut, eivät ehkä yleisesti ammattikuntana) sanovat, että ihmiset kuollessaan eivät varsinaisesti muutu, jos isoisä oli eläessään ilkeä, hän voi olla sitä myös henkimaailmassa. Mutta minun ymmärrykselläni tässä vaiheessa, voi itse päättää, ketä ja mitä lähelleen päästää. Ihan niin kuin ihmisistäkin. big>3luv

On minullekin "näkijän" uraa "ennustettu", mutta aika nöyräksi pisti minut kyllä. Saa nähdä, koska sen aika sitten on. >33>>

Joku muu voi tietenkin olla eri mieltä, en voi puhua kuin omasta kokemuksesta. >33>>
- - -Elämä on ihanaa!- - -
Avatar
penkula
 
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 11:39
Paikkakunta: Tampere

Edellinen

Paluu Hajatelmia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron